Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen koulukaveri on " väkivaltainen"

Vierailija
08.09.2006 |

Tönii, piikittelee ja " haukkuu" ja mm. eräänä päivänä satutti täysin tahallisesti. Lapseni sanoi, että lopeta ja tää toinen ihmetteli et minkä hän lopettaa jolloin lapseni sanoi mistä on kyse ja toinen edelleen et ei hän mitään tee jne ja kuitenkin samalla jatkoi satuttamistaan..

Lapseni ei sanonut opelle ja osittain omasta syystäni kun olen infonnut et ei kannata kantelupukiksi ryhtyä. Kuvitteli sitten tämänkin olevan sellaista.

Oikaisin nyt kuitenkin et jos tahallista kiusaamista ilmenee niin ehdottomasti on opelle asiasta kerrottava!

Mitä mieltä ja onko muilla vastaavaa tapahtunut?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tosiaan olemassa lapsia, jotka kiusaavat toisia VAIN koulussa? Eivät siis koskaan kotipihoilla, koulun jälkeen vapaa-ajalla? Minusta vanhempien pitäisi puuttua siihen, jos oma lapsi kiusaa.

Vierailija
2/3 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät opeta lapsilleen sellaista itsestään selvyyttä kuin toista ei missään nimessä saa kiusata ja kun kiusausta tapahtuu ne samat vanhemmat vielä puolustelevat kakaroitaan. Tsemppiä pojallesi ja toivottavasti ope puuttuu asiaan mitä pikimmiten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset asuvat aika " pitkän" matkan päässä toisistaan joten eivät vapaa-aikanaan ole juurikaan tekemisissä keskenään. Ja luulen, että tää tyttö kiusaa koska haluaisi oman lapseni kanssa leikkiä mut jostain syystä kemiat eivät kohtaa. Hänelle tuntuu omasta mielestään jäävän ainoaksi keinoksi tuommoinen ns. tuuppiminen ja kiusanteko omaani kohtaan.

Olenkin kehottanut aina välillä omaani leikkimään tämän tytön kanssa ja kertonut et mahdollisesti kiusaaminen loppuisi mut eipä se tilanteeseen vaikuta. Hetkellisesti ehkä kunnes taas....

Aika voimaton tilanteen edessä olen!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi