Miten joillakin näkyy kaulan jänteet ja lihakset niin selkeästi?
Etenkin naisilla ja ihan nuorillakin vielä. Vanhentaa yleisilmettä huomattavasti ja tekee kuikelon näköiseksi.
Kommentit (20)
Musta tollanen kaula nuorehkolla ihmisellä on klassisen kaunis.
Siellä kaulan alueella ei ole kyseisellä ihmisellä paljoa rasvasoluja.
Vierailija kirjoitti:
Musta tollanen kaula nuorehkolla ihmisellä on klassisen kaunis.
Minullakin tuli ensimmäisenä mieleen Hollywoodin klassiset kaunottaret. https://1yd4xt11c7is39w2ckdxdls5-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/upl…
Minulta ei valitettavasti löydy pitkää, kaunista kaulaa, joten vaihtaisin kyllä heti ap:n kuvailemaan.
Sori ap ettei miellytä mutta emme voi sille mitn. Onneksi sinä olet täydllinen
Selkeästi erottuvat solisluut ja APn kuvailema kaula naisella on hot! Varmaan joku kateellinen nainen kirjoittelemassa.
Minullekin tulee mieleen vanhentava vaikutus. Kaikki ylimääräinen kaulassa vanhentaa.
(En edes ole itse ylipainoinen. )
Mulla näkyy, kun varsinkin yläkroppa on vähärasvainen. Kaula on myös pitkä, mutta mun mielestä pitkä kaula on ruma :( Niin paljon oon kuullut haukkuja ja nälvimistä.
Vierailija kirjoitti:
Minullekin tulee mieleen vanhentava vaikutus. Kaikki ylimääräinen kaulassa vanhentaa.
Lihakset eivät ole kaulassa "ylimääräisiä". Ylimääräistä on se paksu rasvakerron, jonka alla ne lihakset monella ovat.
Ne tuli näkyviin, kun läskit lähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihakset eivät ole kaulassa "ylimääräisiä". Ylimääräistä on se paksu rasvakerron, jonka alla ne lihakset monella ovat.
Kun ikää tulee tarpeeksi, niin kaulaan tulee kaikkea, kun päätä kääntää. Ei rypyt ja juonteet ole sen enempää ylimääräistä kuin lihaksetkaan. SILTI sillä on vanhentav vaikutus.
Joutsenkaulaksikin kutsuttu ilmiö, jota ihailtiin laajalti ennen kehopositiivista aikaa.
Vain av:lla voi törmätä keskusteluun siitä, miten ruma hoikka kaula on. Sano nyt vielä miten oksettavilta näyttävät ei-turvonneiden nilkkojen jänteet 😄
Say no to that kirjoitti:
Tupakointi, runsas lihansyönti ja tiukan viinan juominen yleensä näkyy siinä, että tulee tuollaiset epämuodostumat.
Siitä vaan selailemaan epämuodostumia. Grace Kellykin hirveän epämuodostunut. Hyi että. :D
https://www.google.com/search?q=hollywood%20old%20actresses&tbm=isch&tb…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ikää tulee tarpeeksi, niin kaulaan tulee kaikkea, kun päätä kääntää. Ei rypyt ja juonteet ole sen enempää ylimääräistä kuin lihaksetkaan. SILTI sillä on vanhentav vaikutus.
Mieheni rakastaa kaulaani ja olen siihen itsekin tyytyväinen. Minusta tekee kantajasta ylväämmän näköisen. Rypyt, juonteet ja löysä iho kaulassa toki vanhentaa, mutta lihakset ovat täysin eri asia.
N27
No, eikös kaulassakin ole lihaksia. Ehkä joillakuilla se lihaskudos on 'kuivempaa', ohuempaa, sitä on vähemmän, jolloin jänteet ja rustot näkyvät helpommin. Joillakuilla on paksumpi kaula, siis siellä on rangan ja muun tukirakenteen ympärillä enemmän pehmytkudosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni rakastaa kaulaani ja olen siihen itsekin tyytyväinen. Minusta tekee kantajasta ylväämmän näköisen. Rypyt, juonteet ja löysä iho kaulassa toki vanhentaa, mutta lihakset ovat täysin eri asia.
N27
En puhunut, että se olisi ruman näköistä. Ei rypytkään ole rumia.
https://i2.wp.com/www.stylezco.com/wp-content/uploads/2018/08/Undercut-…
En tiedä tarkoitettiinko tällaista, mutta minulla on tuollainen kaula ja päänmuoto ja tyytyväinen olen. Muuten tyyli on kyllä erilainen, tarkoituksella otin kuvan missä lyhythiuksinen nainen, että näkee paremmin muodot. Ja tähän muotoon sopii kyllä lyhytkin, joskus on minullakin ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
En puhunut, että se olisi ruman näköistä. Ei rypytkään ole rumia.
Kaikki muu vanhentaa paitsi lapsenpyöreys. Kauniit ihmiset eivät olekaan kauniimmillaan 18-19-vuotiaina, vaan vasta kun omat kasvonpiirteet alkavat erottumaan kunnolla lapsenpyöreyden alta.
Eikä vanhenna, vaan nuorentaa!