mitä tarkoittaa "bikiniraja"? (kun puhutaan karvojen ajelusta)
Olen miettinyt tätä jo kauan, siis meinaako "biksuraja" häpykummun päällä olevaa karvoitusta mikä näkyy vaikkapa peilin edessä seisoessa?vai tarkoittaako se ihan kaikkea, ulompien häpyhuultenkin päällä olevaa karvaa. Ei vittuilua kiitos, haluaisin vain vihdoin selvyyden tähän asiaan !
Kommentit (20)
Musta se tarkottaa sitä karvaa, mikä jää uikkareista ulkopuolelle ja näkyy.
Ne karvat, jotka jäävät näkyviin kun päällä on vain bikinit.
Eiköhän se tarkoita kaikkea karvaa, joka jää bikinialaosan ulkopuolelle. Siis esim. alavatsalla ja sisäreisissä. Ei kai sulla isot häpyhuulet sentään kokonaan bikineistä vilku?
Mitä helvettiä? Kenellä jää näkyvin karvaa biksut päällä ? -AP
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 19:46"]
[/quote]
Aika monellakin ja aika paljonkin.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 19:46"]Mitä helvettiä? Kenellä jää näkyvin karvaa biksut päällä ? -AP
[/quote]
vaikkein sheivaisi viiteen vuoteen, ei mitään tulisi bikien yli :D mutta joillakin runsaskarvaisemmilla naisilla tulee varmaan...
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 19:46"]Mitä helvettiä? Kenellä jää näkyvin karvaa biksut päällä ? -AP [/quote] vaikkein sheivaisi viiteen vuoteen, ei mitään tulisi bikien yli :D mutta joillakin runsaskarvaisemmilla naisilla tulee varmaan...
[/quote]
Jos olen pari viikkoa sheivaamatta niin hyvin jo kasvaa bikinien yli.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 19:46"]Mitä helvettiä? Kenellä jää näkyvin karvaa biksut päällä ? -AP
[/quote]
vaikkein sheivaisi viiteen vuoteen, ei mitään tulisi bikien yli :D mutta joillakin runsaskarvaisemmilla naisilla tulee varmaan...
[/quote]
Sama, vaikka ois miten pienet lappubiksut stringinarulla niin ei sieltä mitään rehota. Mutta kyllähän joillain näkyy, esim uimahalleissa ei joskus voi olla huomaamatta...
Onnekkaat te joilla ei jää, mulla on useamman hävyllisen verran karvaa reisillä. Ei ole herkkua ei.
Onnekkaat te joilla ei jää, mulla on useamman hävyllisen verran karvaa reisillä. Ei ole herkkua ei.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 19:46"]
[/quote]
Suurimmalla osalla ihmisiä? Olet vissiin ohuthiuksinen elovena-blondi.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 19:46"]Mitä helvettiä? Kenellä jää näkyvin karvaa biksut päällä ? -AP [/quote] vaikkein sheivaisi viiteen vuoteen, ei mitään tulisi bikien yli :D mutta joillakin runsaskarvaisemmilla naisilla tulee varmaan...
[/quote]
Jos tänne kirjoitat jo tuollaisesta aiheesta, eiköhän karvoituksesikin ehdi alkaa kasvamaan Viiden vuoden sisään.
Eikö se tarkoita siistittyä kolmiota tai kiitorataa, sitä kumpua
Liittyykö tämä jotenkin pyllybikineihin?
Miksei niitä kaikkia voi ajaa pois?
Oletko laiska?
80-luvulla bikinirajauksella tarkoitettiin niitä karvoja, joka olisivat jääneet näkyviin, kun bikinit puettiin päälle, jos niitä ei olisi rajattu pois Veetillä. Siihen aikaan ei ollut mitään ladyshavereitä eikä kukaan kehdannut lainata aviomieheltä partakonetta. Karvat piti nyppiä pois pinseteillä tai vahata Veetillä.
Mä käytän hipsterimallisia bikinihousuja niin ei tartte stressata bikinirajan kanssa. Siistinn kyllä karvoja, mutta sheivatessa ongelmana on sänki ja punaiset pilkut, epilointia iho ei kestä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla joilla karvat kasvaa reiden puolelle tai yläreunasta kohti napaa.
Ei naisilla kasva reisissä karvoja.
Mä oletan että se tarkoittaa niitä karvoja, jotka näkyvät tai saattavat näkyä bikineiden alta. Eli riippuu bikineiden peittävyydestäkin.