Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen todella hyvännäköinen mies

Vierailija
24.01.2015 |

Tällä palstalla saa usein lukea kaikenlaisia avauksia, joiden kirjoittaja on "komea mies" tms roskaa. Haluan täten kertoa teille minkälaista on oikeasti olla komea mies. Elämäni on aivan yhtä yksinkertaista kuin kenen tahansa muunkin. Naiset eivät kävele päin lyhtypylväitä kun tulevat kadulla vastaan, korkeintaan hymyilevät maireasti ja katsovat silmiin. En saa ylennyksiä komeuteni vuoksi, vaan siksi että olen hyvä työssäni ja olen luottavainen itseeni. Ainoa huono puoli komeudessa on satunnaiset haistattelut (ns "homottelut) huonon itsetunnon omaavilta luusereilta. Toisin sanoen kaikki roska, jonka olette saattaneet lukea tällä palstalla komeista miehistä ei ole todenmukaista.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua että mainitsit, ystävättäreni tunnusti kerran kävelleensä sananmukaisesti päin lyhtypylvästä kun piti katsoa pitkään komeaa miestä. Ko. mies huomasi tämän ja häntä oli hymyilyttänyt. Et varmaan ollut sinä?

ps. tajuat älykkäänä ihmisenä varmaan, että ulkonäkösi vaikuttaa myös uralla etenemiseesi? Kaikki ei ole ahkeruutesi ansiota.

Vierailija
2/17 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit olevasi "todella hyvännäköinen mies". Toisin sanoen suututit av-mammat jo kättelyssä, koska poliittisesti korrektilla palstalla ei saa sanoa tosiasioita, ja kaikki täällä kunnioittavat toisiaan ettei kenellekään tulisi paha mieli... Eli siis varaudu typeriin vastauksiin ja kuittailuihin. m25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva, mä taas olen todella hyvännäköinen nainen. Ei munkaan elämäni ole mitenkään ihmeellistä, mutta varmaan halutessani voisin hyötyä enemmän.

Vierailija
4/17 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkittäisitkö kuvasi, niin voimme ihailla? :)

Vierailija
5/17 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei,sä oot hyvännäkönen. Mä oon astmaatikko. Terve!

Vierailija
6/17 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 01:44"]

[/quote]

juuri näin. turha uhota muuten.

Vierailija
7/17 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja istut perjantaiyönä av:lle viestittämässä.

Vierailija
8/17 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan..

Vierailija
9/17 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 01:44"]

[/quote]

Sarkasmi on varsin läpinäkyvää tuossa viestissä, mutta vastaan siihen kuitenkin. Minulla ei ole aikomustakaan ladata kuvaani anonyymille palstalle, varsinkin kun olen jo kerran joutunut identiteettivarkauden uhriksi. AP

Vierailija
10/17 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 01:46"]

[/quote]

Miksei? Hyvännäköisyys ei tarkoita ulospäinsuuntautuneisuutta tai kovia biletyshaluja ynnä muuta vastaavaa.

Vierailija
11/17 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jaa, miksi en istuisi? En tiennytkään, että hyvännäköisiltä ihmisiltä on täältä pääsy kielletty. Vihjaat, että minun pitäisi olla jossain baarissa tai yöklubissa iskemässä naisia. Se ei ole minun juttuni ;) AP

Vierailija
12/17 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 01:50"]

[/quote]

Miksei? Hyvännäköisyys ei tarkoita ulospäinsuuntautuneisuutta tai kovia biletyshaluja ynnä muuta vastaavaa.

[/quote]

Huoh tuo oli lisäys aloituksen listaan

Vierailija
13/17 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pahannäköinen, mutta ehkä en täysin paha mies. Itsetunnosta en tiedä, mutta omanarvontunto sallii minun tämän todeta. Kuten myös sen, että jos luusereita on, niin myönnän mielelläni kuuluvani joukkoon.

Vierailija
14/17 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, sitä kun kaikki ei välttämättä ole kanssasi samaa mieltä. Voit pitää itseäsi vaikka maailman parhaimman näköisenä, mutta kaiiki muut eivät todellakaan ole kanssasi samaa mieltä.

Mikä oli aloituksesi pointti?

Vierailija
15/17 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen ei ainakaan itselleni merkitse sitä, että olisin miehestä millään tapaa automaattisesti edes seksuaalisesti kiinnostunut. Toki tunnistan jos joku on yleisten mittapuiden mukaan hyvännäköinen, mutta mitään viboja se ei yksistään herätä. Monilla hyvännäköisillä tuntuu olevan joku ihme käsitys itsestään, että "mä nyt saisin kenet vaan tai ainakin sut kun oot tuollanen melko normaalin näkönen" Ei se ihan niin mene. Itseäni ei 90% "hyvännäköisistä" kiinnosta edes ulkonäön perusteella.

Vierailija
16/17 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile ap ulkonäköäsi.

Ketä julkisuuden henkilöä muistutat eniten ulkonäötäsi?

Vierailija
17/17 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaverini on mielettömän hyvännäköinen ja ääni pelkkää hunajaa. Lyhtypylväisiin päin en ole nähnyt kenenkään kävelevän hänen takiaan (yleensä naiset pysähtyvät) mutta yksi onnistui kaatumaan ojaan.

Tästä päätellen ap ei ole todella hyvännäköinen, korkeintaan vain hyvännäköinen.