Minkälaisia miehiä sinä olisit toivonut leipäpussiin?
Ketkä olisivat sinusta olleet sopivia roolimaaleja edustamaan suomalaista ruisleipää?
Kommentit (120)
Tuure Boelius.
Olisin ostanut heti sata pakettia.
Ihan sama minulle mikö kuva ko. pussissa on.
ostan reissumiestä koska se on hyvää ja halpaa.
Ei sillä ole minulle merkitystä millä nimellä ja kuvalla sitä markkinoidaan.
Ja kaikki joille tuo kuva on tärkeämpi positiivisessä tai negatiivisessa mielessä kuin itse leipä, (koskee mitä tuotetta vain, Mummon muusi anyone?), täytyy vain onnitella kuinka ihanassa ja untuvaisessa maailmassa elättekään, kun jaksatte tällaisesta triviaalista asiasta niin riivaantua.
Tolkun mies 41
Jari Aarnio
Se Postin ex pomo
Sit se Jani Toivola 😃
Minä toivon, että leipäpussissa on ihan vain leipää.
Sellaisia joita on kiva katsella 😍
Fazerin pussiin jokainen niistä kolmesta on piirretty jotenkin epämiellyttävän näköiseksi.
No, kunhan kaikki 3 edes olisivat olleet MIEHIÄ, eikä yksi nainen joukossa
Koska siinä kuvataan historiaa niin aikaa ennen autoja . Niin sellainen vaalea mies joka kyntää peltoa hevosen kanssa ilman paitaa . Niin ne pellot kynnettiin ennen . Tai nostaa heinää seipäälle hyvät lihakset .
En mä tarvitse miehiä leipäpussiin, ihan se leipä riittää.
Muistatteko, kun ennen oli Maalaispoika-niminen ruisleipä? Pussissa oli pieniä, halkaistuja reikäleipiä. Koko oli kuin Reissumies-leivässä. On ikävä Maalaispoika-leipää.
Jamaiccalaisen kannabiksen pössyttelijä, joku bob marleyn kaltanen
Mistä saa leipäpusseja, joiden sisällä on miehiä?
t. sinkkunainen
Bull Mentula ja sloganiksi "Ruisleivällä rakennettu" 😄
Leivässä olisi hyvä olla kikkelin kuva, mutta ei mikään jusuffin halko vaan ihan suomalainen penis
Vierailija kirjoitti:
Leivän nimi voisi olla vaan ihan reissari ja ilman kenenkään kuvaa.
Tärkeintä on että pussissa ei lue Fazer.
Minusta on aika kapea mieskuva, jos näistä ainoa jota mollataan on insinööri. Muut saavat olla sellaisia kuin ovat.