Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset mitä muokkauksia teette valokuvaan jonka laitatte Tinderiin?

Vierailija
10.11.2021 |

Ei taida kukaan nainen laittaa ksavoista luomukuvaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on jo mies

Vierailija
2/13 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit isonnan kuvanmuokkajalla, mullakin B kupit niin muokkauksen jälkeen joku H kuppi niin tulee sitä munaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muokkaa kuvia, enkä edes ota selfieitä, jos ei juurikin ole pakko Tinderiä tai muuta varten. Hyvä puoli huonoissa kuvissa on se, että treffeillä vastapuoli on jonkun kerran yllättynyt positiivisesti :)

Vierailija
4/13 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joillakin, ihan normaaleja kuvia ja erottuvat edukseen joukosta, kun en mistään kiiltokuva tyttösistä välitä. Ihan älytöntä laittaa joku filtterikuva seuranhakuun, kertoo huonosta itsetunnosta, joka tunnetusti naisilla on aika heikko ulkonäön suhteen.

Vierailija
5/13 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse muokannut mitenkään. Ei edes meikkiä naamassa. Etukamera kyllä hieman silottaa selfiet, mutta ei överisti. Ja oli ihan vartalokuvakin siellä. Bongasin sieltä sen kalsarimallikirurgin ja poistuin.

Vierailija
6/13 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus menen Tinderiin, en muokkaa kuvia. Totuuden vääristelyssä ei ole mitään järkeä ja olen ihan nätti muutenkin. N50+

Vierailija
7/13 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

FaceTunella tein kaikenlaista. Siloitin ihon, muokkasin nenän kapeammaksi ja silmät isommaksi, kasvojen alaosa sirommaksi jne. 

Vierailija
8/13 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli mustavalkofiltterii ja toinen käsittelemätön kokovartalosiluetti.

Saman verran muokkailin kun muokkaisin muuallekin, lähinnä leikkaa jos tarvii ja filtteri. Ihan mun näköisiä.

Olennaisempana pitäisin et ei oo ankkahuulet tai kuva täys klisee.

Vierailija
9/13 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan sellaiset kissankorvat ja söpön nenän. Kun olen sellainen hassu höpsö, elämästä pitää nauttia ja sanoa asiat suoraan. Ja elää tunteella. 

Ei tuu mätsejä kauheasti, tiedä missä sitten vikaa. 

Vierailija
10/13 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin siellä, niin normaalit värinsäädöt ja rajaukset niin kuin mihin tahansa kuviin.

Vierailija
11/13 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FaceTunella tein kaikenlaista. Siloitin ihon, muokkasin nenän kapeammaksi ja silmät isommaksi, kasvojen alaosa sirommaksi jne. 

Itse tein samat mutta tuolla DickTunella. 

Vierailija
12/13 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muokannut mitään ja laitoin meikittömän kuvan, kun siellä olin. Halusin antaa rehellisen kuvan, ettei tule turhia pettymyksiä. Mätsejä tuli oikein hyvin. 

Vierailija
13/13 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tein samat mutta tuolla DickTunella. 

Itse pidän asian mysteerinä, mutta lupailen suuria. Siinä vaiheessa harvempi enää kieltäytyy, kun totuus on käsillä, kunhan ei ole senteistä mitään puhuttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi