Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinteyttävät vartalovoiteet???

Vierailija
24.01.2015 |

Viime vuosina painoni on ollut jatkuvassa nousussa. Olen parin vuoden aikana onnistunut jopa laihduttamaan semmoiset 6 kiloa mutta takaisin olen ne sitten tyhmänä syönyt. Ja nyt tammikuun alussa vaaka näytti taas sen 69 kiloa mikä on ihan liikaa kun olen 160 cm pitkä. Ikää on nyt 35v.

Noh, otin sitten itseäni viikko sitten niskasta kiinni ja jätin kaikki turhat hötöt pois. Olen syönyt kasviksia, tofua, kalaa, kananmunia, hyviä rasvoja... Vettä juon normaalistikkin reilusti. Itseasiassa olen tämän myötä innostunut kokkailemaan, joten ei kyllästytä eikä nälkä vaivaa.

Nyt on sitten käynyt niin, että nestettä on lähtenyt jo 5 kiloa!!! En tiedä vaikuttaako tähän myös se, että lopetin joulun tienoilla e-pillerit, joita ehdin syödä 17-vuotiaasta asti. Ainahan sanotaan, että painoa pitäisi tiputtaa pikkuhiljaa ettei nahka ala roikkua mutta kun ne nesteet nyt vaan humahti pois! Ja nyt on semmonen fiilis, että iho on löysä :(

Kuntosalilla olen käynyt silloin tällöin ja nyt aion käydä säännöllisesti. Kotona kuntopyöräilen ja töissä tulee käveltyä paljon. Ajattelin, että lisäksi voisin ostaa jonkun kiinteyttävän vartalovoiteen... Onko kenelläkään suosituksia? Lisäksi olisi kiva kuulla miten muilla ikäisilläni on käynyt kun on laihduttanut 10-15 kiloa, jäikö iho roikkumaan vai palautuiko se paikoilleen? Ja jos palautui, niin mitä teit asian eteen vai teitkö mitään?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uskot noihin mainoksiin?

Vierailija
2/2 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne mihkään roikkuvaan ihoon auta, korkeintaan johonkin pieneen selluliittiin tms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan