Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työhaastattelut ja ilmoittelut

Vierailija
10.11.2021 |

Onko miten yleistä nykyään että haastattelussa luvataan ilmoittaa jonakin päivänä tai sanotaan ensi viikolla toinen haastattelu jne. ja sitten ei mitään kuulukaan? Tyhmänä odottelen. Jos uusia työkuvioita samalla järjestelee niin menee maine jos sitten peruu toisen takia jne.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nykyään on tälläistä. Olin 3vko sitten haastattelussa ja luvattiin ilmoittaa joka tapauksessa alle viikossa. Still waiting ;)

Toki voin päätellä että en päässyt jatkoon mutta silti voisi ilmoittaa.

Vierailija
2/4 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti näissä tilanteissa ovat päätyneet palkkaamaan jonkun toisen, mutta pitävät sinua toiseksi parhaana vaihtoehtona varalla siihen asti että on nimet papereissa uuden työntekijän kanssa. Mikäli tämä jostain syystä kieltäytyisikin paikasta ennen työsopimuksen allekirjoitusta, soittavat sinulle ja pahoittelevat aikataulujen viivästymistä. 

Niille jotka on karsiutunut pois on varmasti ilmoitettukin sovittuun aikaan, samoin kuin ykkösvaihtoehdolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo nykyään on tälläistä. Olin 3vko sitten haastattelussa ja luvattiin ilmoittaa joka tapauksessa alle viikossa. Still waiting ;)

Tämä kokemus minullakin. Työnantaja voi missä kohdassa prosessia tahansa feidata. Jos soitat perään, voit saada kiukkuisen vastauksen. Kannattaa yrittää ottaa tämä yksilöiden moukkamaisuutena eikä koko firmaa koskevana asiana.

Tätä kohtelua saa myös globaaleilta jäteiltä, ei ole mikään Suomi-firmojen erityispiirre.

Vierailija
4/4 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sama mulla tässä 2 viikon sisällä ja vielä sanottiin että kerro jos sulla tulee sitten joku toinen työtilaisuus. No ei heistä vaan kuulukaan enää vaikka piti tällä viikolla olla toinen kolmas haastattelu. Pakko kai se toinen työtilaisuus on hyväksyä.