Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihme hiihtäjiä vaivaa?

Vierailija
23.01.2015 |

Taas on joku patu käyny kuumana. Mietin uskallanko viedä lasta lainkaan harjoittelee oikeille laduille.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/35 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hiihtäjiä vaivaa mikään. Itse olen hiihtänyt keskimäärin 800 km/v, pääkaupunkiseudulla ja Sisä-Suomess enkä ole yhtään ainutta kerta nähnyt mitään huonoa käytöstä ladulla. Ladulle voivat kaikki mennä turvallisemmin mielin kuin kävellä lähikauppaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/35 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin mikä ihme noita vanhoja äijiä vaivaa? Aina puhutaan siitä kuinka hankala on keski-ikäinen nainen, mutta asiakaspalvelussa 15 vuotta työskennelleenä voin valehtelematta sanoa että mikään ei ole niin hankala kuin yli 50-vuotias mies! Meidän yrityksessä on heidän vuokseen ollut lukemattomia tapauksia, että on jouduttu hankkimaan paikalle vartijaa, tai jopa poliisia, tai vaadittu asiakas korvaamaan aiheuttamaansa vahinkoa (on esim. alkanut heitellä hyllystä tuotteita lattialle). Puhumattakaan välittömästä maltin menetyksestä tilanteessa, kun myyjä alkaa asiallisesti selvittää tuotteeseen mahdollisesta liittyviä virheitä "Saatanan huora sä viet sen heti korjattavaksi perkele!" Kiitos, anteeksi, päivää, näkemiin, ovat sanoja joita tuon ikäluokan useimmat miehet tuskin ovat koskaan kuulleet. Itsehillintä on monella ihan nollassa.

Vierailija
25/35 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle sattui naishiihtäjä, joka alkoi karjua muuten autiolla ja suoralla osuudella. Normaali tahti meillä, hänellä varsin kiivas. Ohi piti päästä, hermot kireällä. 

Vierailija
26/35 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospas nyt ei yleistettäisi. Isoihin joukkoihin mahtuu aina joku idiootti mukaan. Ihan sama puhutaanko nyt hiihtäjistä, autoilijoista, pyöräilijöistä, kassalla jonottajista vai naapureista.

Vierailija
27/35 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 08:47"]

Itselle sattui naishiihtäjä, joka alkoi karjua muuten autiolla ja suoralla osuudella. Normaali tahti meillä, hänellä varsin kiivas. Ohi piti päästä, hermot kireällä. 

[/quote]

Eikä siis oltu esteenä, vaan latua annettiin normaalisti jo ennen pyyntöä. 

Vierailija
28/35 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 08:50"]

Jospas nyt ei yleistettäisi. Isoihin joukkoihin mahtuu aina joku idiootti mukaan. Ihan sama puhutaanko nyt hiihtäjistä, autoilijoista, pyöräilijöistä, kassalla jonottajista vai naapureista.

[/quote]

Kyllähän niistä törttöilöistä muussakin liikenteessä puhutaan ja pitääkin puhua.

Vierailija
29/35 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 08:42"]

Oulussa osataan.

http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/naista-lyotiin-sauvalla-iinatin-hiihtoladulla/265800/

[/quote]

Ihan tuoreen jutun sitten kaivelit.

Vierailija
30/35 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 08:55"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 08:50"]

[/quote]

Kyllähän niistä törttöilöistä muussakin liikenteessä puhutaan ja pitääkin puhua.

[/quote]

Öh, siis törttöilijöistä piti puhua. Mutta hiihtäminen on kivaa, pidetään se sellaisena. T. 16

Vierailija
31/35 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtäjät ovat  sukkahousupyöräilijöitä, jotka talvella harrastavat hiihtoa samassa asussa

Vierailija
32/35 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 09:13"]

Hiihtäjät ovat  sukkahousupyöräilijöitä, jotka talvella harrastavat hiihtoa samassa asussa

[/quote]

Niinkö on? Missäs me tavalliset sunnuntaihiihtelijät ja peruskuntoilijat voisimme sitten hiihtää, ettemme olisi tiellä? Samoin yhteisin verovaroin ylläpidettyjä kai suurin osa Suomen laduista kuitenkin on?

Vierailija
33/35 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin koulussa surkea hiihtäjä. Joskus aikuisiällä olen miettinyt, että ostan suksipaketin ja lähden ladulle. Mutta, en uskalla. En kerta kaikkiaan traumojeni kanssa kestä, jos saan palautetta tuohon tyyliin. Tai edes niin, että suututaan, kun olen tiellä. Vaikka hiihtäisin oikeaan suuntaan, mutta kun olen vain hidas. 

Vierailija
34/35 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos latua saa hiihtää yhteen suuntaan, niin kuis sieltä jäällä olevalta ladulta pääsee takas.. ;)

Tyhjä kai niitä uhittelijoita on pelätä, kaikilla on oikeus niitä yleisiä latuja käyttää. Ja jos "amatööriammattilaisia" häiritsee, niin voi, voi.

Vierailija
35/35 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parempi olla viemättä lasta ladulle. Viimeinenkin kiinnostus tuhotaan jos joku alkaa aukoo päätä.

Miksi nopeammat ei voisi kiertää? Ainako hitaamman on annettava latua?