Syön päärynäjäätelöä - kuolatkaa!
Ahh nammhhhh mumps mumps! Ihanan viileää ja hyvää. Ja voi jestas nuo kohdat joissa on tuota ihanaa tummemmanvihreää limaa! Slurrrrrrps!
Maistuis varmaan sullekin ;)
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:55"]
Tuskin sun jäätelös on aitoa päärynää nähnytkään
[/quote]
Maukasta se silti on! :)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:55"]
[/quote]
Maukasta se silti on! :)
[/quote]
Juu en mä sitä kiellä :)
Juu ei. Se essanssipaska on niin pahaa :) mutta hyvä sulle
Niin, 90 % suomalaisista syö ainoastaan täysin puhdasta ja täysin luonnonmukaista ruokaa, jäätelökin tehdään itse ja siihen käytetään oman lehmän maitoa ja itse kasvatettuja päärynöitä, ja sokeria ei missään nimessä käytetä, kun päärynässä on sitä luonnostaan. Ai niin, mutta eihän suomalaiset jäätelöäkään syö, pelkästään ravinteikasta ja proteiinipitoista kunnon ruokaa. Taidat siis olla se 10 %:n wt-väestöä.
... (Hassua, kun tuota päärynäjäätelöä silti on myynnissä, ja sitä vielä ostetaan!)
Ei vaan, nauti jätskistä. Minä vetäisisin sitä Pirkka-kinuskin kanssa. Paha, paha minä. Olen varmaan pulska ja wt. :)
Mulla onkin mansikkajäätelöä ja lakritsijäätelöä, lälläslää! Ja kohta menen ja otan molempia!
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:01"]
Mulla onkin mansikkajäätelöä ja lakritsijäätelöä, lälläslää! Ja kohta menen ja otan molempia!
[/quote]
Lakritsijäätelö on miesten jäätelöä, hyi. >:(
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:01"]
Niin, 90 % suomalaisista syö ainoastaan täysin puhdasta ja täysin luonnonmukaista ruokaa, jäätelökin tehdään itse ja siihen käytetään oman lehmän maitoa ja itse kasvatettuja päärynöitä, ja sokeria ei missään nimessä käytetä, kun päärynässä on sitä luonnostaan. Ai niin, mutta eihän suomalaiset jäätelöäkään syö, pelkästään ravinteikasta ja proteiinipitoista kunnon ruokaa. Taidat siis olla se 10 %:n wt-väestöä.
... (Hassua, kun tuota päärynäjäätelöä silti on myynnissä, ja sitä vielä ostetaan!)
Ei vaan, nauti jätskistä. Minä vetäisisin sitä Pirkka-kinuskin kanssa. Paha, paha minä. Olen varmaan pulska ja wt. :)
[/quote]
Huh, kiitos tästä piristävästä kommentista. ap
No ei kyllä maistuis. En tykkää tuosta jätskimausta.
Sen sijaan lakritsi tai vanhan ajan vanilja ois jees.
Jos sanoisit syöväsi päärynä jäätelöä joka on tehty SunIcen reseptin mukaan, kuolaisin ja tekisin lähes mitä vaan löytääkseni sinut. Mutta kun kirjoitat tuosta vihreestä limasta meni halut...
En pidä jäätelöstä, mutta kuolaan muhkeaa persettäsi sitten kun päärynäjäätelö löytää tiensä sinne saakka
Päärynäjäätelö on hyvää kun laittaa siihen päälle vihreistä kuulista leikattuja ohuita viipaleita.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:01"]
[/quote]
Lakritsijäätelö on miesten jäätelöä, hyi. >:(
[/quote]
Täh? Söin sitä raskaana varmaan kolme litraa viikossa. :D
Nyt tekisi mieli minttu-suklaajäätelöä.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:00"]
Olettepa aggressiivisia :O ap
[/quote]
No mammat slurpsii kananrinta-rahka-smoothieta... vähempikin pistää äksyksi :D
Nami. Tekis munki mieli! Ne päärynäkohat on parhaita! :p
Ois varmaan hyvää..mut vielä enemmän tekis mieli vaniljajätskiä lämpimän kinuskikastikkeen ja suolapähkinöiden kans :)