Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netflixiin ei oo taas tullut oikein mitään katsottavaa

Vierailija
09.11.2021 |

HBO Nordicille sentään tuli uusi Dyyni elokuva, joka on nyt elokuvateattereissakin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maid. You.

Vierailija
22/29 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixin tuotannot vaikuttaa jotenkin huonolaatuisilta ja heppoisilta. Ihan käsittämättömiä jotkut dokumentit. Kyllä YLE Areenassa on laadukkaampaa monesti tarjolla mm luontodokumentit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa toljottaa jotain luontodokumentteja

Vierailija
24/29 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömällä aikuislapsella olisi aikaa katsoa netflixiä, mutta kun ei oo mitään katsottavaa… YHYYYYYYYY…

Vierailija
25/29 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus vuosia sitten Netflix parikin pätkää. Oli joitain sarjoja, mitä katsoin sieltä. Kun ne oli katsottu, en keksinyt mitään muuta katsottavaa ja lopetin tilauksen. Olisin varmaan nyt korona-aikana ottanut sen uudelleen, JOS jostain pystyisi selaamaan tarjontaa ennen tilauksen tekemistä. En halua ostaa sikaa säkissä.

Vierailija
26/29 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli joskus vuosia sitten Netflix parikin pätkää. Oli joitain sarjoja, mitä katsoin sieltä. Kun ne oli katsottu, en keksinyt mitään muuta katsottavaa ja lopetin tilauksen. Olisin varmaan nyt korona-aikana ottanut sen uudelleen, JOS jostain pystyisi selaamaan tarjontaa ennen tilauksen tekemistä. En halua ostaa sikaa säkissä.

https://fi.flixable.com/

Vierailija
27/29 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä linkin takana on, niin en avaa sitä. En ymmärrä, miksi Netflix itse ei julkaise mitään päivittyvää listaa tai katalogia tarjonnastaan.

Vierailija
28/29 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disney+ ja Paramount tarjoavat katsottavaa ainakin minulle. Kannattaa tutustua. Mm. Dexterin uusi kausi.

Vierailija
29/29 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä linkin takana on, niin en avaa sitä. En ymmärrä, miksi Netflix itse ei julkaise mitään päivittyvää listaa tai katalogia tarjonnastaan.

No kuule siellä on ihan turvallinen ja toimiva sivusto, jossa on KAIKKI mitä Suomen Netflixissä on. Mutta älä katso jos ei kiinnosta, mutta älä sitten valitakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi