Haittaisiko jos pitkäaikaistyötön mies lähestyisi sinua?
Tapasin miehen joka oli kaikin puolin mukava, hyvää seuraa, hauska ja empaattinen, mutta paljastui hän on ollut vuosia työttömänä ja oli opiskelemassa. 30v mies ja vuosia ollut työttömänä ja vasta nyt opiskelee, niin en huolinut. Olinko liian nirso, mies kyllä vaikutti kovin fiksulta..
Kommentit (19)
Riippuu, miksi hän on ollut pitkäaikaistyötön. Onko hakenut töitä, mutta ei ole saanut, miksi ei ole saanut, vai eikö ole hakenutkaan töitä, mitä teki töttömänä, miten sai aikansa kulumaan, jne.
No ei ehkä mua haittaisi, mutta toi mun aviomies saattaisi ottaa nokkiinsa...
Vierailija kirjoitti:
Riippuu, miksi hän on ollut pitkäaikaistyötön. Onko hakenut töitä, mutta ei ole saanut, miksi ei ole saanut, vai eikö ole hakenutkaan töitä, mitä teki töttömänä, miten sai aikansa kulumaan, jne.
Jatkan:
Tausta-ajatuksena siis oma esimerkkini parista kaverista: toinen on puuseppä, eikä sillä alalla vain ole töitä. Toinen on rikkaan perheen kakara, joka ainoana lapsenlapsena sai perinnön. Hän vietti vuosia valokuvausta harrastaen.
Ei haittaisi. Ei kaikilla vaan mene aina asiat ihan putkeen. Jos on muuten mukava ja hauskaa seuraa, niin ei minua haittaa. Raja menisi siinä, että en suostuisi muuttamaan yhteen ennen kuin myös hänellä on jokin tulonlähde.
naiset on parin muodostuksessa status orientoituneita!!
Ei haittaa, tekisin aktivointisuunnitelman ja ohjaisin eteenpäin.
Riippuu ihan miksi olisi pitkäaikaistyötön. Jos vapaa-aika kuluisi sohvalla kaljoitellen ja töitä vältellen niin joo ei kiitos.
Jos ihan normaali mies, jolla jokin koulutus, eikä vain ole saanut töitä niin ihan ok. Itsekin olen ollut 2v työttömänä ja olen 30v nainen.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin pikemminkin, että se, mitä naiset eniten mieheltä haluavat, on vastuullisuus. Loinen ei sellainen ole, ja siksi ei kelpaa. Ja kuten yllä todetaan, niin työttömyyskin on ok, jos mies osoittaa vastuullisuutta jollain toisella saralla.
Ei haittaisi. Pitkäaikaistyötön voi kouluttautua uudelleen, saaa töitä tai muuttaa paikkakunnalle, jolta saa töitä. Tarkoituksella sossupummina elävää en halua kumppaniksi.
Minua ei kiinnosta vuokrakämppäasuminen ja sossunluukulla ravaaminen, joten vastaukseni on että kyllä haittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin pikemminkin, että se, mitä naiset eniten mieheltä haluavat, on vastuullisuus. Loinen ei sellainen ole, ja siksi ei kelpaa. Ja kuten yllä todetaan, niin työttömyyskin on ok, jos mies osoittaa vastuullisuutta jollain toisella saralla.
niin kuten esim musiikissa. oon lähipiirissä nähny tapauksia kun on monta pitkätukkaa jotka on monia vuosia soittaneet bändeissä joissa työttömyys on normitila. ovat 10v sitten olleet töissä ja sen kautta kalliit soittokamat hommattu!. joten ajan voi laittaa 24/7 treenikämpällä taidetta luoden ja soittaen. siinä mies osoittaa vastuullisuutta tehden taidetta
Lähestyn pitkäaikaistyöttömänä naisia ja minua ei ainakaan häiritse yhtään nirsoilevat naiset. Se on heidän ongelma, ei minun. Minulla on muuten paljon sisältöä elämässä.
Työtön maisteri.
Pitkäaikaistyöttömänä luuserimiehenä voin kokemuksesta sanoa, että suurimmalle osalle naisista asia on haitallinen. Ehkä nuorempana olisi voinut asian saada anteeksi, kun silloin on vielä ihmisillä opiskeluja kesken tai ehkä ei ole saanut opiskelujen jälkeen paikkaa, ja on etsimässä uutta suuntaa elämälleen. Näin keski-ikäisenä miehenä ei tuollaiset selitykset enää kelpaa. Muilla mun ikäisillä miehillä on omakotitaloja, hienoja autoja, kesämökkejä ja kymmenen vuotta työuraa takana. Mulla on vuokrakaksio, satunnaisia pätkätöitä ja polkupyörä, jonka nastarenkaaseenkin jouduin säästämään useamman kuukauden.
Sinällään kai mussakaan ei ole mitään pahempaa vikaa, kun treffeille pääsen välillä ja olen useamman naisen kanssa käynyt mukavia ja antoisia keskusteluja. Mutta sitten kun on tuollainen perustavanlaatuinen "vika" niin ymmärrän kyllä, että lähes kaikille se on liian iso vuori ylitettäväksi ja saahan siitä helposti kuvan, että jotain on pielessä ja että ei kykene ottamaan vastuuta elämästään, kuten lähes kaikki muut miehet pystyvät.
Oksentaisin hieman suuhuni mutta nielaisisin sen.
Mä varmaan jättäisin välistä. Tai, no jos olisin rakastunut niin seurustelisin, mutten muuttaisi yhteen ennen kuin on työpaikka. Elätin yhtä pitkäaikaistyötöntä, joka marisi ettei huolita mihinkään, mutta ei itse huolinut mitään "hanttihommaa". Mä varmaan kysyisin tältä pitkäaikaistyöttömältä, miksei hän esim. siivoa tai hae lähihoitajakouluun. Vastaus kertoisi paljon.
Naiset arvostavat sitä, että mies tulee omillaan toimeen. Minäkin miehenä arvosta sitä. Suoraan sanoen vaadin sitä. Jos olisin nyt parisuhteessa ja nainen työtön, vaatisin naista maksamaan asumisesta ja ruoasta puolet, ihan kuten töissä ollessakin. Vaatteet, meikit ym henkilökohtaiset maksaa sitten omista työttömyyskorvauksistaan.
Deittisovelluksessa mies antoi ymmärtää olevansa töissä. Todellisuudessa nollasopimukaella eikä aikoihin töissä. Asu myös kaverinsa nurkissa. Ikää lähemmäs 50v.
Haittaisi