Olisiko Jessa ihan kauhea nimi tytölle?
Jessa Jadessa olisi viimeisin suunnitelma, Kutsumanimi tuo Jessa.
Toki teen itse päätöksen, mutta haluaisin kuulla mielipiteitä. Itselleni nimi on uusi tuttavuus. :)
Toinen vaihtoehto on Smilla.
Kommentit (92)
Meinasin ensin kommentoida että Jessa on vain mielestäni vähän outo nimi, mutta Jessa Jadessa yhdistelmänä aivan järkky !! :D Mutta kuka tykkää mistäkin. Smilla ? Tulee peukaloisen Smirre mieleen.
Jessa Jadessa Pissa Kädessä.. sori, oli ihan pakko :D mut sointuu hyvin :D
Miten olisi Mello Smilla "Virtanen"?
Mitä? Minusta nuo ovat ihan nättejä nimiä. Tuo Jadessa nyt vähän sattuu korvaan. Oisko Janessa tai Janette kivempi?
Tämä kuulostaa Jessupilta joka elää appalakeilla ja paukuttelee pyssyllä humalassa.
Minusta nuo nimet ovat vähän sitä ellejannica-nicopetteri -tyyliä. Itse en pidä.
Saman tyyppinen, mutta mielestäni fiksumpi on vaikka Tessa.
Entä Tessa Elisabet?
Kauheita nimiä. Mieluummin Jade tai Tessa
Jos kerta haluaa prinsessamaista tyyliä hakea, mutta ei mennä ihan tuohon romanian romanit nimimaailmaan, mitä nuo Adessat, Janessat, Jannicat, Jennicat ovat niin tässä pari ideaa, jotka mielestäni ovat vähän vähemmän wt, mutta vielä hitusen rinsessa: Lilja Valeria, Iris Aurora, Aliisa Linnea, Livia Amalia. Toki makuasioita kaikki.
Smilla...............
...
...
...
Jostain syystä osaan yhtäkkiä elävästi kuvitella, miltä tuntuu, kun aivoja syö ameeba.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 17:56"]
Peter Hoegin Lumen taju -kirjan päähenkilön nimi on Smilla. Tanskalainen Smilla tutki jotain murhaa Grönlannissa tms. Kirja on julkaistu joskus 1990-luvulla, joten tuskinpa sitä moni enää muistaa.
[/quote]
Kyseessä klassikkoteos, joten kyllä muistaa!
[/quote]
Ehkä kaikki ei vaan lue tollasia ihmekirjoja... mä oon ainaki ihan nevö höörd. :D