Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seronil 17-vuotiaalle

Vierailija
08.11.2021 |

Voiko tästä seurata mitään hyvää? Pakkausseloste on järkyttävää luettavaa…
Lapsi on käynyt vuoden verran kerran pari kuukaudessa juttelemassa sosiaalityöntekijän kanssa ahdistuksesta. Tänään oli ollut sit lääkäriaika ja tuli sieltä kotiin Seronil-lääkkeen kanssa. Pakkausselosteessa sanotaan että alaikäisille vain psykoterapian kanssa jos pelkkä psykoterapia ei ole auttanut. Onko sosiaalityöntekijän kanssa juttelu psykoterapiaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Don't do it.

T. Masennuslääkitys 15-vuotiaana, josta seurasi vuosikausiksi hirveitä sivuoireita

Vierailija
2/8 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri kyllä tietää. Ei ole sinun päätettävissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä koronarokote päälle niin johan napsahtaa

Vierailija
4/8 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeen sivuvaikutuksista lääkäri oli sanonut ”aluksi saattaa tulla vähän huono olo”. Ei mitään muuta

Vierailija
5/8 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Don't do it.

T. Masennuslääkitys 15-vuotiaana, josta seurasi vuosikausiksi hirveitä sivuoireita

Niinkö? Itse aloitin Seronilin 15 vuotiaana ja söin 20 vuotiaaksi asti. Lopetin itsenäisesti lääkkeen ja olo on todella hyvä. Lääke myös auttoi minua.

Masennuslääkkeitä joudutaan usein kokeilemaan monenlaisia ennen kuin sopiva löydetään. Minut ne pelasti.

Vierailija
6/8 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön kyseistä lääkettä. Minulla se tasaa ahdistusoireita siten, että lääkettä syödessäni minulta on jäänyt esim. lapsuudesta asti harrastamani paha kynsien syöminen pois. Lääke ei ole mitenkään vaikea myöskään lopettaa jos niin haluaa. Olen sen joskus lopettanut ilman sen kummempia oireita. Ainut on vaan, että minulla esim. kynsien syönti alkoi heti uudelleen.  

Tämä on tosin vain minun kokemukseni.

Vierailija
7/8 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän nuoren ne pelasti. Vointi koheni silmissä ja itsetuhoisuus jäi.

Vierailija
8/8 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinen päättää itse mitä lääkkeitä syö, sossu ei määrää yhtään mitään reseptejä, eikä vanhemmilla ole mitään lupaa saada potilastietoja, eli lapsi on kyllä käynyt ihan oikeasti lääkärissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän