Apua! Olen uusi työntekijä ja mokasin, piti lähettää viesti tyyliin "Hei Simo Salonen" Lähetin "Hei Sami Simonen"
Pomo on tiukka. Myönnänkö heti virheen vai teeskentelenkö etten tiedä asiasta mitään?
Kommentit (32)
Tuskin kohde tuota edes huomaa. Ellei kyseessä olen joku Elon Musk, niin eipä sillä väliä ole.
Kukin tyylillään, sanoi emäntä kun hyppäsi laiturilta vatsa edellä.
Sano, että OHO. Meni väärin. Pahoittelet asiaa. Siinäpä se.
Pyydät tietenkin viestin saajalta anteeksi 😊
Eihän toi nyt mitään ole. Sami Simosen vanhempien vika.
Jos pomo sanoo jotain, sanot, että olet hiukan kirjainvammainen. Vammaista ei saa moittia.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kohde tuota edes huomaa. Ellei kyseessä olen joku Elon Musk, niin eipä sillä väliä ole.
??
OMG nyt varmaan maailma kaatuu!!!!
Oikeasti: Kukaan ei reagoin hyväntahtoista naurahdusta kummemmin.
Veikkaan, että Sami on tottunut nimimuunnoksiin.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaanpa, että Eloniakaan ei haittaisi, jos joku vahingossa kirjoittaisi "Hello Mr. Esk"
Ei tuossa mitään. Kerrot jossain vaiheessa pienen anteeksipyynnön kera virheestäsi .
Itse tein mielestäni kunnon mokan ensimmäisessä työpaikassani firman IT-osastolla. Siihenaikaan ihmisille tuli uutena työpöydille henkilökohtaiset tietokoneet ja ihmisille sähköpostitunnukset. Sähköpostitunnuksien luonti annettiin minun vastuulleni ja yleinen sääntö oli että tunnus on 5 merkkiä pitkä johon otetaan merkkejä sukunimestä sekä etunimestä.
No tein työtä käskettyä ja eikös eräälle johtoryhmänjäsenelle sitten tullutkin sähköpostosoitteeksi paska@firma.com.
Tunnus muodostui automaattisesti tekemälläni tehtäväjonolla. Tulihan siitä hieman sanomista mutta lopulta huumorilla mentiin siitäkin läpi. Sai ko. henkilö sitten uuden osoitteen.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tyyliin?
Jugend
Ap
Pyydät että muuttaa nimensä samiksi, vaikka olisi nainenkin.
Edelleen ICT ammattilainen kirjoitti:
Ei tuossa mitään. Kerrot jossain vaiheessa pienen anteeksipyynnön kera virheestäsi .
Itse tein mielestäni kunnon mokan ensimmäisessä työpaikassani firman IT-osastolla. Siihenaikaan ihmisille tuli uutena työpöydille henkilökohtaiset tietokoneet ja ihmisille sähköpostitunnukset. Sähköpostitunnuksien luonti annettiin minun vastuulleni ja yleinen sääntö oli että tunnus on 5 merkkiä pitkä johon otetaan merkkejä sukunimestä sekä etunimestä.
No tein työtä käskettyä ja eikös eräälle johtoryhmänjäsenelle sitten tullutkin sähköpostosoitteeksi paska@firma.com.
Tunnus muodostui automaattisesti tekemälläni tehtäväjonolla. Tulihan siitä hieman sanomista mutta lopulta huumorilla mentiin siitäkin läpi. Sai ko. henkilö sitten uuden osoitteen.
Olisikohan Oulussa riittänyt huumori jos osoitteeksi olisi tullut: paska@kaupunni.fi
Edelleen ICT ammattilainen kirjoitti:
Meillä oli yliopistolla vähän vastaava: pahaliha@"yliopiston.päätteet.tähän"
Ihan Simo Samina mua ainakin nauratti äsken 😆😆😆😆😆
Jospa sun pomoakin 🙊
Tyyliin?