Näkökulmani iänikuiseen squirttaus-jankutukseen
Osaisiko joku selittää sen, miksi hirmu monella ihmisellä tuntuu olevan tarve kuitata squirttausta koskevat kysymykset "kaikki naiset kusevat" ja "se on vain kusta" -tyylisillä kommenteilla?
Itse olen squirttaavan naisen mies ja minulle on täysin sama, mitä sieltä suihkuava neste on. Ainoa millä on merkitystä on se, että tämä symboloi minulla naiseni suurinta mahdollista nautintoa sekä sitä, että minä sen pystyn hänelle aiheuttamaan.
Kommentit (23)
Virtsanpidätyskyvyn puutteeseen löytynee lääkäriltä paremmin apua/ymmärrystä , kuin tästä seurakunnasta
Ap, se on vaan ihmisten tietämättömyyttä, ei siitä kannata välittää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole profeetta omalla maallaan
Vierailija kirjoitti:
Plus tällä palstalla erityisesti, se on havaittu jotenkin hedelmälliseksi trollausaiheeksi, joten muutama trollauskoukussa oleva ei pysty olemaan hiljaa jos joku sanoo sanan ”squirttaus”. Niinkuin nyt näkyy tänäänkin, pelkkä trollauskaan ei riitä, vaan pitää käydä peukuttamassa kymmeniä kertoja samaa viestiä.
Säälittäväähän se on että joku on päässyt noin pahaan jamaan, mutta pitää ajatella niin, että jos täällä palstalla pääsee purkamaan tuskaansa, niin se ei läiky niin pahasti yli tuolla kadulla kaiken kansan keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plus tällä palstalla erityisesti, se on havaittu jotenkin hedelmälliseksi trollausaiheeksi, joten muutama trollauskoukussa oleva ei pysty olemaan hiljaa jos joku sanoo sanan ”squirttaus”. Niinkuin nyt näkyy tänäänkin, pelkkä trollauskaan ei riitä, vaan pitää käydä peukuttamassa kymmeniä kertoja samaa viestiä.
Säälittäväähän se on että joku on päässyt noin pahaan jamaan, mutta pitää ajatella niin, että jos täällä palstalla pääsee purkamaan tuskaansa, niin se ei läiky niin pahasti yli tuolla kadulla kaiken kansan keskellä.
Jaha , Sateen ja Virtsaamisen muinaisjumalatar Esteri itse astui alas tuonelaan tuomaan valoa kusenpolttamiin keskusteluihin. Toivottavasti empatiansa ei lisää hänen ihannoimaa kadulle kusemista
ainakaan siinä määrin, että nesteet alkaa läikkyä lahkeille kaiken kansan keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaha , Sateen ja Virtsaamisen muinaisjumalatar Esteri itse astui alas tuonelaan tuomaan valoa kusenpolttamiin keskusteluihin. Toivottavasti empatiansa ei lisää hänen ihannoimaa kadulle kusemista
ainakaan siinä määrin, että nesteet alkaa läikkyä lahkeille kaiken kansan keskellä.
Kiitos nyt havaintoesityksestä, jonka sain ihan pyytämättä demonstroimaan kirjoitustani. Ei nyt kuitenkaan olisi tarvinnut, koska onhan tuota lajia nähty jo, eikä oikein uutta kulmaa tunnu löytyvän. Pitäisikö teidän trolliporukalla pitää luovan tiimin palaveri että löytyisi jokin parempi herja, jolla saisi keskustelun kunnolla liekkeihin?
Näillä ehdottomilla "se on tietenkin kusta" jankuttajilla on kyllä jotain ongelmia oman seksuaalisuutensa kanssa, kun sitä kusiasiaa on pakko ilmaantua toitottamaan joka kerta, kun joku squirttaamisesta puhuu.
Itse olen todennut, että tiedekään ei taida asiaa oikein kunnolla vielä ymmärtää.
Oma kysymyseni näille kusijankkaajille on, että kun aina jaksatte jauhaa jostain yhdestä epämääräisestä tutkimuksesta, jossa on todettu, ettei naisessa ole mitään nestevarastoa, mistä neste tulisi - että mistäs kummasta se neste tulee, jolla naisen pillu kiihottuessaan kostuu?
Ja jotkut naiset kostuvat kiihottuessaan oikein kunnolla märiksi, suorastaan valuvat.
Että kustako sekin?
Itsellenikin on täysin sama mitä se on, mutta silti on pakko todeta että kusta se nyt ei ainakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Itsellenikin on täysin sama mitä se on, mutta silti on pakko todeta että kusta se nyt ei ainakaan ole.
Ja olkoon mitä on, mutta nautinto ja hurmiohan siinä se tärkein on.
Sanon sen olevan kusta, koska se on kusta. Minua ei kiinnosta mihin kusesi tai kumppanisi kusi päätyy, mutta turha se on minulle uskotella, ettei se olisi kusta.
Olen sitä mieltä, että se on kusta - mikä tekee squirttauksesta kenties vieläkin kiihottavampaa!
Mutta, kaikki miehethän ovat kusipäisiä, joten tasapaino sitten säilyy ylä- ja alapäässä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta, kaikki miehethän ovat kusipäisiä, joten tasapaino sitten säilyy ylä- ja alapäässä.
Sori eivät kaikki! Korjaus....
Luin asiasta tutkimuksen, jossa tutkittiin juurikin virtsarakon täyttymistä / tyhjenemistä ja nesteen laatua. Eli virtsarakko oli tyhjä kun seksi aloitettiin, mutta täyttyi ja tyhjeni squirtatessa. Käytännössä kyseessä ei varmaankaan ole normaali neste joka väkevöityy ajan kuluessa suodatuttuaan, veikkaan että lihakset / supistelu puristaa nesteen rakkoon joka sitten tyhjenee. Eli käytännössä lähes vettä pienellä virtsamäärällä höystettynä.
Seksin suhteen tai siitä nauttimisen suhteen ihan sama mitä sieltä tulee minulle henkilökohtaisesti, jos joskus sattuisi näin käymään vaimon kanssa. Kuitenkin pitää olla paikat suojattuna jo normaalikosteudelta jota meillä riittää kun orgasmeista huolta pidetään. Mitäpä tuosta stressaamaan, nauttikaa vaan.
Miksi miehillä on pakkomielle että naistenkin pitää ruikkia jotain kun saavat orkun?!
Se on virtsaa, pidätyskyky voi mennä kun kiihottuu tarpeeksi ja rentoutuu.
Nämä ovat niitä naisia jotka eivät saa orgasmia ja niitä miehiä jotka haluisivat että naisensa saisi näin. Kateus tuo ihan negaation moottori.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehillä on pakkomielle että naistenkin pitää ruikkia jotain kun saavat orkun?!
Se on virtsaa, pidätyskyky voi mennä kun kiihottuu tarpeeksi ja rentoutuu.
JOS SINUN VIRTSASI ON MAITOMAISTA, mene äkkiä lääkäriin.
Eikö sitä muuten voi samaistua ja nauttia naisen orgasmista? Pitääkö sekin "miehistää"? Sinulla tai taan vaan olla joku nesteenlento-fetissi.