Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia omia reissuja olette tehneet ilman perhettä

Vierailija
09.11.2021 |

Tai lapsia tai miestä. Eli omien kavereiden kanssa tai yksin? Minkä pituisia ja minne?
Kysely siis lähinnä äideille. Lasten iät olisi hyvä mainita

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on lapsista osa aikuisia, kahta lukuunottamatta. En ole 25 vuoden aikana tehnyt yhtään ainoata reissua ilman perhettä, siis niin, että olisin ollut yön yli jossakin. En kotimaassa, enkä ulkomailla. Joskus olen ollut kavereilla yötä kauempana, tai olen tehnyt jonkun ulkomaanmatkankin ilman miestäni, mutta aina silloin on ollut 1-2 lasta mukana. En tosiaan ole koskaan missään reissussa yksin ilman perhettä. En kyllä ole kokenut sitä tarpeelliseksi. Mies on joskus mökillä yksin tai kavereiden kanssa. Se riittää minulle, kun kotona voi olla hetkiä, että lapsetkaan ei silloin ole koko aikaa kotona.

Vierailija
22/24 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on jo pitkään ollut aikuinen, mutta hänen ollessaan 5-12 vuotias kävin hänen kanssaan "etelänmatkalla" vuosittain. Se oli aikaa ennen internettiä, joten kyseessä oli seuramatkat. Kun hän oli teini, teimme enemmän kaupunkilomia - ja joo, tätähän et kysynyt, mutta vastaus varsinaiseen kysymykseesi: siitä alkaen reissasin myös yksin, kun hän oli isällään. Enimmäkseen kaupunkilomia eri puolilla Eurooppaa, yksi USA:n matka, muutama matka Skotlannin saarille, paljon kiertelin myös Englantia ja Walesia.

Viime vuosina useimmat matkat nykyisen puolison kanssa, yksin olen käynyt työmatkojen lisäksi vain yhdellä parin viikon patikointireissulla Etelä-Euroopassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskojen kanssa kaupunkilomalla kaksi kertaa vuodessa: Barcelona, Praha, Dublin, Budapest, Lontoo jne. Vain noin 4 päivää kerrallaan mutta hienoa on ollut.

Vierailija
24/24 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyviä reissuja. Lapset 17 ja 32 v. Olisipa tullut tehtyä aiemminkin. Hermot mennyt kaikilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä