Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

80% rokotuskattavuus ylittyi JEE WUHUU nyt kaikki vapautui yhteiskunn... eikun siis mitä? Rokotteet eivät avanneetkaan yhteiskuntaa? Ompa jä...

Vierailija
10.11.2021 |

mielenkiintoinen tapaus tosiaan...

Kommentit (701)

Vierailija
261/701 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80% rokotettu, rokotettun ei tarvitse käydä testeissä,

Mariin sanoi että korona jyllää nyt rokottamattomien keskuudessa, mutta.... Jos rokotetutkin kävisivät testeissä, mikä olisi silloin tulos?

Kuitenkin sairaalahoidossa olevista on kuitenkin lähes puolet rokotettuja.

Täytyhän se olla rokottamattomien pandemia, kun rokotettuja ei testata. Rokotetut kuolevat vanhuuteen.

Vierailija
262/701 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otin yhden piikin. Siihen olin valmis. Mutta en toiseen,kolmanteen,neljänteen....

No, nyt on kyllä hämmentävä logiikka.

Ottaisitko myös hepatiittirokotesarjasta vain sen ensimmäisen annoksen… vai onko tässä taas joku korona spesiaali, joka iskee toisen piikin yhteydessä…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/701 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannattaisi saada tartuntaa:

"28-vuotiaan koronapotilaan keuhkokuvat saivat radiologiaan erikoistuvan lääkäri Sonja Aukeen hätkähtämään.

Muutokset terveisiin keuhkoihin verrattuna olivat hurjat.

Koronapotilaan keuhkokuvissa oli ammattilaisen silmin nähtynä suuria läiskäisiä tulehdusmuutoksia, niin sanottuja mattalasimuutoksia.

– Jos keuhkot menevät sellaiseen kuntoon, ihminen todella kokee hapen nälkää.

Aukee päätti julkaista koronapotilaiden keuhkokuvia myös omalla Instragram-tilillään.

– Mielestäni koronakeskusteluista ovat puuttuneet juuri tällaiset keuhkokuvat, jotka ovat mielestäni erinomaisia havainnollistamaan taudin vakavuutta.

– Näin hurjia virusinfektion aiheuttamia keuhkokuvia on harvoin nähty ennen koronaa, Aukee korostaa."

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/95e2111a-7c77-45f5-a5e0-874d5…

Olen alkanut kahdesta rokotuksesta huolimatta vähän taas varomaan enemmän etten saisi tartuntaa. Virusta on liikkeellä niin paljon ja vieläkään ei ole tarkkaa tietoa, mikä kaikki vaikuttaa vakavan taudin syntyyn.

Kenties ennen ja jälkeen hengityskoneen, lopputulokset?

Vierailija
264/701 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotettuja ei testata ja sen jälkeen todetaan että tämä rokottamattomien pandemia 😳

Tämä on taas yksi asia mikä todistaa sen että uutisointi sekä tiedottamonen koronasta on täysin ala arvoista sekä harhaanjohtavaa.

Vierailija
265/701 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80% rokotettu, rokotettun ei tarvitse käydä testeissä,

Mariin sanoi että korona jyllää nyt rokottamattomien keskuudessa, mutta.... Jos rokotetutkin kävisivät testeissä, mikä olisi silloin tulos?

Kuitenkin sairaalahoidossa olevista on kuitenkin lähes puolet rokotettuja.

Tätä uutisointia ihmettelen. Jatkuvasti saa lukea kuinka tauti on nyt rokottamattomien tauti. Saisiko tästä jostain tarkempaa tietoa? Ensin lopetetaan rokotettujen testaaminen ja sitten uutisoidaan näin. Ja kansa uskoo kaiken mitä lukee. Revitään raflaavia otsikkoja kuinka rokottamaton hoitaja tartutti potilaan jne. Oma ystävä rokotettu, ei päässyt testeihin pitkän yskän takia. Kävi kokoajan päiväkodissa töissä. Ties kuinka monta ehti siellä kenties tartuttaa. Mutta eihän hänellä voi olla korona kun on tuplasti rokotettu. Eihän?

