Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Jos pitäisi valita itsellesi uusi etunimi, minkä ottaisit?
09.09.2006 |
Kommentit (6)
ihmisten mieleen :)
Yhdessä kirjasarjassa, jota nuoruudessani luin oli erikoisia (norjalaisia?) nimiä. Vinga? Sunniva? Yrja? Sirelis? Ääh, harmi kun en muista niitä kaikkia.
Kuitenkaan omaan sukunimeeni ei sopisi mikään suollainen nimi missään nimessä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
- kauniimpi muoto
- ei minusta äänny samalla tavalla kuin Anja (vaikkakin ero on pieni)
- helpompi kirjoittaa pysyvässä kotimaassani, ei tarvitsisi joka paikassa tavata
- Anja äännettäisiin täällä aivan kummallisesti
- sopisi sukunimeenkin paremmin
- juuri Anya-muodolla sattuisi olemaan henk. koht. erityinen merkitys
13
Alue: Aihe vapaa
Jos olisi pakko, niin Emilia olisi kaunis.