Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joillakin näkyy kaulan jänteet ja lihakset niin selkeästi?

Vierailija
09.11.2021 |

Etenkin naisilla ja ihan nuorillakin vielä. Vanhentaa yleisilmettä huomattavasti ja tekee kuikelon näköiseksi.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vanhenna, vaan nuorentaa!

Vierailija
2/20 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tollanen kaula nuorehkolla ihmisellä on klassisen kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kaulan alueella ei ole kyseisellä ihmisellä paljoa rasvasoluja.

Vierailija
4/20 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tollanen kaula nuorehkolla ihmisellä on klassisen kaunis.

Minullakin tuli ensimmäisenä mieleen Hollywoodin klassiset kaunottaret. https://1yd4xt11c7is39w2ckdxdls5-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/upl…

Minulta ei valitettavasti löydy pitkää, kaunista kaulaa, joten vaihtaisin kyllä heti ap:n kuvailemaan. 

Vierailija
5/20 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ap ettei miellytä mutta emme voi sille mitn. Onneksi sinä olet täydllinen

Vierailija
6/20 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi erottuvat solisluut ja APn kuvailema kaula naisella on hot! Varmaan joku kateellinen nainen kirjoittelemassa.

Vierailija
7/20 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole alottanut lihomista vielä.

Vierailija
8/20 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tulee mieleen vanhentava vaikutus. Kaikki ylimääräinen kaulassa vanhentaa.

(En edes ole itse ylipainoinen. )

Vierailija
9/20 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy, kun varsinkin yläkroppa on vähärasvainen. Kaula on myös pitkä, mutta mun mielestä pitkä kaula on ruma :( Niin paljon oon kuullut haukkuja ja nälvimistä.

Vierailija
10/20 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin tulee mieleen vanhentava vaikutus. Kaikki ylimääräinen kaulassa vanhentaa.

Lihakset eivät ole kaulassa "ylimääräisiä". Ylimääräistä on se paksu rasvakerron, jonka alla ne lihakset monella ovat. 

Vierailija
11/20 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tuli näkyviin, kun läskit lähti.

Vierailija
12/20 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko kasvojen muodosta?

Vierailija
13/20 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihakset eivät ole kaulassa "ylimääräisiä". Ylimääräistä on se paksu rasvakerron, jonka alla ne lihakset monella ovat. 

Kun ikää tulee tarpeeksi, niin kaulaan tulee kaikkea, kun päätä kääntää. Ei rypyt ja juonteet ole sen enempää ylimääräistä kuin lihaksetkaan. SILTI sillä on vanhentav vaikutus.

Vierailija
14/20 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsenkaulaksikin kutsuttu ilmiö, jota ihailtiin laajalti ennen kehopositiivista aikaa.

Vain av:lla voi törmätä keskusteluun siitä, miten ruma hoikka kaula on. Sano nyt vielä miten oksettavilta näyttävät ei-turvonneiden nilkkojen jänteet 😄

Vierailija
15/20 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Say no to that kirjoitti:

Tupakointi, runsas lihansyönti ja tiukan viinan juominen yleensä näkyy siinä, että tulee tuollaiset epämuodostumat.

Siitä vaan selailemaan epämuodostumia. Grace Kellykin hirveän epämuodostunut. Hyi että. :D

https://www.google.com/search?q=hollywood%20old%20actresses&tbm=isch&tb…

Vierailija
16/20 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ikää tulee tarpeeksi, niin kaulaan tulee kaikkea, kun päätä kääntää. Ei rypyt ja juonteet ole sen enempää ylimääräistä kuin lihaksetkaan. SILTI sillä on vanhentav vaikutus.

Mieheni rakastaa kaulaani ja olen siihen itsekin tyytyväinen. Minusta tekee kantajasta ylväämmän näköisen. Rypyt, juonteet ja löysä iho kaulassa toki vanhentaa, mutta lihakset ovat täysin eri asia.

N27

Vierailija
17/20 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eikös kaulassakin ole lihaksia. Ehkä joillakuilla se lihaskudos on 'kuivempaa', ohuempaa, sitä on vähemmän, jolloin jänteet ja rustot näkyvät helpommin.  Joillakuilla on paksumpi kaula, siis siellä on rangan ja muun tukirakenteen ympärillä enemmän pehmytkudosta.

Vierailija
18/20 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni rakastaa kaulaani ja olen siihen itsekin tyytyväinen. Minusta tekee kantajasta ylväämmän näköisen. Rypyt, juonteet ja löysä iho kaulassa toki vanhentaa, mutta lihakset ovat täysin eri asia.

N27

En puhunut, että se olisi ruman näköistä. Ei rypytkään ole rumia.

Vierailija
19/20 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://i2.wp.com/www.stylezco.com/wp-content/uploads/2018/08/Undercut-…

En tiedä tarkoitettiinko tällaista, mutta minulla on tuollainen kaula ja päänmuoto ja tyytyväinen olen. Muuten tyyli on kyllä erilainen, tarkoituksella otin kuvan missä lyhythiuksinen nainen, että näkee paremmin muodot. Ja tähän muotoon sopii kyllä lyhytkin, joskus on minullakin ollut.

Vierailija
20/20 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

En puhunut, että se olisi ruman näköistä. Ei rypytkään ole rumia.

Kaikki muu vanhentaa paitsi lapsenpyöreys. Kauniit ihmiset eivät olekaan kauniimmillaan 18-19-vuotiaina, vaan vasta kun omat kasvonpiirteet alkavat erottumaan kunnolla lapsenpyöreyden alta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä