Pitkätukkaiset naiset!! Tuleeko teilläkin...
...pyykkiä pestessä pesukoneesta kamalia hiustukkoja? :-D Kun vaatteiden mukana koneeseen joutuneet pitkät hiukset takertuvat toisiinsa sellaisiksi ikäviksi palleroiksi.
Kommentit (20)
Mäkään en muista että vanhempieni luona asuessa pyykkien joukossa olisi ollut tuollaisia? Vaikka silloin meitä oli kolme pitkätukkaista samassa talossa... Vasta omassa kämpässä on alkanut tämä, ärsyttävää. -ap
Pesukoneesta on ole huomannut. Sen sijaan kylpyhuoneen lattiakaivon puhdistaminen kertoo ällöttävästi, että minne irtohiukseni päätyvät.
Ihan näin sivupuolisena mua ihmetyttää, miksi jengi alapeukuttaa tota :D Eihän siinä ole yhtään mitään loukkaavaa.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 22:45"]
Ihan näin sivupuolisena mua ihmetyttää, miksi jengi alapeukuttaa tota :D Eihän siinä ole yhtään mitään loukkaavaa.
[/quote]
Ehkä alapeukuttajilla ei ole tätä ongelmaa? Minulla on :D
On pitkät hiukset mutta ei vastaavaa ongelmaa.
Mullakin tämä ongelma :D Ja joo, ilmennyt vasta aikuisena, vanhempien luona asuessa ei ollut hiuksia joka paikassa..
Ei ole samaa ongelmaa. Tosin inhoan hiuksia lattioilla ym. Joten imuroin lähes joka päivä. Kampaan hiukseni roskiksen yllä. Käytän myös teippiharjaa tarvittaessa.
Mulla ei ole pitkiä hiuksia, ihan alle polkan, mutta kyllä mulla on hiuspyöryköitä pyykeissä. Huovissa ja lakanoissa noita aina on.
En pyykinpesussa ole huomannut, mutta vkylppärin lattiakaivossa on isoja hiustolloja. Mä ravistelen aina vaatteet hyvin partsilla ennen pyykkikoriin laittoa. Kyllä mies silti jaksaa marmattaa kun "hiuksia joka paikassa".
Ei ole pyykeissä hiuspalleroita. Mutta suihkun lattiakaivon päällä pyörii iso hiusmöykky aina suihkussa käydessä.
Meillä on neljä pitkä tukkaista ja satunnaisia hiusklönttejä on pyykin mukana. Eihän tukkaa loju ympäriinsä, koska ne pidetään kiinni tavalla tai toisella. Kun lähdetään ulos bilettämään tms. on hiukset auki. ;)
Äitini aina ihmettelee, miksei meidän ruuista koskaan löydy hiuksia. Se oikeasti etsii niitä.
Meillä on koirankarvaa hiusten sijaan.
mulla on puolipitkät hiukset ja synnytyksen jälkeen hiuksia tuntuu olevan joka paikassa vaikka imuroin liki joka päivä! Mulla om kaikenlisäksi tosi paksut hiukset, eli on mistä irtoaa :-D
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:07"]
En pyykinpesussa ole huomannut, mutta vkylppärin lattiakaivossa on isoja hiustolloja. Mä ravistelen aina vaatteet hyvin partsilla ennen pyykkikoriin laittoa. Kyllä mies silti jaksaa marmattaa kun "hiuksia joka paikassa".
[/quote]
No ehkäpä sinä saat joskus tulevaisuudessa ilon valittaa miehellesi samasta aiheesta.
Ne menee paniikkiin siellä koneessa ja hakeutuu toistensa luokse etsimään turvaa.
Tulee hiustukkoja ja tuli jo lapsena. Muistan kun äiti kiukutteli kun joka paikka oli täynnä mun pitkiä hiuksia, pyykitkin.
Mua ei haittaa nuo pitkät irto hiukset, koska rakastan tyttöystäväni pitkiä hiuksia. Vapaana olevat pitkät hiukset on mulle varmaan joku fetissi :-)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:29"]
Ne menee paniikkiin siellä koneessa ja hakeutuu toistensa luokse etsimään turvaa.
[/quote]
hah ihana :-D
Minulla on pitkät paksut hiukset, mutta pidän niitä aina kiinni. Sen vuoksi tuota ilmiötä ei esiinny.
Jep. Ja niitä on vaatteissa muutenkin, sängyssä, sukissa, matoilla, lattialla... Asun yksin ja imuroin kerran viikossa. Alkaa jo tympimään! Ennen ei ollut tätä ongelmaa, vaikka minulla on aina ollut pitkät hiukset. Alkoi joskus syksyllä.