Jos kysyy verovirastosta jonkun henkilön verotietoja, niin mitä siihen vaaditaan?
Pitääkö minulla olla tiedossa kotiosoite tai syntymäaika?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Nimi, syntymäaika ja kotikunta.
Riittääkö syntymävuosi?
Omituista, en kyllä keksi yhtäkään syytä miksi minun pitäisi udella jonkun verotietoja.
Onko jotku ihmiset oikeasti noin uteliaita että pitäisi tuollaiseen ryhtyä, en voi ymmärtää.
Minun on pakko udella kahden kollegan verotiedot, koska työnantajan mukaan palkkamme on samaa tasoa. Minulla on perusteltu olettamus että palkkamme ei todellakaan ole samaa tasoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minun on pakko udella kahden kollegan verotiedot, koska työnantajan mukaan palkkamme on samaa tasoa. Minulla on perusteltu olettamus että palkkamme ei todellakaan ole samaa tasoa.
Ap
Etkö sä voi kysyä niiltä kollegoilta itse? Onhan sulla perusteltu syy, jonka voit niille kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Omituista, en kyllä keksi yhtäkään syytä miksi minun pitäisi udella jonkun verotietoja.
Onko jotku ihmiset oikeasti noin uteliaita että pitäisi tuollaiseen ryhtyä, en voi ymmärtää.
Mulla oli kerran yksi työkaveri (mies ) , joka selvitti kai kaikkien muiden tiimiläisten palkkatiedot. Silloin oli joku tekstiviestisysteemi, tarvittiin vaan nimi ja kotikunta . Sitten katkerana avautui, kun meillä alihankkijan palkkalistoilla olevilla oli paljon parempi palkka kuin hänellä, joka oli suoraan työsuhteessa firmaan, jossa me muutkin olimme täysipäiväisesti yli 10 vuotta, mutta externaaleina
Milloin ne tiedot tulee?? Koko aamu menee taas pyöriessä hikisenä ja odotellessa tuloksia!!!
Vierailija kirjoitti:
Milloin ne tiedot tulee?? Koko aamu menee taas pyöriessä hikisenä ja odotellessa tuloksia!!!
Eikö kukaan tiedä?? Kertokaa heti!!!!
Vieläkään ei näy iltasanomien sivuilla!!!
Mikä kestää??? En pääse töitä aloittamaan ennen kuin tiedän verotiedot!!!
Käy kysymässä naapurin syntymäaika.
Vierailija kirjoitti:
Käy kysymässä naapurin syntymäaika.
Tämä täytyy aina muistaa tehdä kun tulee uusia naapureita.
Ei vieläkään tietoja!! Jo on kumma ettei nykyaikana mitään saa ajoissa.
Hintsusti tekisi mieli pyytää yhden henkilön verotiedot ihan vain uteliaisuuttani, mutta en kyllä sen takia viitsi täältä periferiasta käydä lähimmässä verotoimistossa, joka ei ole ihan lähellä.
Eikun kestää, kohta pitäis jo vessaan päästä.
Eikös sitä pidä mennä paikanpäälle katsomaan???
Joo , luulis että paikan päälle pitää mennä jonottaan. Liian hyvää palvelua jos soittamalla selviää. Jää taas tärkeämmät työt joiltain tekemättä.
Pitäskö mennä itte sinne toimiston ulko-ovelle kuvaamaan niitä kyyliä?
Nimi, syntymäaika ja kotikunta.