Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukuppi ja jatkuva pissahädän tunne

Vierailija
25.01.2015 |

Mulla siis ongelmana jatkuva pissahätä kupin kanssa. Vaikka rakko olisi oikeasti aika tyhjä, mulla on tunne että tulee housuun. Yritin tänään taas uudestaan kupin kanssa (ei ole menkkoja) ja en vaan kestä sitä jatkuvaa pissahädän tunnetta. Heti kun nousee pöntöltä, tulee tunne, että pitää päästä äkkiä takaisin pissalle. Kuppi siis painaa jotenkin virtsarakkoa. Olen koittanut pyöritellä sitä eri asentoihin, mutta se taitaa aina "luontaisesti" hakea paikkansa siten, että virtsaamisen tarve on aivan jatkuva. Mahdotonta olisi harrastaa liikuntaa, olisin jo parin minuutin jälkeen aivan tuskissani. Onko kuppi väärän mallinen? Mulla siis pienin Lunette, mutta se tuntuu aika isolle. Kannattaisiko koittaa eri mallia, vai kannattaisko luovuttaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hitto :(! Ajattelin jos tuo ongelma ratkeisi kuppimerkin vaihdolla. Ärsyttää olla koko ajan rätti takamuksessa. Aloitin minipillerit ja saattaa yhtäkkiä tiputella isomminkin.

Ap

Vierailija
2/4 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuta hyvä ihminen, ei kaikki sovi kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis vaan niin kätevä muuten

Ap

Vierailija
4/4 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

painaa rakkoa varmaan, johtuu anatomiasta. itsellä painoi peräsuolta jotenkin päin, ulostaminen oli vaikeaa kupin kanssa. lopetin sitten sen käytön, ei siitä oikein mitään tullut vaikka pari vuotta jaksoin yrittää olla ekologinen menkkalija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän