Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te, jotka reissaatte paljon ulkomailla, neuvoja :)

Vierailija
25.01.2015 |

En ole ikinä käynyt missään ulkomailla (Viroa ja Ruotsia ei lasketa). Nyt kuitenkin on sellainen elämäntilanne, että matkustelukin onnistuisi. Reissuun lähtee minä ja kaksi 11-13-v poikaa. Halvimmaksi varmaan tulee kun varaa erikseen hotellin ja sitten lennot? Osaatteko suositella hyviä sivustoja? Niin ja matkakohdettakin -toivon että määränpää olisi euroopassa, jokin lämmin ja aurinkoinen rantalomakohde jossa lapsillakin kuitenkin tekemistä. Mitään yöelämää en kaipaa.

Kun ja jos varaan hotellit ja lennot erikseen, mitä pitää ottaa huomioon? Kaikki vinkit ja neuvot ois tervetulleita :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että rantalomakohde tulee tosiaan valmismatkana edullisemmaksi. Mä voisin suositella teille esimerkiksi Teneriffaa tai Madeiraa. Pakettimatkoissa on sekin hyvä puoli, että voi osallistua matkanjärjestäjän retkille. Molemmilla saarilla on paljon nähtävää ja jos ette ole ennen reissanneet niin omien retkien järjestäminen voi olla hankalaa, pitäisi itse vuokrata auto ja ajaa sitä, lukea karttaa jne.

Vierailija
22/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:19"]

Luulen että rantalomakohde tulee tosiaan valmismatkana edullisemmaksi. Mä voisin suositella teille esimerkiksi Teneriffaa tai Madeiraa. Pakettimatkoissa on sekin hyvä puoli, että voi osallistua matkanjärjestäjän retkille. Molemmilla saarilla on paljon nähtävää ja jos ette ole ennen reissanneet niin omien retkien järjestäminen voi olla hankalaa, pitäisi itse vuokrata auto ja ajaa sitä, lukea karttaa jne.

[/quote]Retkiä on kyllä helppo hommata, vaikkei käyttäisikään matkanjärjestäjää välikätenä, usein retken voi saada edullisemmin, kun menee paikallisen järjestäjän pakeille, saa ehkä kivan kielikylvynkin samalla, kun muut osallistujat voivat olla muita matkailijoita, eikä sieltä omalta kylältä samalla koneella lennätettyjä :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, eli valmismatka sitten :) Mitä matkatoimistoa suosittelette? Pitää alkaa tutkailemaan Madeiran ja Teneriffan reissuja.

Vierailija
24/24 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:24"]

Okei, eli valmismatka sitten :) Mitä matkatoimistoa suosittelette? Pitää alkaa tutkailemaan Madeiran ja Teneriffan reissuja.

[/quote]Ei sillä kauheasti ole väliä :) Minä voisin suositella Azoreita, siellä on hieno luonto! Madeira on lähempänä ja siellä on myös mahtavasti kävelyreittejä kuulema, en ole vielä ehtinyt siellä käydä. Monille lomalennoille voi ostaa myös pelkät lennot ja sitten itse varata hotellin, sekin voi tulla edullisemmaksi. Tai jos vaan haluaa eri paikkaan kuin muut saman lennon ihmiset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi