Eipä noissa Jouluradioissa kovin laajat soittolistat ole, kun olen kuullut kaikki kappaleet jo moneen kertaan
Luulisi jouluohjelmistoa olevan enemmän tarjolla.
Kommentit (11)
Ottaa päähän koko joulu, suomessa on paljon ihmisiä maista joita toi ärsyttää enkä yhtään ihmettele!
Vierailija kirjoitti:
Ottaa päähän koko joulu, suomessa on paljon ihmisiä maista joita toi ärsyttää enkä yhtään ihmettele!
Ei kannata sitten ainakaan Jouluradiota kuunnella
Minulle riittää mainiosti se, että joululaulut soivat vain viikon. Tapanilta täyskielto.
Kaupat, joissa joululaulut raikaa, jäävät ilman minun rahojani, kierrän ne kaukaa.
Aloitan jouluradion kuuntelemisen yleensä joulukuun 1.päivä ja se loppuu sitten tapaninpäivän jälkeiseen aikaan. Nautin jouluradiosta suuresti. Mutta saman olen huomannut, samoja joululauluja tuntuu pyörivän, vaikka valikoimaa riittäisi vaikka kuinka. Joskus toivoisi kuulevansa joitakin tiettyjä joululauluja, mutta vaikka kuukauden kuuntelisi, niin ei kuule niitä kertaakaan. Voihan niitä toki kuunnella muualta, mutta olisi tosiaan kiva, että valikoimaa lisättäisiin ihan sen perusjouluradionkin puolella. Hyvä se silti on.
Vierailija kirjoitti:
Aloitan jouluradion kuuntelemisen yleensä joulukuun 1.päivä ja se loppuu sitten tapaninpäivän jälkeiseen aikaan. Nautin jouluradiosta suuresti. Mutta saman olen huomannut, samoja joululauluja tuntuu pyörivän, vaikka valikoimaa riittäisi vaikka kuinka. Joskus toivoisi kuulevansa joitakin tiettyjä joululauluja, mutta vaikka kuukauden kuuntelisi, niin ei kuule niitä kertaakaan. Voihan niitä toki kuunnella muualta, mutta olisi tosiaan kiva, että valikoimaa lisättäisiin ihan sen perusjouluradionkin puolella. Hyvä se silti on.
Niitä jouluradioitahan on ties kuinka monta. Klassinen jouluradio, lasten jouluradio, ruotsinkielinen jouluradio, pikkujouluradio ja niin edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Minulle riittää mainiosti se, että joululaulut soivat vain viikon. Tapanilta täyskielto.
Kaupat, joissa joululaulut raikaa, jäävät ilman minun rahojani, kierrän ne kaukaa.
😅
Suosittelen Mariah Careytä repeatilla. Sen jälkeen ei jouluradion soittolistat häiritse.
Mä suosittelen spotify premiumia. Voit soittaa ihan minkä joululaulun haluat ja myös tehdä omia joulusoittolistoja.
Biisit sivulta voi nähdä mitä lauluja Jouluradio soittaa. Ei tuo kovin laaja ole
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen Mariah Careytä repeatilla. Sen jälkeen ei jouluradion soittolistat häiritse.
Se all i want for christmas is you on aivan karmeaa meteliä ja huutoa. Korva ei yhtään nauti tuon kuuntelusta, ja ketutuskäyrä nousee samantien. Ymmärrän ehkä miltä tuntuu, jos joillekin kaikki joulumusiikki ärsyttää kaupoissa. Minulla nimittäin tuo saa vihaiseksi, muuten tykkään joululauluista kovasti!
Jokos ne soi?