Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Olen uusi työntekijä ja mokasin, piti lähettää viesti tyyliin "Hei Simo Salonen" Lähetin "Hei Sami Simonen"

Vierailija
09.11.2021 |

Pomo on tiukka. Myönnänkö heti virheen vai teeskentelenkö etten tiedä asiasta mitään?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, tuota sattuu aina joskus kiiruussa. 

Joillain on semmoinen nimi, että menee sekaisin kumpi on etu- ja kumpi sukunimi.

Vierailija
22/32 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tyyliin?

Jugend

Ap

Kiitos nauruista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sukunimeni on tyyliä Sarakorpi. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun olen ollut Anna-Sara Korpi. 

Vierailija
24/32 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se pomo tietää, millaisen sähköpostin olet lähettänyt.

Vierailija
25/32 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Sauri oli jollekin kansanedustajalle Petri Sauro.

Vierailija
26/32 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Saukon Anulle joskus aiot kirjoitella, olepas tarkkana!

Vierailija
27/32 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin minäkin iloisen sähköpostinaloituksen koko työpaikan jakelulla. Tarkoituksenani oli aloittaa englanninkielinen viestini siloisella alulla "Hello guys, ..."

Mutta joko näppäilyvirheestä tai automaattisesta korjouksesta johtuen lähettämäni viesti alkoi "Hello gays, ..."

Tästä johdon viestinnästä saa välillä kuulla vuosienkin jälkeen ...

Olen sittemmin kuitannut että "on makkaraa sekä talousmakkaraa, päälliköitä sekä talouspäälliköitä"

Vierailija
28/32 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Arvoisa Anu S. Aukko"

Vierailija
29/32 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulukaverini. Mitä sinä hänelle kirjoitat?

Vierailija
30/32 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kerran tapaamaan herra Lähteistä (Lähteinen). Vastaanotossa kyselin missähän istuu Turpeinen. Keskusrouva onneksi keksi ketä tarkoitin. :D

Vierailija
31/32 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan säännöllisesti viestejä, joissa nimeni on kirjoitettu väärin tai viesti aloitetaan "hello gentlemen". Olen nainen miesvaltaisessa firmassa. Nämä viestit tulevat puljun sisältä ja ko. henkilöt tietävät hyvin, että olen nainen. Etunimen kirjoitusasukin on varmasti nähty sataan kertaan ja näkyisipä se ihan siitä sähköpostiosoitteestakin. Mut kun ei niin ei. Väkisin kirjoittavat tyyliin Jenny vaikka nimi on Jenni.

Vierailija
32/32 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen liki pisimpään ollut töissä omassa työpaikassani, ja liki viikoittain annan ihmisille uusia nimiä. Kun Jarista tuli Sari, ei hän vaivautunut edes huomauttamaan, mutta "Jukka Pekkala" nauroi aina, kun kutsuin häntä Pekka Jukkalaksi ja ihmettelin, kun sähköposti herjaa...

Asiakkaatkin ovat saaneet uusia nimiä, työkaverini jo etukäteen usein varottelevat uusia asiakkaita, että tää yksi ei sitten osaa nimiä ollenkaan, asiat osaa loistavasti, mutta ihmisten nimet... ei toivoakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi