Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Olen uusi työntekijä ja mokasin, piti lähettää viesti tyyliin "Hei Simo Salonen" Lähetin "Hei Sami Simonen"

Vierailija
09.11.2021 |

Pomo on tiukka. Myönnänkö heti virheen vai teeskentelenkö etten tiedä asiasta mitään?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin?

Vierailija
2/32 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu ihan et mikä viesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa välittömästi

Vierailija
4/32 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tyyliin?

Vierailija
5/32 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kohde tuota edes huomaa. Ellei kyseessä olen joku Elon Musk, niin eipä sillä väliä ole.

Vierailija
6/32 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tyylillään, sanoi emäntä kun hyppäsi laiturilta vatsa edellä.

Vierailija
7/32 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että OHO. Meni väärin. Pahoittelet asiaa. Siinäpä se.

Vierailija
8/32 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät tietenkin viestin saajalta anteeksi 😊

Eihän toi nyt mitään ole. Sami Simosen vanhempien vika.

Vierailija
9/32 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pomo sanoo jotain, sanot, että olet hiukan kirjainvammainen. Vammaista ei saa moittia.

Vierailija
10/32 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kohde tuota edes huomaa. Ellei kyseessä olen joku Elon Musk, niin eipä sillä väliä ole.

??

Vierailija
11/32 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs Sami siihen?

Vierailija
12/32 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG nyt varmaan maailma kaatuu!!!!

Oikeasti: Kukaan ei reagoin hyväntahtoista naurahdusta kummemmin. 

Vierailija
13/32 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että Sami on tottunut nimimuunnoksiin.

Vierailija
14/32 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaanpa, että Eloniakaan ei haittaisi, jos joku vahingossa kirjoittaisi "Hello Mr. Esk"

Vierailija
15/32 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa mitään. Kerrot jossain vaiheessa pienen anteeksipyynnön kera virheestäsi .

Itse tein mielestäni kunnon mokan ensimmäisessä työpaikassani firman IT-osastolla. Siihenaikaan ihmisille tuli uutena työpöydille henkilökohtaiset tietokoneet ja ihmisille sähköpostitunnukset. Sähköpostitunnuksien luonti annettiin minun vastuulleni ja yleinen sääntö oli että tunnus on 5 merkkiä pitkä johon otetaan merkkejä sukunimestä sekä etunimestä.

No tein työtä käskettyä ja eikös eräälle johtoryhmänjäsenelle sitten tullutkin sähköpostosoitteeksi paska@firma.com.

Tunnus muodostui automaattisesti tekemälläni tehtäväjonolla. Tulihan siitä hieman sanomista mutta lopulta huumorilla mentiin siitäkin läpi. Sai ko. henkilö sitten uuden osoitteen.

Vierailija
16/32 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tyyliin?

Jugend

Ap

Vierailija
17/32 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät että muuttaa nimensä samiksi, vaikka olisi nainenkin.

Vierailija
18/32 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen ICT ammattilainen kirjoitti:

Ei tuossa mitään. Kerrot jossain vaiheessa pienen anteeksipyynnön kera virheestäsi .

Itse tein mielestäni kunnon mokan ensimmäisessä työpaikassani firman IT-osastolla. Siihenaikaan ihmisille tuli uutena työpöydille henkilökohtaiset tietokoneet ja ihmisille sähköpostitunnukset. Sähköpostitunnuksien luonti annettiin minun vastuulleni ja yleinen sääntö oli että tunnus on 5 merkkiä pitkä johon otetaan merkkejä sukunimestä sekä etunimestä.

No tein työtä käskettyä ja eikös eräälle johtoryhmänjäsenelle sitten tullutkin sähköpostosoitteeksi paska@firma.com.

Tunnus muodostui automaattisesti tekemälläni tehtäväjonolla. Tulihan siitä hieman sanomista mutta lopulta huumorilla mentiin siitäkin läpi. Sai ko. henkilö sitten uuden osoitteen.

Olisikohan Oulussa riittänyt huumori jos osoitteeksi olisi tullut: paska@kaupunni.fi

Vierailija
19/32 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen ICT ammattilainen kirjoitti:

Meillä oli yliopistolla vähän vastaava: pahaliha@"yliopiston.päätteet.tähän"

Vierailija
20/32 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan Simo Samina mua ainakin nauratti äsken 😆😆😆😆😆

Jospa sun pomoakin 🙊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi