Jakoon flunssan selätyskeinot
Auttakaa!! Oon vetänyt nyt buranaa, d-vitskua ja monivitamiinia. Mandariineja syön kaksin käsin, ja nyt tilasin pitsan tuplavalkosipulilla ja sipulilla!!!! En kestä tätä kipeyttä kun lapsikin kipee ja muutto edessä ja miehellä työputki!!!!
Kommentit (13)
Hae jostain Panacodia. Ei se paranna, mutta on kivempaa sairastaa.
Vältä maitotuotteita, ne usein kerää limaa hengitysteihin.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:09"]Hae jostain Panacodia. Ei se paranna, mutta on kivempaa sairastaa.
[/quote]
No tää ei kyllä kaikilla toimi. Mä jouduin joskus kipuun käyttämään ja hyi hitto mikä olo! Ennemmin sairastan flunssaa ku et sairastan flunssaa ja lisäks oksennan. Ohis
Ei auta mikään muu kuin aika jos buranat ja Otrivinit ei helpota. Sorry. Flunssa pitää vain lusia.
Kurkkukipuun mulla auttaa mentholia sisältävät kurkkupastillit, jos ei auta kyse on angniinasta.
Kiinalaiset lioittelee inkivääriä ja sitruunaa kuumaan veteen. Kokeiltu on, ei auta sekään, mutta onpahan jotain tekemistä.
Laita inkivääriä teehen. Höyryhengitä. Juo paljon. Paljin c-vitamiinia.
Seiska jatkaa...
Mulla Panacod pistää pollan sekaisin. Väsyttää niin pahasti.
Tsemppiä ja pikaista paranemista!
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:09"]Hae jostain Panacodia. Ei se paranna, mutta on kivempaa sairastaa.
[/quote]
No tää ei kyllä kaikilla toimi. Mä jouduin joskus kipuun käyttämään ja hyi hitto mikä olo! Ennemmin sairastan flunssaa ku et sairastan flunssaa ja lisäks oksennan. Ohis
[/quote]
Mulla taas ei panacod tunnu sitte missää.. :( enkä ole niitä vetänyt usein
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:09"]Hae jostain Panacodia. Ei se paranna, mutta on kivempaa sairastaa.
[/quote]
[/quote]
Mulla taas ei panacod tunnu sitte missää.. :( enkä ole niitä vetänyt usein
[/quote]
Mulla valitettavasti tuntu hirveenä väsymyksenä ja huonona olona :( Toivottavasti ei tuu enää tilannetta johon burana ja panadol ei tehois.
Kiitti kaikki, huomenna teen inkivääri-sitruuna-hunajavettä (kuumaa)... Eikai siinä auta kun vaan koittaa levätä, mikä on kyllä ihan mahdottomuus kun muutto ihan just!
Ja tosiaan panacodia en voi käyttää koska sitten vaan nukun kokoajan, ja lapsikin hoidettavana. :D tää kurkkukipu on kyllä pahin, ihan kun yrittäis nielaista tiiliskiveä tai kaktusta!
Jos käytät valkosipulia flunssanhoitoon sen pitää olla raakaa, ei edes lämmitettyä. Pilkot pari kynttä ja vetäiset veden kanssa kurkusta alas.
Itse syön päivittäin yhden valkosipulinkynnen, flunssaa ei ole ollut n. kolmeen vuoteen... Tehokasta kamaa. :)
Hunajavettä tai mustaherukkamehua hunajan kera.