Netflixiin ei oo taas tullut oikein mitään katsottavaa
HBO Nordicille sentään tuli uusi Dyyni elokuva, joka on nyt elokuvateattereissakin.
Kommentit (29)
Netflixin tuotannot vaikuttaa jotenkin huonolaatuisilta ja heppoisilta. Ihan käsittämättömiä jotkut dokumentit. Kyllä YLE Areenassa on laadukkaampaa monesti tarjolla mm luontodokumentit.
Kuka jaksaa toljottaa jotain luontodokumentteja
Työttömällä aikuislapsella olisi aikaa katsoa netflixiä, mutta kun ei oo mitään katsottavaa… YHYYYYYYYY…
Mulla oli joskus vuosia sitten Netflix parikin pätkää. Oli joitain sarjoja, mitä katsoin sieltä. Kun ne oli katsottu, en keksinyt mitään muuta katsottavaa ja lopetin tilauksen. Olisin varmaan nyt korona-aikana ottanut sen uudelleen, JOS jostain pystyisi selaamaan tarjontaa ennen tilauksen tekemistä. En halua ostaa sikaa säkissä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli joskus vuosia sitten Netflix parikin pätkää. Oli joitain sarjoja, mitä katsoin sieltä. Kun ne oli katsottu, en keksinyt mitään muuta katsottavaa ja lopetin tilauksen. Olisin varmaan nyt korona-aikana ottanut sen uudelleen, JOS jostain pystyisi selaamaan tarjontaa ennen tilauksen tekemistä. En halua ostaa sikaa säkissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä linkin takana on, niin en avaa sitä. En ymmärrä, miksi Netflix itse ei julkaise mitään päivittyvää listaa tai katalogia tarjonnastaan.
Disney+ ja Paramount tarjoavat katsottavaa ainakin minulle. Kannattaa tutustua. Mm. Dexterin uusi kausi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä linkin takana on, niin en avaa sitä. En ymmärrä, miksi Netflix itse ei julkaise mitään päivittyvää listaa tai katalogia tarjonnastaan.
No kuule siellä on ihan turvallinen ja toimiva sivusto, jossa on KAIKKI mitä Suomen Netflixissä on. Mutta älä katso jos ei kiinnosta, mutta älä sitten valitakaan.
Maid. You.