Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***LOKAMASUT LAUANTAIHIN***

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi kun Hannan kuulumiset kuulosti jännältä! Tai siis sappiarvot ei jännää oo, mutta se, että kun sulla jo 37 vkoa kasassa ja alkavat kypsyttelemään synnytystä! Ihanaa!!

Kaveri sai viime yönä pojan :) Ihana uutinen! Olivat alusta asti ihan varma, että tyttö sieltä tulee, kaksi lääkäriä ultran mukaan kans veikanneet tytöksi ja itse mammakin osaa ultrasta kattoa ja veikkasi tytöksi. Sanoi viime viikolla, kun oltiin kyläilemäs, että hän ny kuitenkin pakkas sairaalakassiin pojankin vaatteet -varmuuden vuoksi :) En tiedä miten paljon on punaista jo hankkinut. No, ihana yllätys kuitenkin!

Äippäloma alkoi eilen!!! Ihanaa! Tätä oon viime viikot odottanukin! Saan NUKKUA ennen synnystystä just sillon kun väsy tulee! Viikot kun on menny vähän toisen asialla.

Nyt on kaksi päivää ollu toinen kylki tosi kipee, johtuukohan jotenkin siitä, että vauva painais siihen?! On ollu kokoajan selkä vasemmalla, mutta eilen kyllä oikealla ylhäällä tuntui pylly, jos en ihan väärin osaa tunnustella :)

Lokavauvoja alkaa syntymään oikeen ropinalla kohta! Tsemiä ja jaksuja kaikille viikonloppuun!

bernuski 34 + 5

Vierailija
22/29 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Löysin" teidät vasta eilen illalla, ja kirjoittelin myöhään illalla perjantain kuulumisiin.

Mutta lyhyesti vielä itsestäni ja perheestäni.

Itse olen vielä toistaseksi 29 vee, lokakuun lopussa tulee sitten pyöreitä täyteen ;)

Vauveli on minulle vähän niinkuin etukäteis synttärilahja.

Mies täyttää vielä tässä kuussa 27.

Miestä ei tällä hetkellä paljon näe, yrittää rakennella meille omaa kotia, johon pääsemme aikaisintaan vuoden vaihteessa vasta.

Siihen asti joudun hymyilemään kauniisti, hampaat irvessä rakkaalle anopille. Asustellaan siis raksa-aika appivanhempien luona.

Sitten löytyy perheestämme tuleva isoveli, joka on 8-vuotias, ja pian sekoo, ellei vauva pian synny,

odottaa innolla tulevaa perheenjäsentä.

Kaikki on laitettu vauvaa varten viimein valmiiksi, miehen painostuksesta. Omasta mielestä ei olisi vieläkään kauhea kiire.

Mutta ihan ukkokullan mielenrauhan vuoksi laitoin siis kaiken kuntoon.

On hokenut jo reilun kuukauden, että eikö sen sairaalakassin vois jo pakata, ja eikö kaikki pitäis laittaa jo kuntoon....

Niinpä ajattelin että pääsen itsekkin helpommalla kun laitan kaiken valmiiksi, niin ei tarvitse kuunnella jankkaamista enää ;)

Hyvinkäälle olisi tarkoitus mennä synnyttämään, ns." oikea" kotisairaala olisi ollut Lohja, mutta meiltä on lyhyempi matka Hyvinkäälle, joten päädyimme siihen.

Lohja ei muutenkaan ole kovin hyvässä valossa, minun silmissäni tällä hetkellä....

Jeps, mutta tässä alustavasti.

Mukavaa loppuodotusta kaikille :)

LA 17.10.

rv.34+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä muilla jatkuva nälkä? Mulla tuntuu, että parin tunnin välein on syötävä tai sitten meinaa ihan taju lähteä. Ihan tolkuton nälkä tai energian tarve tuntuu olevan.

Nazu

Vierailija
24/29 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä yheltä heräsin, kun neiti 1,5 v. itki aivan hysteerisenä. Millään ei meinannut rauhoittua, näkiköhän jotain painajaista.. No, piti sit neiti ottaa loppu yöksi meidän keskelle nukkumaan. Sitte nukuttiinkin neidin kans yheksään aamulla kertaakaan heräämättä. Mies olikin silloin jo lähtenyt talon rakennushommiin. Nopsaan sitte lähettiin tytön kanssa käymään ruokakaupassa ja sit tultiin kotiin laittamaan ruokaa talkoolaisille. On nimittäin tuolla meidän talon raksalla tänään talkoot. Osa tekee pihahommia ja osa vetää sisällä sähköjä...

Täällä on aivan järkyttävä tuuli ja ulkona tosi kylmä. Ei paljoa huvita ulos nokkaansa laittaa. Mutta jos sitä kuitenkin lähtis tytön herättyä päikkäreiltä käymään kattomassa, et mitä ne miehet on saanu aikaseksi tänään siel raksalla. Yleensä mennään aina pyörällä raksalle, mutta tänään kyllä täytyy turvautua autoon ku on niin hirviä myrsky..

IMETYSPAIDOISTA: ei minullakaan ollut esikoisen aikaan imetyspaitoja käytössä. Imetin 1v2kk ja ihan hyvin pärjäsin ilman. Eikä nyt ole käynyt mielesä aikasemmin et vois hankkia sellaisen.. Täytyypä miettiä asiaa..

MAHANYMPÄRYS: Tuossa just mittasin ja sain tuloksen 95cm ja viikkoja huomena tasan 33. Ite oolen huomannu et mulla ainaki maha on nyt paljo isompi kuin esikoista odottaessa. Tuntuu et tää maha leviää joka puolelle ja on jo niin järkyttävän iso. Mut en sit tiiä et onkop oikeesti iso vaan tuntuuko musta vaan siltä...

Oli äskön mielessä joku asia, josta piti kysyä, mut en nyt sitä enää sitte muista. Joten palaamisiin!!

-tiar 32+6

Vierailija
25/29 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nazu tuossa kyseli nälästä. Mä ainaki olen huomannu et viime aikoina mulla on ollu lähes koko ajan nälkä. Ja koko ajan on tehnu mieli syödä jotain... Pitäis vaan nyt olla itsekuria ja yrittää olla syömättä ylimääräsiä herkkuja, ettei tuo paino nousis ku on tähän asti kuitenki pysyny hyvin aisoissa..

-tiar

Vierailija
26/29 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihanaa,että nää ilmat on vaihtunu syksyiseksi.Eilenki tuuli oikeen kunnolla ja satoi.Oli ihana käpertyä sohvalle ja viltti korviin!

Ensimmäiseksi toivottelen kaikki uudet lokamasut tervetulleiksi joukkoomme! Mukavaa kun porukka kasvaa.Alkaa tosissaan oleen ne viikot käsillä jolloin sitä vertaistukea todellakin tarvii.

CAMELOTILLE jaksuja! Toivottavasti flunssa helpottaisi ja sitä myöten hengitysvaikeudet.

HANNALLE myös jaksamisia.Hyvä että oot osastolla tarkkailussa.On tää todellakin jännää kun lokakuiset alkaa jakautumaan pikku hiljaa.Ei oo saskusta kuulunu vielä mitään.Tai sitte multa menny ohi!

Loppuviikosta oli NEUVOLA. Paineet hyvät,pissa puhdas,hb 110,terkka käski ottaa rautaa jos vaikka synnytyksessä menettäis paljon verta,niin ei menis niin mahottoman alas tuo hemppa.Painoa on sitte tosiaan kertynyt jo reilut parikymmentä.Vaaka näytti 72kg.Että tällä tytöllä on vähän laihduttamista talven aikana. Ja mikä tärkeintä terkka teki painoarvion. Arvio painon olevan tällä hetkellä yli 3300g.Vähän meinas alkaa jännittämään,mutta terkka lupaili,että seuraillaan eikä päästetä kovinkaan herkästi yli.

Mulla on ollu täällä samat touhut kuin MIANNILLA.Kesävaatteita pois ja syysvaatteita tilalle.Ja tietysti taas oli vaatteet käyny pieniksi.Ei siis auta kuin lähteä ostoksille.

MASUN YMPÄRYSMITTA:Huikeat 110cm.Järkyttävää!

Nyt ruuan laittoon.

Päivänsäde 35+6

Vierailija
27/29 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan nenä. Luin tuon bernuskin jutun ja tuli yhtäkkiä tunne, että mitäs jos tämä meidän pojaksi ultrattu onkin tyttö!? Jotenki oon varsinkin sen toisen ultrauksen jälkeen TOSI vahvasti luottanut siihen poikaan ja poitsuksi puhutellut tulokasta. Itselleni nyt tietty sama, vaikka yllärityttö tuliski, mutta esikoinen varmaan sais todelliset hepulit, kun odottaa nyt NIIN innossaan sitä kauan kaivattua pikkuveljeä.

Onko muilla ultrapoikaa / tyttöä odottavilla epäilyksiä vai luotatteko 100% siihen, että ultraaja on ollut oikeassa? Toisaalta, meillä on kaikki 3 edellistä olleet sitä mitä on sanottukin olevan, eli siinä mielessä luotan tuohon aika vahvasti.

NAZUlle: Juu, nälkä on, aina, jatkuvasti ja koko ajan. Ja nimenomaan HERKKU-nälkä. Voihan prkle, mitähän se vaaka taas ensviikon neuvolassa laulaa..

Vierailija
28/29 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä viikkoja 33+2 ja lokakuu vaan lähenee,vaikka la vasta 26.10.sen saa sit nähä onko loka vai marrasvauva.esikoinen meni 3 päivää yli.onko muilla ollu sokeria neuvolan pissinäytteessä?itellä oli ++ kuukausi sitten ja kävin sokerirasituksessa,mikä oli ok! olen välttänyt sokeria siitä asti,mutta viikko sitten TAAS ++sokeria.kait se on sitten harmitonta koska neuvolasta sanottiin et ei stressiä,munuaiset vaan falskaa:)

MASUNYMPÄRYS:104cm ja on mielestäni aika siro:)SF:29cm.

ÄITIYSHOUSUT:mua ällöttää suunnattomasti sellaiset housut missä on mahapussi!ekassa ei ollu ongelmia,mut nyt en voi pitää ne AHDISTAA ja KUTITTAA eikä pysy jalassa!!!!siispä pidän tavan verkkareita missä on matala vyötärö.ja pidän muuten jo nyt imetysliivejä,kun ei entiset enää mahu enkä raaski ostaa uusia näin loppuajalle.onko paljon odottajia jotka ei halua etukäteen tietää sukupuolta?minä olen sellainen!ihana kun on yllätys!en ottanut selvää ekassakaan.no moi ja hyvät voinnit kaikille!

Vierailija
29/29 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun masun ympärys on tänään (rv35+1) 107cm.

Mä painun tästä takas vaakatasoon, on niin pirskatin kipee olo taas kyljissä:( Oispa jo lokakuu...

terveisin näihin vaivoihin niiiiiiiiiiiiiiin paljon kyllästynyt vimati