Koin elämäni ensimmäisen kerran ympärileikatun.
Oli mahtavat kyydit! Ja niin puhdas muna.
Kommentit (26)
Ihanan pehmeä ja sileä ympärileikattu. Kuivaa hommaa usein, vaatii liukastetta.
Enpä ole koskaa kokenut ympärileikattua munaa mutta puhtaita nuo miesten munat ovat olleet :)
Miten ympärileikattu edes eroaa? Kestävyydellä, kun kaikki tunto on lähtenyt? Kyllähän esinahka vetäytyy terskan päältä erektiossa muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:35"]
Miten ympärileikattu edes eroaa? Kestävyydellä, kun kaikki tunto on lähtenyt? Kyllähän esinahka vetäytyy terskan päältä erektiossa muutenkin.
[/quote]
Ainakin mulle on amerikkalaiset tutut kertoneet, että on tosi vaikeaa saada orgasmi ympärileikatun munan kanssa, verrattuna leikkaamattomaan.
Se esinahka tekee siihen seksiin jonkun ihme jutun, jota en muista, joka saa sille naiselle orgasmin aikaiseksi helpommin.
Itse en ole edes nähnyt livenä leikattua munaa, joten en tiedä, mutta tuollaista on mulle kerrottu.
Ikävää, jos se on totta, niiden ympärileikattujen kannalta, ettei ne meinaa edes saada orgasmia sille kumppanille.
Leikattu se olla pitää.. Parempi, siistimpi, nätimpi ja yleensä myös isompi ;)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:51"]
Leikattu se olla pitää.. Parempi, siistimpi, nätimpi ja yleensä myös isompi ;)
[/quote]
Itseäsikö yrität vakuutella....?
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:35"]Miten ympärileikattu edes eroaa? Kestävyydellä, kun kaikki tunto on lähtenyt? Kyllähän esinahka vetäytyy terskan päältä erektiossa muutenkin.
[/quote]
"Kaikki tunto lähtenyt"?! Kannattaako puhua asiasta, josta selvästikään ei yhtään mitään tiedä. Esinahan poisto ei vie tuntoa mihinkään.
Mieheni ympärileikattiin. Ei mitään eroa kummallekaan (syynä eräs tulehdus, jonka syytä ei vielä tunneta. Se tulee lapsillekin. Joku autoimmuunitautityyppinen)
Oikeus omaan kehoon
Case: Poikien rituaalinen ympärileikkaus
http://helsinki.vapaa-ajattelijat.fi/uskomatonlehti/sisallys2014.php?article=1403
Kannattaako puhua asiasta, josta selvästikään ei yhtään mitään tiedä. Esinahan poisto ei vie tuntoa mihinkään.
Esinahka on pehmeä, joustava, kaksikerroksinen kudos, joka koostuu ihosta, limakalvosta, erikoistuneista hermoista, verisuonista ja lihassäikeistä. Sillä on suojaavia, seksuaalisia, aistimuksellisia, mekaanisia ja immunologisia tehtäviä. Poistettua esinahkaa ei siis voi onnistuneesti korvata esimerkiksi reidestä otettavalla iholla, mitä joissain korjausleikkauksissa on yritetty.
Esinahan menetyksen myötä poika menettää peniksensä tuntoherkimmän osan. Terskan jäädessä paljaaksi se kadottaa kosteuden ja altistuu helposti muun muassa hankauksille ja ahavoitumiselle. Joillakin tuntoherkkyys poistuu ajan myötä kokonaan, mikä on omiaan aiheuttamaan seksuaalista haluttomuutta
Kyllä minä olen leikkaamattoman kanssa saanut parempaa seksiä kuin leikatun. Ensimmäinen poikaystäväni oli leikattu ja oli kyllä kuivaa ja tylsää jyystöä se seksi. Toki vika oli muutenkin miehessä, mutta sellainen kuiva muna, jota ei oikein tiennyt mitenpäin hinkata ei kyllä sytytä ainakaan minua. Ja panna sai kuin kani että mies miksikään tuli.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:17"]Alkoiko miehen nimi kirjaimella V?
[/quote]
Oikeesti hei! Tässä maailmassahan ei ole kuin miljardeja ihmisiä....
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:35"]
[/quote]
Ainakin mulle on amerikkalaiset tutut kertoneet, että on tosi vaikeaa saada orgasmi ympärileikatun munan kanssa, verrattuna leikkaamattomaan.
Se esinahka tekee siihen seksiin jonkun ihme jutun, jota en muista, joka saa sille naiselle orgasmin aikaiseksi helpommin.
Itse en ole edes nähnyt livenä leikattua munaa, joten en tiedä, mutta tuollaista on mulle kerrottu.
Ikävää, jos se on totta, niiden ympärileikattujen kannalta, ettei ne meinaa edes saada orgasmia sille kumppanille.
[/quote]
En ole ennen nykyistä kumppaniani koskaan saanut yhdynnässä orgasmia. Nykyinen on ympärileikattu.
[/quote]
Leikattu on puhtaampi ja raikkaampi. Mä olen saanut yhtä ja sen kestossa ei kyllä ollut kehumista, tosin hän oli myös suht nuori.
Itse pidä hupullisesta enemmän. Vaikeaa ottaa suihinkin, kun ei ole esinahkaa, joka liikutella. Kauheeta liukasteen kanssa läträilyä. Huppu kuuluu miehen penikseen, ellei ole tietenkin fyysisiä syitä, miksi esinahka pitäisi leikata.
Tässäkin on muistaakseni kulttuurieroja. Jossain amerikassa terska on kauhistus ja yökötys.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:38"]
[/quote]
[/quote] Tama niita ihania mielipiteita. Asiasta en mitaan tieda eika minulla ole mitaan omakohtaista kokemusta mutta nain joku kertoi. Siina on joku ihme juttu mutta en muista mika. :D :D :D.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:09"]
[/quote]
Mistä sä haalit miehesi, kun edes tulee mieleen hekumoida puhtaalla kalulla? Jos joskus törmäisin likaiseen, ei tapahtumat etenisi siitä yhtään kauemmaksi, mieliala olisi jo mennyt. Kuulostaa joltain x factor touhulta...
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 16:09"]
[/quote]
Minua ei ole ympärileikattu mutta silti munani on puhdas, koska pesen sen...