Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4kk vauvan kehitys

Vierailija
24.01.2015 |

4kk vauva edelleen morottaa ja askeltaa. Tarttuu esineeseen vain harvoin. Olen huomannut että monesti yrittää tarttua, mutta kädet " vapisevat " niin ettei saa kohdennettua niitä esineeseen. Tänään panin merkille että morotti hoitopöydällä monta kertaa vaikkei mielestäni edes säikähtänyt mitään. Olen jo hiukan huolissani kehityksestä. Onko kellään kokemuksia?  4kk lääkäri viikon päästä. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on morottaa?

Vierailija
2/8 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelu/240672/ketju/4_kk_ja_morottaa löysin tuommosen vanhan ketjun, jospa tästä ois hieman apua =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 19:43"]

Mikä on morottaa?

[/quote]

moron-refleksi

Vierailija
4/8 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä läkäri 4kk neuvolassa katsoi morotuksen ja kyllä selvästi se vielä näkyi.

Vierailija
5/8 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 19:47"]Meillä läkäri 4kk neuvolassa katsoi morotuksen ja kyllä selvästi se vielä näkyi.
[/quote]

eikä lääkäri siis ollut mitenkään huolissaan.

(mulle ei aukee tosta linkitetystä ketjusta kuin 4 viestiä etten tiedä mitä siellä sanotaan)

Vierailija
6/8 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vauva korottaa ja askeltaa myös vielä, tosin vähemmän kuin ennen. Ei myöskään käänny ympäri, ainoastaan kyljelleen menee. Esineisiin tarttuu ja päätä kannattelee hyvin pystyssä ja vatsallaan ollessaan. Yhtään en ole huolissani. Ylihuomenna täyttää 4kk.

Vierailija
7/8 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*morottaa

Vierailija
8/8 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kk vielä tosi pieni! Muistelen et 6kk suunnilleen pitäis varhaisheijasteet väistyä, mutta nää on niin yksilöllisiä. Meillä oli pojalla 5kk vielä askellusta, mutta tosi "vaimeana", 6kk katottiin uudestaan ja ei enää ollu. Ja erittäin normaalisti kehittyny vajaa pari vuotias :) ei hätää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan