Itken :( t. "ei jumpe...mitä teen?"
Vietimme yhdessä koko viikonlopun ja kaikki meni niin hyvin kuin voi vain mennä. Yhtä naurua ja läheisyyttä koko viikonloppu ja nyt kun olen yksin kotona on niin julmetun haikea ja yksinäinen fiilis. Aiomme tavata pian taas, mutta koska välillämme on muutama kymmenen kilometriä niin emme voi nähdä ihan joka toinen päivä.
Uskokoon ken haluaa, mutta totta tämä on. Ja ajatelkaa, mikä tunne, kun ei ahdista ollenkaan! Olen kuin tuliterä ihminen, ja nyt mietin vain, että _miksi_ odotin niin julmetun kauan? En saa koskaan tietää.
Ikävä on.
Terveisin,
Minä
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:20"]Ainoa uskomaton asia tässä on se, että kirjoittaja ajattelee tässä voivan olla jotain uskomatonta, joka pitäisi uskoa tai älkää.
[/quote]
Ei tässä ole minunkaan mielestäni mitään uskomatonta, mutta onpahan minua ehditty huudella trolliksi ja vittuiltu tässäkin ketjussa vaikka kuinka paljon :-)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:20"]Ainoa uskomaton asia tässä on se, että kirjoittaja ajattelee tässä voivan olla jotain uskomatonta, joka pitäisi uskoa tai älkää.
[/quote]
Ei tässä ole minunkaan mielestäni mitään uskomatonta, mutta onpahan minua ehditty huudella trolliksi ja vittuiltu tässäkin ketjussa vaikka kuinka paljon :-)
[/quote]
Itsehän olen tässä ihmetellyt, että onko tämä niin uskomatonta, että täytyy etsimällä etsiä jotain trollimerkkejä. Olen yrittänyt vain kertoa ilostani ja palasin kertomaan kuulumiset treffien jälkeen, kun minua pyydettiin niin tekemään :-)
Ap siis mikä näiden ketjujen tarkoitus on? Kenelle haluat todistella ja mitä?? En ymmärrä yhtään.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:26"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:20"]Ainoa uskomaton asia tässä on se, että kirjoittaja ajattelee tässä voivan olla jotain uskomatonta, joka pitäisi uskoa tai älkää. [/quote] Ei tässä ole minunkaan mielestäni mitään uskomatonta, mutta onpahan minua ehditty huudella trolliksi ja vittuiltu tässäkin ketjussa vaikka kuinka paljon :-)
[/quote]No sinä kirjoitit sen jo ensimmäiseen viestiin, jolloin kukaan ei ollut vielä korvaansa lotkauttanut. Mutta ei se mitään, tee vain itsestäsi juuri niin suuri numero kuin tahdot.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:27"]Ap siis mikä näiden ketjujen tarkoitus on? Kenelle haluat todistella ja mitä?? En ymmärrä yhtään.
[/quote]
Minua pyydettiin kertomaan kuulumiset :-)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:28"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:26"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:20"]Ainoa uskomaton asia tässä on se, että kirjoittaja ajattelee tässä voivan olla jotain uskomatonta, joka pitäisi uskoa tai älkää. [/quote] Ei tässä ole minunkaan mielestäni mitään uskomatonta, mutta onpahan minua ehditty huudella trolliksi ja vittuiltu tässäkin ketjussa vaikka kuinka paljon :-)
[/quote]No sinä kirjoitit sen jo ensimmäiseen viestiin, jolloin kukaan ei ollut vielä korvaansa lotkauttanut. Mutta ei se mitään, tee vain itsestäsi juuri niin suuri numero kuin tahdot.
[/quote]
Mitä sitten? Googleta otsikon lainausmerkeissä oleva teksti niin näet aloitusviestissä sanat: anteeksi pitkä tarina, halusin vain jakaa iloni.
Hirveän kitkerää porukkaa täällä :-)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:28"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:27"]Ap siis mikä näiden ketjujen tarkoitus on? Kenelle haluat todistella ja mitä?? En ymmärrä yhtään. [/quote] Minua pyydettiin kertomaan kuulumiset :-)
[/quote]Älä ota aina sitä ihan todesta ;)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:28"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:27"]Ap siis mikä näiden ketjujen tarkoitus on? Kenelle haluat todistella ja mitä?? En ymmärrä yhtään. [/quote] Minua pyydettiin kertomaan kuulumiset :-)
[/quote]Älä ota aina sitä ihan todesta ;)
[/quote]
Onhan täällä monta ketjua, joissa ap:tä huhuillaan monen sivun verran kertomaan, että miten meni :-) On täällä nyt vähän omituisen kitkerän katkera tunnelma, mutta ei se mitään. Olen silti iloinen! :-)
Voi jumpe ap keskity onneesi äläkä tähän av-palstaan!
Ihmettelen tässä kirjoituksessa useampaakin juttua:
1. Miksi AP olettaa että hänet muistetaan?
2. Miksi hän itkee ja hänellä on yksinäinen fiilis, vaikka ilmeisesti on löytänyt juuri ainakin vakipanon?
3. Mistä lähtien parikymmentä on tarkoittanut yli kolmeakymmentä?
4. Monien työmatka on esim. 50km. Miksi ei ehdi nähdä edes joka toinen päivä jos välimatkaa on n. 30km? Kummallakaan ei autoa? Kumpikin asuu haja-asutusalueella jossa ei ole julkista liikennettä?
5. Onko ilmeisesti aikuisilla ihmisillä joka päivä jotain asioita hoidettavana töiden lisäksi? (mulla on 2 lasta ja useimpina päivinä on pakollisia asioita vain työ, tarha + normaalit elintoiminnot)
6. Mikä hänen asioissaan on niin uskomatonta?
Ja se TÄRKEIN kysymys:
onko tämä uusvanha tuttavasi parisuhteessa tai peräti avioliitossa?
Tämä asia ratkaisee, miksi hän sinua tapailee: pelkkänä panona vai varteenotettavana parisuhdekandidaattina.
Pelkkänä panona saatat kokea karvaan pettymyksen, sillä moni mies ei hylkää perhettään, vaan sen sivusuhteen, kun alkaa kyllästyttää sama naama.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:42"]Ihmettelen tässä kirjoituksessa useampaakin juttua:
1. Miksi AP olettaa että hänet muistetaan?
2. Miksi hän itkee ja hänellä on yksinäinen fiilis, vaikka ilmeisesti on löytänyt juuri ainakin vakipanon?
3. Mistä lähtien parikymmentä on tarkoittanut yli kolmeakymmentä?
4. Monien työmatka on esim. 50km. Miksi ei ehdi nähdä edes joka toinen päivä jos välimatkaa on n. 30km? Kummallakaan ei autoa? Kumpikin asuu haja-asutusalueella jossa ei ole julkista liikennettä?
5. Onko ilmeisesti aikuisilla ihmisillä joka päivä jotain asioita hoidettavana töiden lisäksi? (mulla on 2 lasta ja useimpina päivinä on pakollisia asioita vain työ, tarha + normaalit elintoiminnot)
6. Mikä hänen asioissaan on niin uskomatonta?
[/quote]
Voi luoja en jaksa edes kommentoida tuollaista typerää listaa :D auto löytyy mieheltä ja ei tässä ole mikään vakipanojuttu kyseessä vaan ihan romanttinen suhde ;) välimatkaa on tunnin verran joten... :)
Katsos kun kaikilla ei ole identtiset vuorokausirytmit, uskomatonta mutta totta. Itkin ikävästä, jos se asia mietityttää. Nyt en ike, vaan odotan innolla seuraavia treffejä ;)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:45"]Ja se TÄRKEIN kysymys:
onko tämä uusvanha tuttavasi parisuhteessa tai peräti avioliitossa?
Tämä asia ratkaisee, miksi hän sinua tapailee: pelkkänä panona vai varteenotettavana parisuhdekandidaattina.
Pelkkänä panona saatat kokea karvaan pettymyksen, sillä moni mies ei hylkää perhettään, vaan sen sivusuhteen, kun alkaa kyllästyttää sama naama.
[/quote]
:D parisuhdemielessä tässä treffailemme, kiitos kysymästä. Ja mikä perhe? :) Ap
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 09:34"]Voi jumpe ap keskity onneesi äläkä tähän av-palstaan!
[/quote]
Voi anteeksi, jos vietän pari vapaahetkeäni täällä :-)
Ei millään pahalla arvon av-kansa, mutta en ymmärrä yhtään tätä kitkerän katkeraa vataanottoa, kun joku kertoo ilostaan. Kerroin myös, että viikonloppu sujui paremmin kuin hyvin, joten miksi sitten viikonlopun ollessa ohi ihmetellään kun sanon itkeväni? Ei se vie pois sitä faktaa, että olen onnellinen nyt. :-) älkää olko niim vihaisia aina. Ap
Itkeekö joku aikuinen oikeasti ikävää jos ei pariin päivään nähdä livenä?
Pää voi olla pilvissä mutta pidä nyt kuitenkin jalat maassa ;)
Ps. ja ihan vinkkinä niin älä ainakaan sille miehelle kerro että itket ikävää kun ei joka päivä nähdä sillä se on lievästi ahdistavaa useimmille mieheille...juoksee karkuun!
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 12:49"]Itkeekö joku aikuinen oikeasti ikävää jos ei pariin päivään nähdä livenä?
Pää voi olla pilvissä mutta pidä nyt kuitenkin jalat maassa ;)
Ps. ja ihan vinkkinä niin älä ainakaan sille miehelle kerro että itket ikävää kun ei joka päivä nähdä sillä se on lievästi ahdistavaa useimmille mieheille...juoksee karkuun!
[/quote]
Kerroin jo :-) Hieman oli tunteet pinnassa, kun näin pitkän tauon jälkeen tapasimme taas ja olimme niin iloisia yhdessä ja sitten se oli ohi. Kyllä minä itken ihan reilusti jos itkettää :-)
Meillä tuo yhteydenpito sattuu sujumaan eikä kumpaakaan ahdista tippaakaan, vaikka olemme pitkin päivää yhteyksissä ja puhumme tunteista. Kaikki miehet eivät ole samasta puusta veistettyjä ja minä en ole enää se sitoutumiskammoinen ahdistuja joka joskus olin. Älkää tehkö ongelmia tuntemattomille ihmisille, kun ongelmia ei ole :)
Ainoa uskomaton asia tässä on se, että kirjoittaja ajattelee tässä voivan olla jotain uskomatonta, joka pitäisi uskoa tai älkää.