Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysely: Haluatko sängyssä alistuvan miehen?

Vierailija
23.01.2015 |

Peukku ylös = alistuva mies

Peukku alas = dominoiva mies

Jos joku välimuoto, niin älä peukuta vaan vastaa viestillä jos haluat.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat alistuvan miehen sitten, kun miehestä tulee objekti, jonka takapuolta, rintaa ja sukuelimiä nainen saa kähmiä ja kuvata annettuaan tarpeeksi rahaa. 

-Mies 29v-

Vierailija
2/19 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on ainoa asia missä toivon miehen ottavan ohjat. Olisi kivaa olla ohjailtavana, alistuneenakin. Meillä kuitenkin ollaan tasavertaisia (=vuorotellen johtajina) tässäkin asiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksissähän on vain yksi liike, jota tarvitaan. Mitä alistumista tai kontrollointia siihen tarvitaan. Seksihän on edes takas liikettä.

T: 11cm mies

Vierailija
4/19 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa yhtä sun toista, eri mieltä eri päivinä, ei niistä kannata välittää, kyntää vaan menemään.

Vierailija
5/19 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:41"]

Seksissähän on vain yksi liike, jota tarvitaan. Mitä alistumista tai kontrollointia siihen tarvitaan. Seksihän on edes takas liikettä.

[/quote]

Seksin mystifiointi on eräille ihmisille todella tärkeää. Käytännössä seksihän on vain sisään ulos liikettä. Tätä yksinkertaista tapahtumaa yritetään värittää.

Vierailija
6/19 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen switch, joten haluan miehen, joka alistuu ja osaa alistaa.

Vierailija
7/19 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 21:02"]Olen switch, joten haluan miehen, joka alistuu ja osaa alistaa.
[/quote] sama.

Vierailija
8/19 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
9/19 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään pahempaa turn offia mulle ei olisi kuin alistuva mies.

Vierailija
10/19 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ups

Vierailija
11/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen switch. Mikä hiton.....? Vaikka minulla on akateeminen tutkinto, niin tuo ei aukea.

Vierailija
12/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:56"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:41"]

[/quote]

Seksin mystifiointi on eräille ihmisille todella tärkeää. Käytännössä seksihän on vain sisään ulos liikettä. Tätä yksinkertaista tapahtumaa yritetään värittää.

[/quote]

te puhutte nyt yhdynnästä. Seksi on ihan eri juttu.

kannattais ehkä laajentaa aistimaailmaa. Ehkä. Uskaltautua uuteen laajempaan kokemiseen ja ajatteluun...että ihmisellä on aistit ja tunteet.

Vierailija
13/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä on switch, mutta mulle sopisi että alkuun oon aktiivisempi/dominoivampi ja kunhan olen hyrähtänyt käyntiin niin mies saa sitten käyttää miten haluaa.

Vierailija
14/19 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me harrastetaan toisinaan komentelua, leikitään jotain ja rajoja on sovittu. Enimmäkseen minä (mies) olen komenteleva, toi ei muka osaa. Luulen että nauttii saamalla olla totteleva osapuoli?

Kyllä mä haluan olla joskus tuhma poika joka saa piiskaa ja seksiä. Tuhmaa seksiä.  JOTAIN saa tänään tehdä, toivottavasti keksii itse ettei tarvi käskeä. On paljon kiihottavampaa kun tekee halusta joten saa vielä toistaiseksi vihjeitä. Seksi on yhtä paljon vältettävissä kuin titanicin kohtaaminen jäävuoren kanssa.

Vierailija
15/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaihdetaan aina silloin tällöin rooleja, ja emäntä nai mua sträpillä peppuun... ai, että se on ihanaa :)

Vierailija
16/19 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 05:20"]

Olen switch. Mikä hiton.....? Vaikka minulla on akateeminen tutkinto, niin tuo ei aukea.

[/quote]

Ei edes kontekstista? Minä en ole ikinä kuullut ko. termiä, mutta aukeni kyllä aika helposti... 

Vierailija
17/19 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi attraktiivinen switch-mies, vailla seuraa

Vierailija
18/19 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Switch = henkilö joka voi ottaa sekä alistajan (domina/master) että alustujan (sub) roolin. Termi liittyy siis bdsm-juttuihin. Mielestäni "tavallisessa" seksissä ei oikein voi puhua switchistä, jos tarkoitetaan että on mielellään välillä alla ja välillä päällä.

Vierailija
19/19 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Switch = henkilö joka voi ottaa sekä alistajan (domina/master) että alustujan (sub) roolin. Termi liittyy siis bdsm-juttuihin. Mielestäni "tavallisessa" seksissä ei oikein voi puhua switchistä, jos tarkoitetaan että on mielellään välillä alla ja välillä päällä.

Unohdin vastata itse kysymykseen: Haluan mielummin dominoivan miehen. Alistun mielelläni sidottavaksi