Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pyydän varattua miestä siittämään minulle toisenkin lapsen..

Vierailija
08.09.2006 |

meillä on jo yksi vahinko-lapsi, ja ajattelin ehdottaa miehelle että tehtäisiin pikkusisarus, ihan siis tarkoituksella..

mitäs siihen sanotte, tiukkikset?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan...

Vierailija
2/24 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en mä sinua pidä minään pahana tyyppinä, se mieshän tässä se sika on. SInä olet vain säälittävä, tai kenties jotenkin mielenterveysongelmainen tms. EI hyvällä itsetunnolla varustettu normaali nainen halua elää tuollaisessa alennustilassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin helppoa, mutta omapahan on valintasi.

Vierailija
4/24 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän muumimuki-systeemin, jos vaimo tietää ja hyväksyy, mutta en perinteistä keinoa (siis varatun kanssa). Mies joutuu maksamaan elatusmaksut ja muutenkin lapsi oman liiton ulkopuolella sotkee asioita. Mitä ajattelee miehen ja hänen vaimonsa yhteiset lapset?

Vierailija
5/24 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on sisaruksia, jotka varmaankin haluavat joskus oppia tuntemaan...Ja entäs isä sitten? Onko kivaa pitää isä salassa?

Vierailija
6/24 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä isää tarvitse salassa pitää, täällähän hän käy meitä tapaamassa.

onhan noita muitakin perheitä, jossa isä asuu eri osoitteessa ja jopa naimisissa muun kuin äidin kanssa, niin mikäs ongelma tuo nyt meidänkään lapsille olisi. ?

Vierailija
7/24 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, ettei miehellä sentään ole lapsia. Mutta miksi ihmeessä haluat tehdä tällaista? Siksikö, että haluat toisen lapsen ja lapsille saman isän? Onhan se ymmärrettävää, mutta silti ihmettelen ratkaisuasi. Kyllähän sen isän joutuu pitämään salassa muilta, vaikkei siis lapsilta tietenkään. Lapset eivät voi avoimesti kertoa olevansa tämän miehen lapsia, kulkea isänsä kanssa perhejuhlissa, tai edes kaupungilla eivätkä siis voi elää normaalia lapsen elämää isänsä kanssa. Epäreilua.

Miksi et elä miehen kanssa yhdessä? Eikö hän halua erota vai etkö sinä halua häntä? Tuntuu niin oudolta. Yritän ymmärtää, mutta tiukkaa tekee.

8

Vierailija
8/24 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtaisesti en pystyisi olemaan numero 2. Enkä haluaisi asettaa lapsiani siihen.

Vierailija
9/24 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut selittelemään lapsille, että isi tulee jos " ehtii" (=pääsee).

Eikö lapsilla olisi oikeus isään, joka elää mukana arjessanne eikä vain silloin kuin vaimoltaan pääsee?

Vierailija
10/24 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmin minä olisin halunnut kokonaan hänen kanssa yhteen, silloin hän ei taloudellisista syistä voinut erota vaimostaan, eikä olisi kaiketi muutenkaan halunnut lyödä hynttyitä yhteen minun kanssani kokonaan, ja nyt kun hän olisi halukas olemaan minun kanssani perheenä ja vain minun, en enää haluakkaan häntä niin että olisin valmis siihen..

sisaruksen haluaisin lapselleni siksi että hänellä ei olisi niin " yksinäistä" , vaan olisi sisarus lapsuutta rikastuttamassa. enemmän tohinaa ja touhua, seuraa.. ymmärrätkös pointin? :)

Vierailija
11/24 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden naisen joka teki " tarkoituksella" lapsen ukkomiehen kanssa. Ei kai yli 30-vuotiaalle tule vahinkoa, jos deittailee pidempään varatun kanssa? Mies oli kaiken lisäksi komea ja nainen puhui et sen kans tulis hyvän näköisiä lapsia. Miehen vaimo ei tiedä vieläkään, että mies on tekassu toisen naisen kanssa lapsen. Tämä tuntemani nainen väittää minulle, että hän ei ole enää lapsensa isän kanssa, mutta en usko. sillä mies juoksee niillä aika usein lasta katsomassa. Epäilen kylläkin, että panemassa naista. Tekee kieltämättä pahaa ajatella sitä vaimoa... toivottavasti se ei saa ikinä tietää, että saa elää onnellista elämää rakastuneena.

Vierailija
12/24 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuollaisessa miehessä ole sen vertaa munaa, että muuttaa sitten vaikka omilleen kuin että elää sivusuhteessa? Jos hän on kerran valmis rakentamaan elämää VAIN sinun kanssasi, mitä ihmettä hän enää tekee vaimonsa kanssa? Vai oletko ap varma, ettei sinua kuseteta tässä asiassa eli mies leikkii sekä sinulla että vaimollaan?

Vierailija
13/24 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielipiteeni kyllä on, että sinun pitäisi päästää mies menemään menojaan, jos et häntä kokonaan itsellesi halua. Ei se mikään lapsentekokone ole, vaikka hommansa osaisikin ;) Anna hänen yrittää jatkaa elämäänsä vaimonsa, tai jonkun sopivamman, kanssa, äläkä enää ryhdy lasta hommaamaan. Se nääs vaatii niitä sänkypuuhia ja niihin ei ilman tunteita voi ryhtyä, jos on yhteistä historiaa noin paljon takana. Ja sitten sitä ollaan taas vain enemmän kiinni, jossain sellaisessa, mikä ei toimi :-/

Mies on sinussa kiinni, ehkä rakkaudesta, ehkä tottumuksesta, mutta jos et häntä halua, sinun pitää päästää irti. Ei ole reilua kenellekään, että roikutte tuossa suhteessa, joka ei johda mihinkään. Paitsi ehkä vaimon itsemurhaan, kun asiasta kuulee...

Älä käsitä minua väärin, en tuomitse sinua millään tavalla.

8/10

Vierailija
14/24 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi en halua häntä vakavampaan suhteeseen.

ja koska en halua häntä kokonaan itselleni, hän tosiaankin roikkuu vaimonsa kanssa, koska sillä naisella on näet rahaa... ei siis kannata ihan noin vaan lähteä omilleen; ilman kumpaakaan naista ja ilman tajutonta rahamäärää:)) outoa, mutta näin on.

ja toisaalta, ehkä moni muukin roikkuisi tuon vaimon kelkassa kun olisi suurista rahasummista kyse.. turha lähteä pois ilman naista ja " vain" omat rahat taskussa:))

huomaa varmasti juu tekstistäni, että rakkaus tätä miestä kohtaan on jo mennyttä:)))) hauska ja mukava tyyppi, hellä ja huolehtiva, mutta...

Vierailija
15/24 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet miehen kanssa, koska haluat uuden lapsen. Miehesi on vaimonsa kanssa, koska vaimo on rikas.

Te siis ette halua olla yhdessä. Haluaisiko mies perheen? Jos, niin rahako häntä estää tulemasta luoksesi vai se, että sinä et päästä?

Vierailija
16/24 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hänen kanssaan kyllä kannata oikeaa suhdetta suunnitellakaan. Jännää, että miehen itsetunto kestää naisen rahoilla elelyn.

Mutta tuo lapsiasia...Äh, hankala juttu. Etkö sitten itse haluaisi normaalin parisuhteeseen jonkun ihan muun miehen kanssa? Tekisit sen toisen sitten hänen kanssaan, kun sen aika tulee? Yhden lapsen yh:na ehkä helpompaa löytää uusi mies, kuin kahden?

8/10

Vierailija
17/24 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä en päästä häntä elämääni " miehekseni" .

ja--koska en päästä häntä minun miehekseni, niin hänen on siis kannattavaa " paremman puutteessa" roikkua vaimonsa kelkassa, koska se on tuottavaa:)))

totesin jo itsekkin että omituista menoa, mutta elämä usein on.. ei se ole kaikilla sitä sellaista perheidylliä..

Vierailija
18/24 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on nyt tässä vaiheessa enää toissijaista moralisoida, mikä on oikein ja mikä väärin. Ei tuo soppa nyt enää toisesta lapsesta ratkaisevasti pahemmaksi muutu.

Vierailija
19/24 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siis maksa elareita? Yksi kaunis päivä tuo häntäheikkisi siis löytää uuden naisen, häipyy sinun ja lastesi elämästä eikä lapsille jää isästään edes sukunimeä muistoksi. Voi piru.

Ei ole kaikkien elämä yksinkertaista, ei. Ja juu, ei ole minunkaan ;) Mutta tuntuu, että sinä kyllä tietentahtoen järkkäät itsesi syvemmälle suohon, jos vielä toisen lapsen teet.

8/10

Vierailija
20/24 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen jo 30, ja en kovin sosiaalista elämää viettävä, niin itseni tuntien saan odottaa sitä oikeaa prissiäni vielä 80-vuotiaanakin..

olen totuttautunut siihen ajatukseen, että tulen aina olemaan yksin, ja mielestäni olisi kuitenkin parempi ja hyväksyttävämpi juttu, että lapsillani olisi sama isä.

kiitos 8/ 10, on ollut mukava jutella kanssasi, ja muidenkin, on mukava huomata että on myös olemassa teitä, jotka ei heti tuomitse ja leimaa minua perheenrikkojaksi ym:)

mutta nyt menen nukkumaan, ja yritän tiirailla unia siitä oikeasta prinssistäni. tunnistan hänet kaiketi siitä valkeasta ratsusta..

öitä!