Lasten seurassa tupakoivat vanhemmat
Tänäänkin todistin kuinka noin nelikymppinen äiti työnsi noin viisivuotiasta poikaa rattaissa samalla polttaen tupakkaa.
Oman terveyden saa pilata rauhassa, mutta lapsen altistaminen passiiviselle tupakoinnille pitäisi olla lastensuojelurikos. Passiivinen tupakointi on kolmanneksi suurin syy keuhkosyövällle.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
On kyllä suuri siunaus etten ole seonnut ja mennyt lisääntymään. Nyt voin tupakoida rauhassa ilman että joku kiihkomamma kiljuu lasua ties missä kadunkulmassa.
Jos haluat olla vapaa kyttäämiseltä (tai itse asiassa omata muutenkin elämässä vapautta) älä mene politiikkaan tai rupea julkkikseksi,äläkä tee lapsia.
Fiksusti sanottu!
Jaa-a, minä kyllä tupakoin sisälläkin vaikka meillä on pari lasta. Teini-ikäinen on jo alkanut käyttää nuuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, minä kyllä tupakoin sisälläkin vaikka meillä on pari lasta. Teini-ikäinen on jo alkanut käyttää nuuskaa.
Mistä teinisi saa nuuskansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä annan hänelle joka viikko runsaasti viikkorahaa. Hän ilmeisesti tuntee ns. oikeita ihmisiä, joilta saa ostettua nuuskaa. Asumme lähellä Ruotsin rajaa, joten autoileva nuoriso hakee paljon nuuskaa Ruotsista ja myy sitä sitten voitolla eteenpäin. Ei se sen kummempaa ole.
Tätä äärimmäisen harvoin enää näkee. Ihanan nostalgista! Tulee kasari ja ysäri mieleen <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä annan hänelle joka viikko runsaasti viikkorahaa. Hän ilmeisesti tuntee ns. oikeita ihmisiä, joilta saa ostettua nuuskaa. Asumme lähellä Ruotsin rajaa, joten autoileva nuoriso hakee paljon nuuskaa Ruotsista ja myy sitä sitten voitolla eteenpäin. Ei se sen kummempaa ole.
Siis rahoitat teinisi nuuskan käyttöä? Etkö häpeä yhtään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis rahoitat teinisi nuuskan käyttöä? Etkö häpeä yhtään?
Lapset saavat käyttää 50€ viikkorahansa ihan mihin itse haluavat, vaikka sitten nuuskaan. En tosiaankaan ala puuttumaan toisten asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Tätä äärimmäisen harvoin enää näkee. Ihanan nostalgista! Tulee kasari ja ysäri mieleen <3
Kyllä, ja kaikki varhaisemmat vuosikymmenet myös, 70s, 60s, 50s, 40s, 30s, 20s... Silloin poltettiin surutta röökiä ja juotiin tiukkaa viinaa. Kaikki oli onnellisia eikä haitoista meuhkannut kukaan. Röökiähän sai vielä ainakin 1980-luvulla ostaa jo 16-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen niin, että jos joku jaksaa kahlata sen vanhemmuuden rumban ja paskan läpi edes osittain kunnialla, niin tupakoinnin pahe hänelle sallittakoon.
Kunhan ei polta sisällä tai autossa lapsen läsnäollessa.
Lapsia ei ole pakko hankkia jos on noin rankkaa.. :D
Enkä hankikaan mistään hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen niin, että jos joku jaksaa kahlata sen vanhemmuuden rumban ja paskan läpi edes osittain kunnialla, niin tupakoinnin pahe hänelle sallittakoon.
En minäkään. Ja tupruttelen tupakkaa niin paljon kuin huvittaa, ihan missä haluan. En välitä kieltokylteistä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Ja tupruttelen tupakkaa niin paljon kuin huvittaa, ihan missä haluan. En välitä kieltokylteistä yhtään.
Toimit ihan oikein. Yksilönvapaus jyllää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tilasin netin kautta reilun satsin Astoria. Kelpaa poltella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tilasin netin kautta reilun satsin Astoria. Kelpaa poltella.
No se on kyllä klassikkoröökiä, onnittelut!
Jospa pitäisit huolta kuule ihan omista asioistasi ja lapsistasi. Tupakointi lapsen läsnäollessa on tyhmää, mitta vielä tyhmempää on kyttääminen, arvostelu ja valitus. Kuolet vielä stressissäsi ja valittaessasi nuorempana kuin tuo äiti.
Parempi kuitenkin että polttaa ulkona kuin sisällä, ei ole pitkä aika kun sellainen on ollut ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Parempi kuitenkin että polttaa ulkona kuin sisällä, ei ole pitkä aika kun sellainen on ollut ihan normaalia.
Minä olen polttanut sisällä ja autossa jo 1970-luvulta saakka enkä ole luopumassa tästä tavasta koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen polttanut sisällä ja autossa jo 1970-luvulta saakka enkä ole luopumassa tästä tavasta koskaan.
Sama täällä.
On kyllä suuri siunaus etten ole seonnut ja mennyt lisääntymään. Nyt voin tupakoida rauhassa ilman että joku kiihkomamma kiljuu lasua ties missä kadunkulmassa.
Jos haluat olla vapaa kyttäämiseltä (tai itse asiassa omata muutenkin elämässä vapautta) älä mene politiikkaan tai rupea julkkikseksi,äläkä tee lapsia.