Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsettoman 30-40-vuotiaan sinkun löytäminen Tinderissä

09.11.2021 |

Millaisia kokemuksia teillä miehillä on:

Jos toivotte ensisijaisesti löytävänne lapsettoman yli 30-vuotiaan sinkkunaisen, kuinka helppoa se on? Mietin vaan, että varmaan aika monella 30+ ikäisellä naisella on lapsia ja sitten ne naiset, joilla ei lapsia, ovat niin vauvakuumeisia, että he haluaisivat hankkia lapsen heti ekan treffikumppanin kanssa.

Kommentit (23)

1/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmaan sillä on paljon merkitystä, että kuinka isolla paikkakunnalla asuu: jos asuu Espoossa, asuu siellä paljon lapsettomia sinkkunaisia, kun taas jos asut vaikka Kiteeltä, niin siellä lastenteko aloitetaan jo yleensä parikymppisenä eikä siellä ole juurikaan sinkkunaisia.

Vierailija
2/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä mahdotonta. Noilla naisilla on niin jäätävästi kysyntää, ettei tämmöisellä tavallisella lehtorilla ole mitään saumaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on tuon ikäinen, lapseton ja sinkku, on siinä jotain vikaa.

Yleensä luonne on niin hankala ettei sitä kestä erkkikään.

Vierailija
4/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt noissa treffisovelluksissa ollut noin 3 vuotta ja havaintoni mukaan juuri niillä kauniilla naisilla on lapsia ja niillä ei niin kauniilla taas ei ole. Minä en lapsia halua vaan haluan naisen joten hankalaa se kumppanin löytyminen on näin 32 vuotiaana. 

Vierailija
5/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, on myös ihmisiä eivät halua lapsia lainkaan missään vaiheessa elämäänsä.

Vapaaehtoisesti lapseton 30+ ikäinen nainen (tosin sinkku en ole ollut yli vuosikymmeneen)

6/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja, on myös ihmisiä eivät halua lapsia lainkaan missään vaiheessa elämäänsä.

Kyllä, mutta uskon , että aika moni lapseton 30-40-vuotias nainen toivoo saavansa lapsia ja moni niistäkin, joilla on jo lapsia, alkaa haluta lisää lapsia heti kun tapaa uuden ukon.

Vierailija
7/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi kaikille että tämä käyttäjä Kristiina xx  on   m o d e

Vierailija
8/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nyt noissa treffisovelluksissa ollut noin 3 vuotta ja havaintoni mukaan juuri niillä kauniilla naisilla on lapsia ja niillä ei niin kauniilla taas ei ole. Minä en lapsia halua vaan haluan naisen joten hankalaa se kumppanin löytyminen on näin 32 vuotiaana. 

No kaikkea ei voi saada. Jos ei halua kaunista naista, jolla on lapsia, niin eihän tuossa jää kuin se vaihtoehto, että otat sen vähemmän kauniin lapsettoman. Tai sitten mietit, onko lapset tosiaan kynnyskysymys. Eihän sinusta heidän isää tule.

Vierailija
9/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta uskon , että aika moni lapseton 30-40-vuotias nainen toivoo saavansa lapsia ja moni niistäkin, joilla on jo lapsia, alkaa haluta lisää lapsia heti kun tapaa uuden ukon.

No ei sentään. Minulla oli kaksi lasta eron jälkeen ja muutamakin lapseton sinkkumies erehtyi luulemaan, että haluaisin niitä lisää. Ei todellakaan, vaan etsin vain kumppania itselleni. Ja löysinkin hänet, kolmen lapsen iskän.

10/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi kaikille että tämä käyttäjä Kristiina xx  on   m o d e

Mistä sä tämän olet keksinyt?

Vierailija
11/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastojen mukaan edes puolella 30v naisista ei ole lapsia.

Vierailija
12/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kaikkea ei voi saada. Jos ei halua kaunista naista, jolla on lapsia, niin eihän tuossa jää kuin se vaihtoehto, että otat sen vähemmän kauniin lapsettoman. Tai sitten mietit, onko lapset tosiaan kynnyskysymys. Eihän sinusta heidän isää tule.

No minä pystyn kyllä elämään ilman naistakin eli en minä sitä vähemmän kaunista naista halua koska haluan hyvän naisen jos suhteeseen alan. Lapset on kynnyskysymys koska ne lapset kuitenkin asuu joko kokonaan tai osittain sen naisen luona enkä lapsia halua siihen talouteen missä asun.

13/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nyt noissa treffisovelluksissa ollut noin 3 vuotta ja havaintoni mukaan juuri niillä kauniilla naisilla on lapsia ja niillä ei niin kauniilla taas ei ole. ;

Loogisesti ajateltuna lapsettomilla sinkuilla on nimenomaan aikaa panostaa omaan hyvinvointiin ja treenata salilla jne sekä käyttää rahaa ulkonäön ehostamiseen, toisin kuin vaikka 4 lapsen yh-mutsilla

Vierailija
14/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä pystyn kyllä elämään ilman naistakin eli en minä sitä vähemmän kaunista naista halua koska haluan hyvän naisen jos suhteeseen alan. Lapset on kynnyskysymys koska ne lapset kuitenkin asuu joko kokonaan tai osittain sen naisen luona enkä lapsia halua siihen talouteen missä asun.

No sittenhän tyytyminen on hyvä vaihtoehto.

Vierailija
15/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko myös joulupukkiin?

Vierailija
16/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nyt noissa treffisovelluksissa ollut noin 3 vuotta ja havaintoni mukaan juuri niillä kauniilla naisilla on lapsia ja niillä ei niin kauniilla taas ei ole. ;

Loogisesti ajateltuna lapsettomilla sinkuilla on nimenomaan aikaa panostaa omaan hyvinvointiin ja treenata salilla jne sekä käyttää rahaa ulkonäön ehostamiseen, toisin kuin vaikka 4 lapsen yh-mutsilla

Ei se silti sitä tarkoita, että kaikki tekevät niin. Ne ihmiset, jotka panostavat liikuntaan ja/tai ulkonäköönsä, tekevät sen, oli lapsia tai ei. Valtaosa ei niin kauheasti jaksa, oli lapsia tai ei. Toki lapsia saaneet vetoavat siihen, että "muuten kyllä, mutta lasten takia ei pääse liikkumaan / ei ehdi huolehtia ulkonäöstään", ja sitten lapsettomilla on laajempi skaala tekosyitä.

Vierailija
17/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vapaaehtoisesti lapsettomat naiset on niin kuumaa valuuttaa markkinoilla, että ne viedään käsistä.

Vierailija
18/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen hoikka ja ihan nätiksi kehuttu lapseton kolmekymppinen sinkkunainen, mutta olen myös aseksuaali, joten ei kai haittaa, että suhteessa ei tule sitten seksiä olemaan ollenkaan?

Vierailija
19/23 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen hoikka ja ihan nätiksi kehuttu lapseton kolmekymppinen sinkkunainen, mutta olen myös aseksuaali, joten ei kai haittaa, että suhteessa ei tule sitten seksiä olemaan ollenkaan?

Jos haluasit seksiä niin ottaisin sinut heti ;) Lapsia en halua ja olen aika komea. 

20/23 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

?