Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen vuorokausi polttamatta

Vierailija
24.01.2015 |

Ei hirveästi tee tupakkaa mieli, mutta suklaata senkin edestä. Kiva yrittää laihduttaa täs samalla. :/

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä suklaata niin paljon kuin mieli tekee, pienempi paha se on kuin tupakka ja se on paljon helpompi lopettaa tai säännöstellä kuin tupakointi. Sitäpaitsi jonkin ajan kuluttua kun olet jo tottunut uuteen elämääsi, alat ulkoilla ja löytää ehkä muita aktiviteetteja joilla helposti karistat suklaan mahdollisesti aiheuttamat muutamat lisäkilot pois. Sinä pystyt lopettamaan kessuttelun koska siihen pystyi tällainenkin, täysin selkärangaton alkoholisti kuin minä. 

Vierailija
2/7 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kului ensimmäisenä vuonna salmiakkia niin paljon että sain verenpainelääkityksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 19:27"]Anna mennä suklaata niin paljon kuin mieli tekee, pienempi paha se on kuin tupakka ja se on paljon helpompi lopettaa tai säännöstellä kuin tupakointi. Sitäpaitsi jonkin ajan kuluttua kun olet jo tottunut uuteen elämääsi, alat ulkoilla ja löytää ehkä muita aktiviteetteja joilla helposti karistat suklaan mahdollisesti aiheuttamat muutamat lisäkilot pois. Sinä pystyt lopettamaan kessuttelun koska siihen pystyi tällainenkin, täysin selkärangaton alkoholisti kuin minä. 
[/quote]
niitä lisäkiloja vaan ei saisi tulla yhtään. :/ ylipainoa nytkin 15-20kg.

Vierailija
4/7 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 19:27"]Anna mennä suklaata niin paljon kuin mieli tekee, pienempi paha se on kuin tupakka ja se on paljon helpompi lopettaa tai säännöstellä kuin tupakointi. Sitäpaitsi jonkin ajan kuluttua kun olet jo tottunut uuteen elämääsi, alat ulkoilla ja löytää ehkä muita aktiviteetteja joilla helposti karistat suklaan mahdollisesti aiheuttamat muutamat lisäkilot pois. Sinä pystyt lopettamaan kessuttelun koska siihen pystyi tällainenkin, täysin selkärangaton alkoholisti kuin minä.  [/quote] niitä lisäkiloja vaan ei saisi tulla yhtään. :/ ylipainoa nytkin 15-20kg.

Siispä ei kun kessu huuleen jos koet sen paremmaksi vaihtoehdoksi. 

[/quote]

Vierailija
5/7 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut nyt 24pv polttamatta. Ja suklaata nimenomaan syön senkin edestä, salilla kyllä käyn ettei hirveänä pääsisi lihomaan. Itse olen ottanut asenteen että sen tovin kun tarvitsen makeaa (suklaata) etten polta on se pienempi paha kunhan en päästä painoa nousemaan tolkuttomasti (max 5kg). :)

Vierailija
6/7 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempi paha se suklaa on :)

Vierailija
7/7 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin vittuilee jatkuvasta mussuttamisesta. :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän