Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä sitä taas osaa arvostaa tervettä värkkiä, kun selviää hiivasta, vti:sta tai bakteerivaginoosista!

Vierailija
08.11.2021 |

Nää naistentaudit on sitten ihan sieltä ja syvältä... Itselläni on pitkästä aikaa bakteerivaginoosi niin pahana, ettei itsehoitolääkkeet auta ja pakko oli hankkia reseptilääkekuuri. Onneksi on etätyöt, kun nyt vaapun ankkakävelyä housut puolitangossa kotona ja kärvistelen. Kunhan tästä selviän, muistan kyllä joka aamu taas kiittää siitä, että pilde on kunnossa ja oireeton 🙏

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanläheistä ja juurevaa kuvausta. Paranemisia toki värkille.

Vierailija
2/6 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olitko jakanut sitä sinne ja tänne vai miten vaiva nyt tuli?

jos hankaa itseään kaalimadon vehkeillä ei luulisi tautien tarttuvan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan ollut hiivaa värkissä eikä vaginoosia tai muutakaan vaivaa. Miksi joillain on ja joillain ei?

Vierailija
4/6 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olitko jakanut sitä sinne ja tänne vai miten vaiva nyt tuli?

jos hankaa itseään kaalimadon vehkeillä ei luulisi tautien tarttuvan

En ollut jakanut, en itse asiassa edes omalle miehelle aikoihin ja ihmettelen itsekin mistä se nyt oikein tuli. Mutta niin se lääkärikin meinasi, että omat bakteerit siellä joskus riehaantuu vähän liikaa, eikä syytä löydy välttämättä mistään. Alan kuitenkin varalta maitohappobakteerikapseleiden suurkuluttajaksi tästä eteenpäin. Tätä en halua ihan heti uudestaan kokea. Ap.

Vierailija
5/6 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole koskaan ollut hiivaa värkissä eikä vaginoosia tai muutakaan vaivaa. Miksi joillain on ja joillain ei?

Ap vastaa, että mulla oireita tulee lähes aina yhdynnän jälkeen, mutta onneksi lievänä ja menevät maitohappobakteeripuikoilla ohi. Syynä on sperman korkea pH, joka laittaa emättimen bakteerikannan sekaisin. Tällä kertaa syynä oli kuitenkin varmaan lähestyvä joulu tai kuun asento tai jokin muu vastaava, koska mitään seksuaalista toimintaa ei ole tapahtunut aikoihin.

Vierailija
6/6 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤢🤢😵😵🤮🤮🤮🤮🥴🥴🥴🥴

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi