menkkamaista kipua 4 päivää ennen menkkoja - Raskausoire(ko)?
Mahdollisuudet raskauteen ovat ja siksi kyselen.
Nyt 4 päivää ennen menkkoja vastaa jomottaa menkkamaisesti. Yleensä tää fiilis tulee aina ihan yllättäen samaan aikaan kun alan vuotaa verta.
Lisäksi valkovuoto on erittäin runsaana aivan kuin olis ovulaatio taas.
Onko nää olleet raskausoireita kellekään?
Kommentit (12)
Mulla menkkojen pitäs alkaa muutaman päivän päästä. Alamahaa jomottelee ja valjovuotoa tulee reilummin. Raskaus ei ole mahdollinen. Ehkäpä sullakin vaan menkat aluillaan ihan normaalisti?
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:28"]
Mulla menkkojen pitäs alkaa muutaman päivän päästä. Alamahaa jomottelee ja valjovuotoa tulee reilummin. Raskaus ei ole mahdollinen. Ehkäpä sullakin vaan menkat aluillaan ihan normaalisti?
[/quote]
Mutta kun mulla ei noi oireet normaalisti kuulu menkkoihin. Valkovuoto yleensä erittäin vähäisenä ja kivut tulee kuvioihin vasta kun kierto alkaa.
ap
Tjaa, minulla on usein tuollaista, ja olen neitsyt. Joten...
no esikoisesta oli tuommosta ja samoten kahvi oli jo alkanut öklöttää
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:35"]
no esikoisesta oli tuommosta ja samoten kahvi oli jo alkanut öklöttää
[/quote]
Kiitos :) No nyt kun sanot niin kahvikin on maistunut tunkkaisemmalta mun suuhun viime päivinä..
ap
Totta kai olet raskaana AP (senhän sä halusit kuulla) Todellakin olet jo vahvasti raskaana, sen nuo kivut ja valkkari kertovat, mitään muuta mahdollisuutta ei ole eikä tule.
Jos raskaus on toiveissa, mieli alkaa analysoida oireita ja "oireita" vähän turhankin tarkasti. Meillä on toinen lapsi ollu tekeillä puolisen vuotta, ja monta kertaa olen luullut oireiden perusteella olevani raskaana.
Toki voit ollakin, toivotaan niin, jos lapsi on tervetullut :)
Minulla oli "kuukautiskivut" raskausoireena. Tein raskaustestin yli viikon sen jälkeen kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, sillä olin aivan varma, että kohta ne alkavat. Alavatsaa juili ihan samoin kuin ensimmäisinä vuotopäivinä. Olinkin raskaana ja hyvin meni raskaus.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:45"]
Minulla oli "kuukautiskivut" raskausoireena. Tein raskaustestin yli viikon sen jälkeen kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, sillä olin aivan varma, että kohta ne alkavat. Alavatsaa juili ihan samoin kuin ensimmäisinä vuotopäivinä. Olinkin raskaana ja hyvin meni raskaus.
[/quote]
missÄ vaiheessa ne kuukautiskivut alkoivat?
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:45"]
[/quote]
missÄ vaiheessa ne kuukautiskivut alkoivat?
[/quote]Hmm... en kyllä enää muista tarkkaan, sillä tuosta on aikaa jo kymmenen vuotta. Mutta sen muistan, että en missään vaiheessa uskonut olevani raskaana, joten todennäköisesti kivut alkoivat jo ennen tai viimeistään kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Syy miksi testasin yli viikon sen jälkeen kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, oli se, että minulla alkoi joskus (ja alkaa edelleen) kuukautiset välillä miten sattuu. Ajattelin silloinkin vain, että on vaan taas vähän pidempi kierto.
up
t.ap