Vierailija
266/701 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otin yhden piikin. Siihen olin valmis. Mutta en toiseen,kolmanteen,neljänteen....

Kaikista kauhein ajatus että ihan pienet lapsetkin joutuvat kohta mukaan tähän piikitysrumbaan!

En ole yhtään varma,tahdonko 8vuotiaalleni rokotetta. On toki saanut aikoinaan neuvolassa kaikki rokotusohjelmaan kuuluneet,mutta sitä ei voi verrata tähän.

Mielenkiintoinen ratkaisu ottaa vain yksi piikki rokotetta josta on alusta lähtien tiedossa että se annetaan kahden piikin sarjana. Mikä järki?

Vierailija
267/701 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14v tyttäreni on saanut molemmat rokotteet. Nyt tutkitaan pois jääneitä kuukautisia ja toisen käden voimakasta tärinää. Kaikki rokotetut kaverini ja sukulaiseni suunnilleen hyökkäävät silmille, kun kehtaan vihjaista epäilyni rokotteen yhteydestä oireisiin.

Minua itseäni ei ole rokotettu,enkä kulje vaippa naamalla. Teen töitä (kirjastossa)ja käyn kaupassa sekä uimahallissa normaalisti. Jos jonain päivänä uimahalliin aletaan vaatia passia,siirryn avantouintiin sitten.

Toivon,ettei tyttäreni olisi mennyt tähän mukaan mutta kun bestis ...

Mutta nyt tyttäresi on kunnon kuuliainen kansalainen ja on suojattu koronan vaikealta tautimuodolta vai miten se menikään.

Vierailija
268/701 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

14v tyttäreni on saanut molemmat rokotteet. Nyt tutkitaan pois jääneitä kuukautisia ja toisen käden voimakasta tärinää. Kaikki rokotetut kaverini ja sukulaiseni suunnilleen hyökkäävät silmille, kun kehtaan vihjaista epäilyni rokotteen yhteydestä oireisiin.

Minua itseäni ei ole rokotettu,enkä kulje vaippa naamalla. Teen töitä (kirjastossa)ja käyn kaupassa sekä uimahallissa normaalisti. Jos jonain päivänä uimahalliin aletaan vaatia passia,siirryn avantouintiin sitten.

Mutta nyt tyttäresi on kunnon kuuliainen kansalainen ja on suojattu koronan vaikealta tautimuodolta vai miten se menikään.

Niinpä:D mut hei kuukautisten poisjäänti ja voimakas käden tärinä tarkoittaa vaan sitä että rokote toimii,lol😜

Vierailija
269/701 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vaan rokottamattomat, jotka piditte koko syksyn tautia yllä. Toki idioottimaista oli avata rajoituksia ennenkuin se 80% rokotekattavuus oikeasti saavutettiin.

Jos nuo myrkkypiikit olisivat tehonneet ja antaneet edes vähäistä suojaa niin koko Covid oli kadonnut yhteiskunnasta ja lähes koko maailmasta miltei kokonaan jo syys kesällä.

Eli miksi ei kadonnut? — Koska nuo piikit ovat täysin tehottomia covidia vastaan, mutta sen sijaan aiheuttavat valtavan määrän jonkinasteisia-, pahoja- ja jopa hengenvaarallisia jälkisairauksia.

Tämä on asia joka on jokaiselle ajatteluun kykenevälle tullut selväksi ja jonka näiden myrkkypiikkien tehottomuus on todistanut joka puolella maailmaa.

T ä m ä !

Miksihän tämän ymmärtämiseen ei ihmisten järki riitä vaikka tämä on tyhmimpien ja yksinkertaistenkin nähtävillä, vaan vieläkin pitää väittää pahaa hyväksi ja saatanaa nunnaksi ?

Vierailija
270/701 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun mylvitte rokottamattomat omassa kuplassanne mutta minä ainakin otan kolmannenkin rokotteen joka voi olla ratkaiseva juttu tässä tilanteessa. Israelissa on jo hyvällä mallilla kun on otettu käyttöön kolmannet rokotteet.

Vierailija
271/701 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolissani. Harvemmin pelkään yhteiskunnallisia asioita ja pystyn vain keskittymään elämääni ongelmistani huolimatta.

Tämän koko "pandemia" on jo sellaiseksi kulissiksi ja valheeksi todistettu, että enää en pysty rentoutumaan.

Eilen yöllä menin murheellisena nukkumaan, olen niin pettynyt, että menin ottamaan ne kaksi rokotetta. Pelkään kuollakseni, että tein peruuttamattoman virheen, olen uusi tulokas sote-alalla, joten painostusta tuli sieltäkin suunnalta lähinnä mediasta ja sukulaisilta.

En tahtonut missään vaiheessa ottaa mutta jossain vaiheessa päätin, että otetaan nyt sitten niin ehkä tämä koko hössötys laantuu ja voidaan jatkaa elämäämme nornaalisti ja sen lisäksi voin keskittyä tulevaisuuteeni.

No olen ollut jatkuvasti epämääräisesti sairaana tehosterokotteen jäljiltä. Korkeaa kuumetta, lihassärkyjä, ruokahaluttomuutta ja nenä vuosi kuin seula vielä kuukausi toisen rokotteen jälkeen. Nyt vain välillä.

Olen myös huomannut hornonitoimintaan liittyviä tuskallisia menkkakipuja mutta yritän olla kiinnittämättä huomiota näihin koska tiedä vaikka olisi ilman rokotettakin.

Kuitenkin kaikki tässä hommassa huutaa kaaosta ja ihmisten oikeuksien rikkomista. Tämä on vain väärin ja pelkään pahoin, että ihmiset tosiaan joutuvat kantamaan terveydellisistä ongelmia tästä ties kuinka pitkälle tulevaisuuteen, jos meillä sitä edes on.

Lisäksi talousongelmat, itsemäärämisoikeuden tuhoaminen passien tullessa on kyllä jotain joka saa myös voimaan pahoin.

On vapaapäiväni ja heräsin jo kuudelta koska en saanut nukutuksi. Ensimmäisenä itkin maailmantilaa. Toivoa on mutta väkisinkin tässä tulee pelättyä pahinta.

Leirejäkin on jo rakennettu ja ihmisiä pakotettu ympärimaailmaa, tämä ulottuu globaalisti jokapuolelle jos sama meno jatkuu.

Kiitos ketjusta. Vertaistukea tässä jo moni varmasti tarvitsee.

Vierailija
272/701 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tasan vuosi sitten oli vähemmän porukkaa sairaalassa kun oli 0% rokotekattavuus

Vierailija
273/701 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salminen sitten meni kertomaan sen että sairaalassa koronan vuoksi on paljon vähemmän ihmisiä mitä julkisuudessa kerrotaan koska lukuja nostaa potilaat ketkä on sairaalassa muun syyn takia kuin koronan takia mutta heillä on todettu korona sairaalassa ollessaan. Mahtaako Salminen tai edes hallitus tietää sitä lukua kuinka monta ihmistä koronan takia on päätynyt sairaalaan?

Miten meni tiedottaminen niinku teidän omasta mielestä?

Vierailija
274/701 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotteet olisivat auttaneet, jos kaikki olisivat sen ottaneet. Mutta rokotekattavuus jäi toivottua vaisummaksi, jolloin tauti sai jyllätä liikaa rokottamattomien keskuudessa. Rokottamattomat kun eivät näy ymmärtävän mitä se tarkoittaa, että he ylläpitävät epidemiaa.

Jos rokotteet olisi saatu kaikille ennen kuin niiden teho alkoi hiipua, niin epidemia olisi tukahtunut tai ainakin rauhoittunut huomattavasti enemmän kuin nyt kävi. Ja siinä rauhallisessa vaiheessa oltaisi saatu elää varsin huolettomasti ennen kolmansien rokotteiden tarvetta.

Näin se ajatus meni. Mutta kun valopääihmisten mielestä on kivempi ylläpitää epidemiaa niin, ettei sitä huoletonta ja rauhallista vaihetta tule milloinkaan, niin tämä siitä sitten saadaan. Kiitos rokottamattomat!

Miten se rauhallinen vaihe toteutuu, kun rokotettujen määrä sairaalassa kasvaa? Eihän sellaisen pitäisi olla mahdollista. Valopäät ovat ottaneet rokotuksen, mikä ei toimi ja kitisevät rokottamattomille tyhmyyttään. Rokottamattomat ei ole syyllisiä siihen, että rokotetut sairastuvat. Veikö se rokote kyvyn ajatella?

Vierailija
275/701 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja tasan vuosi sitten oli vähemmän porukkaa sairaalassa kun oli 0% rokotekattavuus

Silloin oli myös tiukemmat rajoitukset. Keväällä 2020 koulut olivat myös kiinni. Nyt kun rajoituksia ei ole ja ihmiset liikkuvat huolettomammin niin tartunnat lisääntyvät.

Vierailija
276/701 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän takia alle 18-vuotiaita ei tulisi missään nimessä rokottaa. En ymmärrä miten yksikään vanhempi antaa rokotuttaa teini-ikäisen -erityisesti- tyttärensä.

Omat kuukautishäiriöt rokotuksen jälkeen ovat olleet niin elämää häiritsevät, että miten sitten nuorella, jolla keho vasta alkaa kehittyä?

Vierailija
277/701 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sairaalassa ei loppujen lopuksi ole paljon ketään ja uutisointi on vain kohujuttua perä perään klikkausten toivossa.

Voitaisko sitten jo palata normaaliin?

Vierailija
278/701 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kakkospiikki toi Deltan.

Vierailija
279/701 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ilmeisesti tehohoitopaikkoja paljon ilman potilaita kun Virostakin on luvattu potilaita ottaa.

Vierailija
280/701 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huolissani. Harvemmin pelkään yhteiskunnallisia asioita ja pystyn vain keskittymään elämääni ongelmistani huolimatta.

Tämän koko "pandemia" on jo sellaiseksi kulissiksi ja valheeksi todistettu, että enää en pysty rentoutumaan.

Eilen yöllä menin murheellisena nukkumaan, olen niin pettynyt, että menin ottamaan ne kaksi rokotetta. Pelkään kuollakseni, että tein peruuttamattoman virheen, olen uusi tulokas sote-alalla, joten painostusta tuli sieltäkin suunnalta lähinnä mediasta ja sukulaisilta.

En tahtonut missään vaiheessa ottaa mutta jossain vaiheessa päätin, että otetaan nyt sitten niin ehkä tämä koko hössötys laantuu ja voidaan jatkaa elämäämme nornaalisti ja sen lisäksi voin keskittyä tulevaisuuteeni.

No olen ollut jatkuvasti epämääräisesti sairaana tehosterokotteen jäljiltä. Korkeaa kuumetta, lihassärkyjä, ruokahaluttomuutta ja nenä vuosi kuin seula vielä kuukausi toisen rokotteen jälkeen. Nyt vain välillä.

Olen myös huomannut hornonitoimintaan liittyviä tuskallisia menkkakipuja mutta yritän olla kiinnittämättä huomiota näihin koska tiedä vaikka olisi ilman rokotettakin.

Kuitenkin kaikki tässä hommassa huutaa kaaosta ja ihmisten oikeuksien rikkomista. Tämä on vain väärin ja pelkään pahoin, että ihmiset tosiaan joutuvat kantamaan terveydellisistä ongelmia tästä ties kuinka pitkälle tulevaisuuteen, jos meillä sitä edes on.

Lisäksi talousongelmat, itsemäärämisoikeuden tuhoaminen passien tullessa on kyllä jotain joka saa myös voimaan pahoin.

On vapaapäiväni ja heräsin jo kuudelta koska en saanut nukutuksi. Ensimmäisenä itkin maailmantilaa. Toivoa on mutta väkisinkin tässä tulee pelättyä pahinta.

Leirejäkin on jo rakennettu ja ihmisiä pakotettu ympärimaailmaa, tämä ulottuu globaalisti jokapuolelle jos sama meno jatkuu.

Kiitos ketjusta. Vertaistukea tässä jo moni varmasti tarvitsee.

Moni ihminen taistelee tätä vastaan ympäri maailmaa ja Suomessakin. Et ole yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi