Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shiseido ripsentaivutin

Vierailija
08.11.2021 |

Luin täältä kehuja Shiseidon ripsentaivuttimista. En löytänyt enää sitä ketjua joten avaudun tässä ketjussa.

Kävin ostamassa ja maksoin niistä jotain melkein 30 euroa. Odotukset olivat korkealla.

Jostakin syystä nämä kalliit ripsentaivuttimet ei olekaan hyvät minulle. Kun taivutan niillä ripset, suurin osa ripsistä tulee taivutetuiksi, mutta aina sieltä ripsirivistön seasta yksittäisiä ripsiä sojottaa taivuttamisen jälkeen joko suoraan tai alas. Siis siitäkin huolimatta, että tarkistan taivuttajaa painaessani että kaikki ripset tulevat mukaan. Samaa ongelmaa ei esiinny silloin, kun käytän halvinta Tokmannilta löytyvää ripsentaivutinta. Niinpä, palaan takaisin niihin halpistaivuttimiin.

Olenko ainoa, joka on joutunut pettymään kalliisiin ripsentaivuttimiin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas toi Shiseido toimii tosi hyvin. Nyt ostin vaihteeksi Diorin ja ne taas ei sovi yhtään mun silmän malliin ja tuntuu pahalta eikä tule kunnon taivutusta.

Vierailija
2/3 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shiseido paras. Monet markettien turhakkeet meni metallinkeräykseen. Mulla ollut Shiseido nyt yli 3 vuotta. Tykkään kovasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma Shisheidon taivuttimilla että kummastakin silmästä jää yksi (!) ripsi taipumatta. Ihan sama, nyppään sen pois koska millään muilla taivuttimilla en saa näin hyvää ja ennenkaikkea kestävää tulosta.

Kaikilla muilla taivutettaessa taivutus pysyy max tunnin ajan, sitten on taas piikkisuorat ripset :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä