Onko se nyt niin hirveää, kun kävelen työmatkat duunivaatteissa?
Äitini nosti haloon, kun kuuli minun kävelevän töihin työvaatteissa, enkä vaihda vasta työpaikalla vaatteitani. Kuulemma kamalan junttia. Olen siis perusduunari ja huomiovaatteet töissä on pakolliset. Työmatkaan menee alle 5 minuuttia kävellen.
Kommentit (29)
Mitäs sitten? Itsekin kuljen työmatkat huomiovaatteissa, toisinaan fillarillakin. Kotimatkalla on ruokakauppa, käyn myös tekemässä ostokset niissä(jos eivät ole törkylikaiset). En keksi kenen ihmisen pitäisi mainita asiasta, että alkaisin pukeutua työmatkalle toisin :)
Työskentelen puutarha alalla ulkona , samanlainen vaatetus kuin aloittajalla turvakengät , haalari ,keltainen takki perusduunari vaatetus ja ei hävetä kulkea työmatkaa vetimet päällä ..ei jaksa vaihtaa työmatkoja varten siviili vaatetukseen :) ehkä äitisi haluaisi sinusta vain vähän naisellisemman version joka kulkisi edes työmatkat normaaleissa vaatteissa :D n31
Juu samaa teen minäkin, aamulla metrolla ja kävellen raksalle. Ei ollenkaan haittaa mitä muut ajattelee. Taidan kyllä olla meidän työmaalla ainoa n. 25 naisesta, joka lähtee kotoa duunivaatteissa. Muut kyllä käy huoletta päivällä syömässä työvaatteissa, en tiedä miten se kotimatka eroaa ;)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 19:13"]Minä menen samanlaisissa työvaatteissa töihin ensin julkisilla ja sitten kävellen. En ole ikinä ajatellut, että se olisi junttia. Ihan niissä samoissa kamppeissahan sitä käydään lounastamassakin milloin missäkin.
[/quote]
tätä mä olen äidilleni yrittänyt sanoa. Mutta hieno nainen ei mene paskaisissa työvaatteissa syömään tai kulje työajan ulkopuolella likaisissa työvaatteissa. :D
[/quote]
Täytyy vain sanoa, että onneksi en ole hieno nainen. Niiden elämä kuulostaa tarpeettoman vaivalloiselta, tavallisena raksalaisena on rennompaa. :)
Tää on taas hauska ketju kaikkine aivokasvaimineen :). Mutta alkuperäiseen asiaan, ei todellakaan ole junttia. Ja pimeellä turvallista, kun näkyy hyvin. Terv. akateeminen nainen, 38 v. (kuolaa ja mylvii)
Poliisit ja sotilaat eivät voityömatkata virkavaatteissa. Kai työnantaja päättää eikä äiti.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 19:09"]
Kirurgilla huomiovaatteet?
[/quote]
Repesin ihan täysillä tälle. :DDD Good point!
Joo, raksalaisena on helpompaa :D kyllä minäkin voin juhliin pukeutua niinkuin hieno nainen, mutta muutoin arvostan rentoa elämää. Olen itsekin duunari ja kuljen työvaatteissa työmatkat, ihan samasta asiasta minun äitini on napissut! Luulen että ongelma oli enempi se että valitsin tehdä MIESTEN töitä, hui! Tykkään kuitenkin työstäni joten siinäpähän kommentoi. Nyt kymmenen vuoden jälkeen äiti ei ole enää kommentoinut mitään, lienee luopunut toivosta
Olin joskus Sokoksella harjoittelijana. Sokoksessa oli samassa rakennuksessa Hesburger, joten kävin syömässä siinä kun muuhun ei ollut varaa eikä aikaa. Minulle huomautettiin että työvaatteet pois jos käyn hesessä syömässä, ei kuulemma sovi imagoon.