olen 47v raskaana
Kommentit (12)
Normaali raskaushan kestää noin 9kk, miten meinaat jaksaa likemmäs 50 vuotta raskausoireita?
Miten tiedät jo nyt raskauden keston?
Aika isot riskit oot ottanu. Itse olen 44v ja pian mummi. En voisi kuvitellakkaan tekeväni lapsia enää vaikka ihania ovatkin.
samaa ikää ja kyllä sitä nyt vielä tenavan pullauttaisi mutta ei enää viitsi.
Joko Guinness World Records ennätyskirjasta on otettu yhteyttä?! Melkoisen pitkäksi olet raskausajan arvioinut.
ps. tämä ei ole twitter, joten viestissä saa kyllä olla yli 160 merkkiä.
Teiniäidin vastakohta. Näistä viiskymppisistä odottajista tulisi hyvin mielenkiintoinen tv-sarja. Sitä odotellen...
Esitin asiallisen kysymyksen, mutta vastausta vaan ei kuulu. 1.
Mulla jo kaikkia vaivoja (45 v), joten olet varmaan hyvässä kunnossa, kun jaksat. Onnittelut siitä ja ihanaa odotusta!
Onnea! Mun isoisoäiti sai nuorimman lapsensa 48-vuotiaana. Siis 1940-luvulla, jolloin ei ollut raskauden seuranta tällä tasolla kuin nyt, todellakaan. Kaikki meni hyvin, kasvatti tämän nuorimmankin lapsensa aikuiseksi ja hänestä tuli sitten isona rehtori ja todella mukava tyyppi on muutenkin. Joten en nyt tuota ikää miettisi sen kummemmin. Kun on ennen onnistunut, tänä päivänä varmasti vielä paremmin. Ja kun ottaa huomioon, että isoisoäitini teki raskaita maatalon töitä ja silti jaksoi - nykyiset nelikymppisethän on hänen ikäluokkaansa verrattuna varmasti ainakin 10 vuotta ikäistään nuoremmassa kunnossa, ei ole samalla tavalla kulumia yms.
Oliko raskaus suunniteltu? Jos oli, niin pelottaako mahdollinen lapsen vammaisuus korkeasta iästäsi johtuen? Itse olin 39, kun sain nuorimmaiseni ja kieltämättä ajattelutti tuo asia. Mitään tutkimuksia en kuitenkaan halunnut raskausaikana ja terve poikahan sieltä tuli.