Huh! Pari tuntia sitten olin kauppakeskuksessa Venäjällä ja yhtäkkiä
Sähköt katkesi ja ihmiset menivät paniikkiin. Jotkut naiset puhuivat jotain tshetsheeneistä niin kyllä hiipi pelko takaraivoon aika pahasti. Lähes pilkkopimeää oli. Muutama min niin valot onneksi palasi ja ihmiset vaikutti helpottuneilta. Ei Suomessa tällaista tapahdu.
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:35"]
Stokkalla kun meni muutama vuosi sitten sähköt, niin ne ei päästäneet ihmisiä ulos sieltä kun varashälyttimet ei toimineet. En tiennyt että sellanen on edes laillista.
[/quote]
Siis stadissa tämä. Mutta kyllä niillä varmaan pari minuuttia meni ennen kuin ne ehti estää kaikki uloskäynnit, joten siinä ajassa on joku voinut saada saaliin ulos kaupasta.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:32"]
Sähköt katkesi ja ihmiset menivät paniikkiin. Jotkut naiset puhuivat jotain tshetsheeneistä niin kyllä hiipi pelko takaraivoon aika pahasti. Lähes pilkkopimeää oli. Muutama min niin valot onneksi palasi ja ihmiset vaikutti helpottuneilta. Ei Suomessa tällaista tapahdu.
[/quote]
That's why.
Minä kun olin kaupassa ja sähköt menivät poikki, asiakkaat häädettiin heti kassoille. Sähköt palasivat varmaan alle 10 minuutin, ja loput ostokset hain toisesta kaupasta.
Eri asia on Stokkalla päivällä sähkökatkos lumimyrskyn aikaan kuin illalla tuhansien terrori-iskujen Venäjällä...
Ap
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:35"]
Stokkalla kun meni muutama vuosi sitten sähköt, niin ne ei päästäneet ihmisiä ulos sieltä kun varashälyttimet ei toimineet. En tiennyt että sellanen on edes laillista.
[/quote]
Eihän ketään saa pidättää, ilman epäilyä rikoksesta. Taisitte saada jotain hyvitystä stokkalta, jos joku idiootti keksi tuollaisen tempun vai oliko se poliisi, joka esti ulosspääsyn?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:31"]
Moskovassa?
[/quote]
Petroskoissa
Ap