Tinderin naiset pähkinänkuoressa
Itsehän olen lihaa syövää, viinaa juova, pilveä pössyttelevä, persujen, vihreiden ja kokoomuksen arvojen välillä kallisteleva kaupunkilaisrotta.
Mutta tinderiä hetken selanneena, olen tehnyt havaintoja yleisimmistä seuranhakijanaisista. Normaaleja naisia siellä ehkä noin 1/10, joista suurin osa "dog momeja". Sitten on pieni, mutta merkittävä osa (1/10) polyjä, avoimessa suhteessa olevia, feministejä ja wokeja. Sekä itsensäpaljastelijat ja tyhjäpäät, joita n. 3/10. Suurin osa kaikista (5/10) on yliopiston käyneitä humanisteja, elämää suorittavia ihmisiä, kympin tyttöjä ainakin näennäisesti. Harrastuksina yleisimpiä; seinäkiipely, eräjormailu, jooga, tennis, salilla käynti tavoitteellisesti, viinin latkiminen, hevoset, laskettelu, lautapelit. Paljon jäi mainitsematta, mutta tässä yleisimpiä. Tunnistatko itsesi?
Kommentit (27)
liian pitkä kappale, lukematta paskaa
Eli Tinderissä on naisia laidasta laitaan? Mikä tämän pointti oli?
Vierailija kirjoitti:
Että tuo miehenkuvatus on olevinaan luomakunnan kruunu, joka on kaikkien noiden naisten yläpuolella.
Vaikkei se ees onnistu mätsäämään noiden kanssa, kun ketään ei kiinnosta tuollainen ulí.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan kaikki naiset ovat kuin samasta muotista tulleita, profiliit ovat lähes identtisiä keskenään, kuvia myöten.
Yksi ärsyttävimmistä naisryhmästä on: en näe tykkäyksiä, laita viesti.
Tietämättömille: viestiä ei ole mahdollista laittaa Tinderissä ellei laita tykkäystä ja osuma tule.
Näin siis Tinderin ilmainen versio, Tinder + ja Tinder Gold. Platinassa hyvin rajallista siinäkin.
Tinderin käyttö on merkki vakavasta mielenterveyden häiriöstä. Kummallakin sukupuolella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan kaikki naiset ovat kuin samasta muotista tulleita, profiliit ovat lähes identtisiä keskenään, kuvia myöten.
Luitko tuon aloituksen? Siinä kuvaillaan erilaisia naisia ja lisäksi kerrotaan, että vielä jäi paljon mainitsematta.
Olen yllättynyt jos 50% on yliopiston käyneitä. Kun koko väestöstä taitaa maistereita olla alle 10%. Mikä siinä on, ettei koulutetut fiksut naiset löydä kumppania muualta kuin tinderissä? Luulisi, että he tapaavat fiksuja miehiä muutenkin, esim. työkuvioissa.
Olisin luullut, että suurin osa tinderissä olevista naisista on jotain työttömiä yh-mutseja.
Aika outoa. Itse en voisi kuvitella etsiväni seuraa netistä. Mun tuntemat tasokkaat ihmiset ei vaan toimi niin. Mutta olen jo 50+ ja ehkä nuoret ajattelevat eri tavalla?
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Olen yllättynyt jos 50% on yliopiston käyneitä. Kun koko väestöstä taitaa maistereita olla alle 10%. Mikä siinä on, ettei koulutetut fiksut naiset löydä kumppania muualta kuin tinderissä? Luulisi, että he tapaavat fiksuja miehiä muutenkin, esim. työkuvioissa.
Olisin luullut, että suurin osa tinderissä olevista naisista on jotain työttömiä yh-mutseja.
Aika outoa. Itse en voisi kuvitella etsiväni seuraa netistä. Mun tuntemat tasokkaat ihmiset ei vaan toimi niin. Mutta olen jo 50+ ja ehkä nuoret ajattelevat eri tavalla?
Itseasiassa lähes jokainen tinderissä oleva nainen on käynyt yliopiston tai amk:n, olen itsekin hieman ihmetellyt etteikö heille muka löydy seuraa, mutta väittäisin että nämä ovat niin nirsoja miehen suhteen, etteivät tule ikinä löytämään hakemaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä kutsutaan "formaatti kakaroiksi". Ovat omaksuneet samaistumisen joukkoon, ettei vaan vaikuta erilaiselta.
Vierailija kirjoitti:
liian pitkä kappale, lukematta paskaa
Aika sontaa oli lukemallakin.
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Aika outoa. Itse en voisi kuvitella etsiväni seuraa netistä. Mun tuntemat tasokkaat ihmiset ei vaan toimi niin. Mutta olen jo 50+ ja ehkä nuoret ajattelevat eri tavalla?Itseasiassa lähes jokainen tinderissä oleva nainen on käynyt yliopiston tai amk:n, olen itsekin hieman ihmetellyt etteikö heille muka löydy seuraa, mutta väittäisin että nämä ovat niin nirsoja miehen suhteen, etteivät tule ikinä löytämään hakemaansa.
Höpöhöp, ei varmasti ole. Paljon on elämänkouluja ja amiksia.
Ehkä mun profiili oli sitten erilainen, kun mut poimittiin sieltä pois 2 viikossa.
Onhan taas tervehenkinen ketju. Ja oikein tärkeitä aitoja onkelmia käsittelevä!
Eiks tinderistä etsitä, jossain järjestyksessä, huomiota, seuraa, seksiä, kumppanuutta? Näiden suhteen on sit kullakin kriteerejä ja koukkuja, joita voi leipoa noihin esittelyteksteihin.
Sori sulle ap, että noilla sun spekseillä ei elämässä onnista. Tarttisko ehkä katsoa peiliin, mitä luulet? Ts. latvasta lahoa luuseria nyt ei ole missään maailman ajassa kukaan halunnut mihinkään, korostuu erityisesti tässä hetkessä, mahdollisuuksien ja yltäkylläisyyden keskellä.
Luuserit raakkaavat itsensä puh-pah-pelistä-pois 🙂
Sepä siinä on, että ne naiset ei nää toistensa profiileja ja tiedä, että ne ovat liian samanlaisia, kai sitä haluaisi erottua joukosta ja tehdä paremman profiilin, mutta ei vaan osaa, kun ei pysty vertaamaan muihin.
Sama se on miehilläkin, kun profiileja katselee enemmälti.
Ei siellä ole kuin hyvin vähän naisia, loput on valeprofiileja. Sen kun nämä tinderistä elämänsä sisällön tehneet edes tajuaisi.
Yllätys yllätys... useimmat IHMISET ovat aika samanlaisia.
Kaffepulla kirjoitti:
Kouluts ei tee vielä kenestäkään fiksua.
Fiksu ihminen ei esimerkiksi ylläty, että "50 % Tinderin naiskäyttäjistä on yliopiston käyneitä" vain sillä perusteella, että joku palstaääliö sanoo, että puolet naisista on humanisteja.
Fiksu ihminen myös ymmärtää, että yhteiskunta muuttuu koko ajan. Vaikka itse ei olisi elänyt tätä vahvaa nettiaikaa, niin kykenee ymmärtämään, että uudet sukupolvet ovat täysin eri asia. Nykyään netti näyttelee isoa osaa kaikkien elämässä, joten on ihan luonnollista, että myös seuranhaku on siirtynyt sinne.
Kaffepulla kirjoitti:
Ei työelämän miesmaisterit ole sinkkuja. Jokunen hyvin, hyvin hiljainen persoona saattaa olla, mutta heitä on niin vaikea lähestyä muutenkin.
Koulutetulla 30+ naisella on vaikeaa sinkkumarkkinoilla. Parhaat miehet on varattu jo aikapäivää sitten.
Lorttoja koko sakki