Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahtoisin vain päästä antamaan suuseksiä

Vierailija
24.01.2015 |

Olen 30 vuotias sinkkumies jolla takana yksi pitkä seurustelusuhde. En kuitenkaan ole vielä tähään ikään mennessä päässyt kokemaan suuseksin saloja, sillä eksälleni ajatus suuseksistä oli jotenkin ylitsepääsemätön. En kaipaa varsinaisesti seurustelua enkä mitään yhden illan juttuja. Haluaisin silti niin kovasti päästä kokemaan miltä tuntuu päästä nuolemaan ja suukottelemaan naisen pyhintä. Olen miettinyt erilaisia seuralaispalveluita, mutta näissä on aina ns. tartuntavaara. Ja toisaalta en tiedä haluaisinko nuolla sellaista jonka värkkiä harva se päivä eri miehet ovat höylänneet. En tiedä oikein miten saisin fantasiani toteutettua. Taitaa vielä olla niin että monet naiset pitävät suuseksiä perusseksiä intiimimpänä, joten tätä ei välttämättä minkään baarijutunkaan kanssa pääse toteuttamaan. Toki varmasti on vapautuneempiakin yksilöitä. Jostain kun vain löytäisi sen yhden joka antaisi toteuttaa haaveeni ja vähän vielä opastaisi kuinka se tuntuu parhaimmalta.

Ideoita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä päin ap olet?

Vierailija
2/11 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi se tunne kun pillua nuollaan....minäkin vasta 42 vuotiaana koin ensimmäisrn kerran. .annpin vieraallelun oma mies estoinen. Ja tuntui helvetin hyvältä! Netistä löyty muolija ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:27"]

Oi se tunne kun pillua nuollaan....minäkin vasta 42 vuotiaana koin ensimmäisrn kerran. .annpin vieraallelun oma mies estoinen. Ja tuntui helvetin hyvältä! Netistä löyty muolija ;)

[/quote]

...Ja samalla rustasit tilapäivitystä? :D

-Niksu

Vierailija
4/11 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulustahan minä.

Vierailija
5/11 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:47"]

mun pillua saa tulla nuolemaan vaikka heti;)

[/quote]

Voi kun voisinkin. Minulla on polvet ja selkä sökönä. Selkä on niin pahana että eukko ei voi ratsastaa koska voin halvaantua. Polvet on taas niin sököt että tekee takaapäin naidessa niin kipeää että kullini lerpahtaa.. Olen monesti kysynyt eukoltani että saanko nuolla hänen pilluaan,koska tiedän että hän sai nuolemalla megaorgasmin. Vastaus on ollut mutta kun sinä et saa sitten, vastasin että nautinhan minä kun sinä saat. Runkkaamalla on pitänyt itseni hoitaa. Mikä neuvoksi?.

Vierailija
6/11 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan invalideilläkin haluja.

Vierailija
7/11 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 18:01"]

[/quote]

Voi kun voisinkin. Minulla on polvet ja selkä sökönä. Selkä on niin pahana että eukko ei voi ratsastaa koska voin halvaantua. Polvet on taas niin sököt että tekee takaapäin naidessa niin kipeää että kullini lerpahtaa.. Olen monesti kysynyt eukoltani että saanko nuolla hänen pilluaan,koska tiedän että hän sai nuolemalla megaorgasmin. Vastaus on ollut mutta kun sinä et saa sitten, vastasin että nautinhan minä kun sinä saat. Runkkaamalla on pitänyt itseni hoitaa. Mikä neuvoksi?.

[/quote]

Ei molempien ole aina pakko saada. Joskus voi keskittyä vain toisen mielihyvään, luonnollisesti kaksisuuntainen tie. Vaihtoehtoisesti voi mennä vuorovedolla. "ensin sä ja sitte mä"

-Niksu

Vierailija
8/11 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä lähtisin ainakin baarista sun mukaan jos sanoisit et haluat nuolla mun pimppiä

N23

Vierailija
9/11 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/11 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Missä asut? Voisin tulla nuolemaan vaikka heti. Minulle kans riittäisi, että saisin nuolla, kun minunkaan vaimo ei anna minun nuolla - ei ole koskaan antanutkaan ja liekö siksi ei anna, kuin ei tiedä miltä se tuntuu? Liekö joku joskus nuollut niin, että on satuttanut, tiedä häntä.... Laita viestiä, mistäpäin olet ja milloin vois tulla nuolemaan. :) Toki saa ihan kukavaan, joka pimpin omistaa ja haluaa sitä nuoltavan laittaa s-postia. shier (at) luukku . com

ei ap.

Vierailija
11/11 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin oikeasti voisin harkita antavani suuseksiä jollekkulle vapaaehtoiselle täältä. Olisi mukava ensin viestitellä ja katsoa sitten toteutettaisiinko asia. Parempi vaihtoehto tämäkin kuin maksullinen. Iällä/ulkonäöllä ei niin kauheaa merkitystä ole.

ap.