Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Diabetes+reppureissaus

Vierailija
26.01.2015 |

Minulla on suunnitelmissa lähteä tämän vuoden lopussa 3 kuukaudeksi( tai pidemmäksi aikaa) Aasiaan. Miten Diabeetikolta onnistuu ? jos insuliineja pitää olla 3 kuukaudeksi ja miten niiden kuljetus/säilytys. Netistä yritin etsiä tietoa, mutta ilmeisesti diabeetikot eivät pahemmin matkustele. Vinkkejä ja neuvoja ja ohjeita kaipailen, kuin diabeetikoilta ja jotka asioista tietävät enemmänkin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetesliiton Kohtauspaikalta löytyy koviakin reissaajia paljon. Kannattaa vilkaista. http://keskustelu.diabetes.fi/index.php#c1

Vierailija
2/5 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frio myy sellaisia pussukoita, jotka voi kastaa veteen ja kun vesi haihtuu geelistä, niin se (fysikaalinen ilmiö) pitää kynät viileinä. Minä olen tyypin 1 d ja reissannut paljonkin. Ainoa mitä todella tarvitsee, on nuo geelipussukat. Ja maailmassa todella myydään insuliinia kaikkialla siellä, minne voi matkustaa. Hirveitä kännejä ei mun mielestä kannata reppureissuilla vetää, mutta muuten pätee ihan samat jutut kuin kotimaanmatkailussa. Tarpeeksi kaikkea mukaan, myös varaparistoja mittariin ja pumppuun. Lentomatkoiden tarkastuksia varten englanninkielinen sertifikaatti taudista. Reseptit mukaan, niin osaavat ymmärtää apteekeissa, millaisia tuotteita haet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita insuliineja koneen ruumaan. Jos ne jäätyvät ja sitten sulavat, et huomaa sitä ulkonäöstä mutta ne eivät ehkä vaikuta.

Vierailija
4/5 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä neuvoja! Onko muilla kokemusta pitkästä ajasta matkoilla.

Vierailija
5/5 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä