Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hieman tavallisemman näköiset naiset

Vierailija
25.01.2015 |

ovat usein hauskempia ja kivempia ihmisiä, kuin todella kauniit naiset? Olen huomannut tämän hiljattain kun olen päättänyt lopettaa todella kauniiden naisten tapaamisen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:47"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:26"]

ovat usein hauskempia ja kivempia ihmisiä, kuin todella kauniit naiset? Olen huomannut tämän hiljattain kun olen päättänyt lopettaa todella kauniiden naisten tapaamisen.

[/quote]Koska kauniit luulee, että heidän kauneutensa riittää, eikä tarvitse enää olla mukava.

[/quote]

Kultapieni, kun ei se ole sitä. Kauneus itsessään ei riitä mihinkään jos se on vain ulkoista. 

Väitän olevani kaunis, olen voittanut yhden kauneuskilpailun ja saanut etuja ulkonäköni vuoksi. Mutta se on myös hirvittävä taakka. Minä olen nuoresta saakka joutunut kärsimään ihailijoista, jotka eivät läheskään aina ole mitään herrasmiehiä ja ihania unelmien prinssejä. Olen saanut perääni pakkomielteen saaneita itseäni paljon vanhempia miehiä, jotka kyttäävät minua työpaikalla, seuraavat ja juoksevat perässä hokien kuinka kaunis ja ihana olen jnejne. He ovat saaneet selville kotiosoitteeni, lähettelevät kukkia, suklaita, kortteja ja vaikka mitä. Pelottavaa ja ahdistavaa, lähinnä pakkomielteistä kuukausia jatkuvaa piinaa. Kielloista ja uhkauksista huolimatta jatkavat ja jatkavat. Poliisi ei tee mitään, koska minua ei ole vielä vahingoitettu. 

Miehiä, jotka koko ajan lääppivät, pöydän ääressä hierovat jalkojaan minun jalkojani vasten, vaikka siirryn kauemmas, he tulevat perässä. Sähköpostiviestejä kirjoittelevia "rakastuneita".

Nuorempana olin naiivi ja olin kaikille ystävällinen, hymyilin, heitin "läppää" ja olin "mies miesten joukossa". Ja mitä siitä sain? Ystävällinen sana ja hymy tarkoitti miehelle sitä että olin kiinnostunut ja että minua sai lähestyä ja kosketella ja seurata. Tottakai saisi, olinhan osoittanut muka kiinnostusta.

Meillä on töissä miespuolinen siivooja. Olin hänelle ystävällinen, tervehdin aina, hymyilin, kiitin työstä. No siitähän hän innostui ja alkoi varsinainen teerenpeli. Lopetin hymyilyn, lopetin kiitokset, nyökkään vain tervehdyksen.

En halua antaa kenellekään enää minkäänlaisia viestejä. Siksi en enää koskaan hymyile vieraille miehille, olen varautunut, etäinen, enkä ollenkaan niin rento kuin muut naiset. Pelkään että joku tulkitsee sen heti väärin, koska näin on käynyt sata kertaa. 

Vierailija
2/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla sinun filosofiallasi rumat ovat sitten toodella mukavia...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko kauniilla naisilla niitä meikattuja jotka on varustettu lisäosilla (irtoripset, irtokynnet, hiuslisäkkeet) vai niitä oikeasti luonnonkauniita jotka pärjää ilman meikkiä?

Kuten jo mainittiin, ne kauniit saattaa olla ihan taviksia jos lisäkkeet ja meikit otetaan pois.

Voi olla, että (millä avuilla tahansa kauniit, luonnonkauniit tai pakkeloidut) ovat tottuneet iskuyrityksiin ja valitettavan monelle miehelle ystävällinen sana tarkoittaa kiinnostuneisuutta parisuhde- tai seksimielessä vaikka ei olisikaan. Jos he haluavat etukäteen jo olla rauhassa?

Varmasti joillain on myös hatussa keltaista.

Vielä voi olla ihmistyyppi, joka on luonnostaan lupsakka, nipottamaton ja iloinen, ja se nipottamattomuus näkyy mm. mekkaamattomuudessa.

Vierailija
4/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ystävääni ovat tyrmäävän kauniita ihan luonnostaan. Illanvietoihin valmistautuessammekin he pääsevät hyvin vähällä, yleensä hiukset luonnollisena auki ja meikkiä vain erittäin kohtuudella (ohut meikkivoide, hieman peitepuikkoa ja poskipunaa, ripsiväri, kulmavaha ja joku luonnollinen huulimeikki). Molemmat ovat klassisen kauniita ja erittäin sinut itsensä kanssa, kantavat itsensä upeasti ja työskentelevätkin myös malleina. Toisin kuin voisi kuvitella, he ovat ihan tosi hauskoja ihmisiä, sillä heittävät vitsiä ja osaavat hassutella. He ovatkin meidän kaveripiirin "hauskuuttaja". Molemmat ovat todella tyylikkäästi käyttäytyviä ja pukeutuvia, mutta kuitenkin hyvin rentoja ja viljelevät kevyttä huumoria vieraillekin ihmisille, omille kavereille lentää ronskimmat vitsit :D Eli, kaikki kauniit ihmiset eivät ole kauniita koska pynttäytyvät ja kaikki kauniit eivät ole vakavia ja tylsiä! Pakko myöntää että tällaisena tavallisena pulliaisena vaatii välillä karskia luonnetta olla noiden neitojen matkassa, siinä jää meikäläinen ihan kakkoseksi...

Vierailija
5/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen oppinut, että jos miesten seurassa on hauska, ystävällinen ja iloinen, niin sitten ne ihastuu helposti. Ehkä luulen vähän liikoja, mutta minulle on useamman kerran tullut sellainen olo, että mies on ollut innostunut "hyvästä tilaisuudesta".

Vierailija
6/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä

Vierailija
7/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Rumilus

Vierailija
8/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän täytyy yrittää ;D

Vierailija
9/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kauniit ovat monesti todella kauniita sen takia että ovat meikanneet huolellisesti,hiukset laitettu, kroppa pidetään hyvässä kunnossa. Ja nämä jotka panostavat ulkonäköönsä enemmän ovat monesti vähän ujoja tai epävarmoja itsestään. Ja siksi eivät niin hauskoja kun ne joilla itsevarmuutta ilman kaunista ulkonäköä.

Vierailija
10/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ei ole tarvinnut koskaan päteä millään, vaan pärjäämme omana itsenäkin mainiosti. Meidän ei tarvitse esittää kenellekään, vaan itsetuntomme on hyvä alunperinkin. Sama se on tavallisen näköisillä miehilläkin, kannattaa siis ottaa tasoistaan seuraa. :)

Vierailija
11/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tavallisetkin olisimme kauniimpia, jos meidän kiinnostuksemme suuntautuisi oman ulkonäkömme tuunaamiseen. Sen sijaan sen painoarvon jäädessä vähemmälle, jää resursseja muihin kiinnostuksenaiheisiin ja ehkä suhtautuminen itseen ja muihin saattaa olla himpun verran rennompaa. Lisäksi kaunis on aina saanut kiitosta kauneudestaan eikä ehkä tullut tuetuksi muissa ominaisuuksissaan -> johtaa kierteeseen, jossa yrittää tehdä vaikutusta vain ulkonäöllään.

Vierailija
12/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mielestä kauniit eli laitetut naiset ovat monesti ulkonäkökeskeisiä. Muita kiinnostuksen kohteita ei välttämättä ole.

Vierailija
13/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen enemmän melko tavallinen itse, ja siksi on ollut hiukka kitkerää huomata, että monet todella kauniit naiset ovat myös älykkäitä ja mukavia. Tasan ei käy onnenlahjat!

Vierailija
14/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n mielestä todella kaunis on minkä näköinen? Pissiksen? 

Vierailija
15/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:34"]

AP:n mielestä todella kaunis on minkä näköinen? Pissiksen? 

[/quote]

Ja luonnollisesti kaunis vai feikki?

Vierailija
16/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omalta kohdaltani voin vastata tuohon ap:n kysymykseen:

Siksi, koska me näyttävämmän näköiset naiset saamme ihan liikaa huomiota miehiltä, olemme saaneet kenties jo vuosikymmeniä, ja se ei ole pidemmän päälle enää mukavaa.

Minä ainakin olen oppinut olemaan todella varautunut hieman vieraampien miesten suhteen (tuttuja ei tarvitse pelätä että ryhtyvät liian tuttavallisiksi), ystävällinen hymy ja rennot jutut saavat aikaa liian usein liiallista lähestymistä. Sitä en halua enää, olen saanut yliannoksen miesten huomiota.

Siksi olen vetäytynyt, hiljainen, enkä hymyile aina... 

Vierailija
17/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään erityisen kaunista naista. Työyhteisöni ja asiakaskuntani on iso, mutta ihan tavallisia naisia siellä näkee. Toiset huolehtivat ulkonäöstään enemmän kuin toiset, jotkut meikkaavat, jotkut eivät. Ja kaikenlaisia luonteita on ulkonäöstä riippumatta.

Vierailija
18/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ei ole kiva, jolla on noussut kusi päähän.

Vierailija
19/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen näköiset naiset on rennompia, kun eivät ole huolissaan koko ajan onko hiukset hyvin ja ettei vaan kynnet lohkeile. Ja lisäksi usein fiksumpia (ei aina), koska panostavat elämässään muuhunkin kuin ulkonäköönsä, meikkailuilta yms jää enemmän aikaa esim. lukea, harrastaa ja opiskella. Tän olen huomannut ihan käytännössä. Ja usein ne tavallisemman näköiset naiset on ihan yhtä  kauniita kuin nuo meikkaavatkin, kunhan meikkinaamat pestään puhtaaksi.

Vierailija
20/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:26"]

[/quote]Koska kauniit luulee, että heidän kauneutensa riittää, eikä tarvitse enää olla mukava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän