Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö taaperoa alkaa jo kieltämään siitä

Vierailija
25.01.2015 |

, kun hän tykkää usein päivällä sujauttaa kätensä vaippaan ja alkaa "tonkimaan" pippeliään?  Ikää on 1,8v.

Minustahan tuo kuuluu ikään ja ei tuossa pitäisi olla mitään pahaa.  Tiedän kyllä senkin, että nuo touhut pitäisi tehdä omassa huoneessa, eikä kaikkien nähden.  Mutta eihän noin pieni vielä ymmärrä miksi pippelintutkimishommelit pitäisi tehdä omassa huoneessa.

Kun taas vanhempani ovat erittäin jyrkkiä asian suhteen.  Komentavat välittömästi lasta, että "käsi pois housuista!!".   Heidän mielestään lapsen ei tarvitsisi pippeliään alvariinsa rassata.  ( Luulen tuon kyllä johtuvan siitä, että heidän ikäpolvelle ei itsensä tutkimishommelit olleet sallittu juttu )

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kieltäisi kotona. Kylässä ja yleisillä paikoilla kieltäisin, tosin en ihan noin jyrkästi kun vanhempasi.
Mutta minulla ei olekkaan vielä noin vanhaa lasta eikä edes poikaa.

Vierailija
2/8 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samanikäinen tyttö ja sama homma. Kotona annan olla ja seurassa tai muualla on onneksi kaikki muu mielenkiintoisempaa, ainakin vielä :) mutta samaa olen miettinyt

Vierailija
4/8 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää kieltää?  Perustelkaahan asiaa.

Kun eihän lapsi tuosta puuhasta mitään seksuaalisia fiboja saa miten me aikuiset.  Hän vain haluaa tutkia kroppaansa ja eihän sitä saa kieltää. 

Vierailija
5/8 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOSTAN

Vierailija
6/8 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oma poikani oli tuon ikäinen niin otin käden pois vaipasta. Ilman sen suurempia kommentointeja. Syy oli enempi se että jos siellä vaipassa olisi vaikka ollut pissaa tai pippeli olisi tuntunut jännältä kun pissaa olisi juuri tullut niin en halunnut että hän likaa käsiään.

Koskaan en vihaisesti kieltänyt.

Ilman vaippaa annoin tutkia. Mutta silloinkin niin että ohjasin vaikka omaan huoneeseen. Eihän nenän kaivaminenkaan kuuluu hyviin käytöstapoihin. 

Vierailija
7/8 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla johdonmukainen. Itse kiellän alapään räpläämisen siis kumpikin puoli.

Ei siinä ole mitään seksuaalista vaan lähinnä hygienia.

Vähän isommalle voi sanoa että koskettelee omassa huoneessa ja antaa sille vihreän valon mutta tuossa tilanteessa lähinnä kysyisin onko pissahätä? Ja muistutan ettei ole tapana tonkia housujen sisältöä. Mieti nyt jos menee kahvipöytään niillä sormilla?

Vierailija
8/8 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin rassataan pippeliä ja peppua ja sitten niillä samoilla sormilla otetaan vaikka keksiä lautaselta mistä vieraidenkin olisi tarkoitus ottaa...ei kiitos ;) kahvi riittää tällä kertaa.