Toisesta keskustelusta inspiroituneena: Piirrä Paintilla Vantaalle uusi logo!
Uusi Vantaan logo herättää tunteita, etenkin tyytymättömyyttä. Moni on kommentoinut, että kykenisi tekemään itse Paintilla samanlaisen. Nyt haluaisinkin, että laitatte luovuutenne valloilleen ja taiteilette Vantaalle uuden logon! :)
Vantaan kaupungin uusi logo:
http://hs12.snstatic.fi/webkuva/taysi/960/1305920543640?ts=383
Itse tein tällaisen, luovuus ei nyt kukkinut mutta jotakin oli pakko tehdä tähän aloitusviestiin. Aikaa meni kaksi minuuttia.
Minun luomukseni uusi logo kyllä päihittää, mutta entäs teidän? Nyt paintit huutamaan!
Kommentit (152)
Tässä mun luomus :D
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:38"]
Kutsutaan Vantaan kaupunginvaltuusto äänestämään parasta logoa tästä ketjusta! Saa sen ihan ilmaiseksi. Hienoja ehdotuksia.
[/quote]
Kannatan. :D
Tässä minun ehdotukseni. Puhekupla kuvastaa tehokasta vuoropuhelua yksilön ja yhteiskunnan välillä. Kaupungin nimen sommittelussa käytin inspiraationa Liikenneviraston logoa. Tarkoituksena on herättää keskustelua, ja ainakin kielioppinatsit tulevat rakastamaan tätä. Logon väriä voi vaihtaa vapaasti, oletuksena on tuollainen vähän tylsä sininen.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:39"]
[/quote]
Ihana!
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:39"]
[/quote]
Tää on ihana, mutta mamuväestö varmaan riehaantuu tuosta possusta. Ne porsaan näköiset betonipossutkin piti poistaa muutama vuosi sitten, kun siitä joku veti halal-lihat nenuunsa.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 17:55"]
En tiedä mistä tämä tuli mutta tässä...
[/quote] heh Vantaalla vatuttaa Lohjalta lohkeaa
Teoksessani osoitan, kuinka hienoa on tietää ettei asu Vantaalla.
[quote author="AV Mummo" time="23.01.2015 klo 17:22"]Hei haloo, logon täytyy olla vektorigrafiikkaa!! :)
[/quote]
Paint-logot voi vektoroida Illussa, don't worry.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:19"]No nyt vaan tarjouskilpailua pystyyn. Jos vaikka kunnon hinnalla lähtis nämä av-mammojen laatugrafiikat. Nimittäin jos toi laatikko maksoi 100 000 euroa, niin nää on huomattavasti monitasoisempia taideteoksia. Ja palkkaamalla av-mamman Vantaa osoittaa olevansa lapsiperheiden ja avohoitopotilaiden asialla!
[/quote]
Yhteiskuntavastuullinen teko olisi se!
Tämmöinen :)
Mä voin vektoroida, jos Vantaa päättää valita näistä jonkin ja skippaa sen, mikä niillä nyt olis tulossa. Ottakaa yhteyttä jos tarttee, ihan pro bono voin tehdä, kun ovat näin hienoja nämä ehdotuksenne.
t. AV Mamma
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 21:04"]Tämmöinen :)
http://aijaa.com/Udx9Io
[/quote]
Ihan saatanan hieno!
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 21:05"]Mä voin vektoroida, jos Vantaa päättää valita näistä jonkin ja skippaa sen, mikä niillä nyt olis tulossa. Ottakaa yhteyttä jos tarttee, ihan pro bono voin tehdä, kun ovat näin hienoja nämä ehdotuksenne.
t. AV Mamma
[/quote]
Yhteystiedot unohtuivat: avmammaofficial@gmail.com
Kuinka moni meistä suunnittelijoista on muuten Vantaalta? Minä elin lapsuuteni siellä, mutten enää. Vantaa on kuitenkin lähellä sydäntäni, ja surettaa vantaalaisten ja etenkin Vantaan kaupunginvaltuuston huono itsetunto. -Metsäorvokki
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 21:04"]Tämmöinen :) http://aijaa.com/Udx9Io [/quote] Ihan saatanan hieno!
[/quote]
No huhhuh kiitos :)
Tässä perinteitä kunnioittava logo ehdotus jossa kansain välisyys aspekti sekä kulttuurinen viittaus. tv. yx Paskamutsi
Jaaha, yksi logoista on poistettu moden toimesta...miksiköhän. ;)
Innostuin tekemään vielä toisen:
Kutsutaan Vantaan kaupunginvaltuusto äänestämään parasta logoa tästä ketjusta! Saa sen ihan ilmaiseksi. Hienoja ehdotuksia.