Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin 5v kotiäitinä ja tein kaikki kotihommat, nyt olen ollut

Vierailija
08.09.2006 |

2kk työssä ja edelleen teen kaikki kotihommat...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et ala pikkuhiljaa kouluttaa lapsia auttamaan. Miehesi on jo menetetty tapaus.

Vierailija
2/10 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on!

Kärsivällisyyttä ap! Ota miestä niskasta kiinni ja opeta uudet tavat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään mamman passaama nyhverö. kiitos anopin!

Vierailija
4/10 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ainakaan edes auttais. En käy töissä tuosta syystä kun mies töissä ollessani tehnyt mitään kotitöitä. Olen kotona elättinä niin kauan kun lapset pieniä. En halua tuhlata elämää riitelyyn ja toisen kasvattamiseen.

Vierailija
5/10 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin opetan miehelle ne hommat.

Vierailija:

Meillä ei ainakaan edes auttais. En käy töissä tuosta syystä kun mies töissä ollessani tehnyt mitään kotitöitä. Olen kotona elättinä niin kauan kun lapset pieniä. En halua tuhlata elämää riitelyyn ja toisen kasvattamiseen.

Vierailija
6/10 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavia konsteja olen kokeillut: lajittelen pyykit=pesen omani ja tyttöjen. Kun palaan töihin hoitovapaalta palkkaan siivoajan.

Nyt ajattelin tempaista ja kattaa muutaman kerran kertakäyttöastioihin. Ja ruokana eineksiä: eipähän sotkeennu keittiö. Puhuttu asiasta miljoona kertaa mutta ei mene perille ja viimeksi kehtasi sanoa mut sähän olet kotiäiti!!!Mut samalla lailla tein kaiken myös kun olin töissä.

Vierailija
7/10 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka ei tuhlaa elämäänsä toisen kouluttamiseen.

Vierailija
8/10 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(pihat, pyykit, siivous, ruuat, lapset)Ainahan voin ottaa ja häipyä jos alkaa kyllästyttää. Mikä mä olen aikuista miestä käskemään?

Vierailija
9/10 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa laitat vain itsellesi ja lapsille ja sanot miehelle, että hän ei ole tervetullut syömään, vaan laittaa itse omat sapuskansa, kuten sinäkin teet. Samoin miehen pyykit jätät sinne pyykkikorin pohjalle. Eiköhän ala ukko tajuamaan, ettei sinun tehtäväsi ole tuoda taloon rahaa ja samalla hoitaa kotia yksin.

Vierailija
10/10 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaidatteko myös tavlvirenkaat, kolaatteko pihan ja poraatteko taulut seinälle ?

En vaihda talvirenkaita. Mies vaihtaa tai vaihdattaa huoltamolla. Renkaat vaihdetaan kuitenkin vain kaksi kertaa vuodessa (vrt. ikkunoiden pesu, joka vie itse asiassa renkaiden vaihtoa paljon enemmän aikaa).

Taulut laitan itse seinään, jos pelkällä vasaralla pärjätään. Jos tarvitaan poraa, mittaan paikat valmiiksi. Kaikki maalaukset, tapetoinnit ym. remontit teen minä, koska mies ei osaa/viitsi.

Ei nykyajan kaupunkiasunnoissa riitä " miesten töitä" niin paljon, että niihin uppoaisi yhtä paljon aikaan kuin " naisten töihin" .

Ei tee meilläkään mies kotitöitä. Jos käskee jotain tekemään, tekee homman huonommin kuin 10 v lapsi (sellainenkin meillä on). Kuulemma taas ei tiedä/ei osaa/ei ole tärkeää/ei viitsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä