Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vislasin tänään miehelle suihkusta (että toisi pyyhkeen) - meneekö vislaaminen helposti tunteisiin?

Vierailija
08.11.2021 |

Peseydyttyäni työpäivän bakteerit päältäni huomasin, että minulla ei ole kylpyhuoneessa pyyhettä. En tajunnut tätä mennessäni, koska yleensä ne roikkuvat kuivaustelineellä seinällämme, ja vaikka sitten kauan käytettyjen pyyhkeiden roikkuminen on todellaankin yleisempää kuin se, ettei huoneessa ole pyyhettä ollenkaan.

Huutelin miestä toiselta puolelta huoneistoa, mutta hän ei kuullut, joten vislasin.

Mies tuli aivan mielipuolisesti raivoten kylpyhuoneeseen, ja huusi, että "minä en ole koira enkä katuh***a!"

Olemme asuneet yhdessä kolme vuotta, mutta koskaan ei ole kumpikaan joutunut tilanteeseen, jossa reaktio olisi ollut noin voimakas johonkin lähtökohtaisesti melko viattomaan.

Mököttää vieläkin, tai ei ole ihan oma itsensä. Olen pyytänyt anteeksi, koska en tajunnut, että vislaus voi noin paljon loukata, mutta kuitenkin vetäytyy.

Onko vislaus oikeasti parisuhteessakin jotain todella loukkaavaa? Olen pyytänyt anteeksi ja sanonut, etten tajunnut, mutta silti on vihanpidossa. Jokin tässä nyt loukkasi verisesti, osaavatko vaikkapa jotkut miehet sanoa, miksi vislaus noin paljon loukkaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kyllä tullut mieleen vislailla miehelle! Pitää joskus kokeilla! (Tai siis ei pidä.)

Vierailija
2/10 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kyllä tullut mieleen vislailla miehelle! Pitää joskus kokeilla! (Tai siis ei pidä.)

No joo, no onhan se parempi kutsua kuuluvasti apumieheksi kuin olla kutsumatta, ja tiputtaa kaikki vesi parketille?

Mielestäni siis olen edelleen ihan oikeassa, koska vislaus kuului kun taas huhuileminen ei.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä täällä selittämässä ilmiötä?

ap

Vierailija
4/10 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies, mutta vastaan naisen asemastaja jos saisin kiroilla, kirjoittaisin kokonaisilla sanoilla, mutta voi v** jos mieheni viheltäisi tosiaan kuin koiraa tai katuhraa tuomaan pyyhkeen, jonka on itse unohtanut, niin olisi viimeinen kerta, kun viheltäisi.

Vierailija
5/10 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla henkilökohtainen juttu, kaikki eivät vaan pysty sietämään. Miehet tunnetusti viheltelee elokuvissa saatuaan irtonaista. 

Vierailija
6/10 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirille vislaillaan, ihmisiä pyydetään.

Vierailija
7/10 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Miksi olisimme sekaantumassa miesv ihafantasiaasi?

0/5, yritä edes

Vierailija
8/10 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene. Vislaus on ok, se erottuu hälystä ja kertoo tarpeesta.

t. rennosti elämään suhtautuva ja huumorintajuinen mies.

Vierailija
9/10 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miksi olisimme sekaantumassa miesv ihafantasiaasi?

0/5, yritä edes

Mitä ihmeen vihaa sinä tuossa näet? Taidat olla herkkis.

8

Vierailija
10/10 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirille vislaillaan, ihmisiä pyydetään.

Koira kuulee puheen, vaikka olisi toisessa päässä taloa. Ihminen kuulee vislauksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan